Ne vidim zašto bi mirovinci inzistirali na tako niskoj cijeni dokapitalizacije (50 kn i slično) kao uvjetom za sudjelovanje. Možda im je bolje da inzistiraju da se Jadroplov ne koristi za punjenje knjige narudžbi domaćih brodogradilišta osim ako je to i tržišno opravdano. Možda je u tom smislu indikativna i nedavna kupnja polovnog broda čime se možda htjela poslati i poruka iz JDPL, a nekima se vjerojatno pojavio upitnik nad glavom. Kao, pa zar smije JDPL kupovati brodove na svjetskom tržištu?
Kao što sam govorio početkom ove godine, kada sam se natipkao u pokušaju da se sa JDPL makne stigma crne ovce, kako bi se eventualno potaknuo rast cijene na neke razine bliže NAV-u (ne mislim 250 kn, ali bar 120-ak), da ne bi tržišna cijena bila preniska u trenucima odluke o dokapitalizaciji.
Argumentirao sam i da su brodovi manjih klasa, supre i handy-i trenutno možda najbolje pozicionirani, što se sada vidi i u ovom postepenom ali konstantnom rastu spot vozarina.
Stoga, s obzirom na trenutak da se bulk sektor oporavlja, a da je HR još uvijek u svojim dramama kojima se ne nazire kraj, zašto se dokapitalizacija JDPL od strane mirovinaca ne bi s njihove strane percipirala kao jedno zaista poželjno ulaganje, pa i po cijeni preko 100 kn? Da napokon ulože u nešto čemu vrijednost raste.
Slažem se da postoje nepoznanice, ali po meni je veća vjerojatnost raspleta po kojem cijena ide prema gore. No, s obzirom na sve okolnosti, nisam više natrpan sa JDPL kao početkom godine. Imam jednu pristojnu poziciju, a natrpao sam se sa TNPL. Trenutno i ATPL imam više nego JDPL, dotle je došlo :):
I ja mislim da će prije privatizacije dionica biti na 250 kuna (ako ne i više), a onda će dokap ići po 200 (ako ne i više)[emo_palacg]. Nenad Boban odigrava kupnju za nekog insajdera, tko zna o kakvom se odvjetniku radi, taj zna o čemu govorim.
Evo popravio se signal…pa kad niste vi ja ću…
http://finance.yahoo.com/quotes/DSX%2BDRYS%2BEGLE%2BEXM%2BFREE%2BGNK%2BnM%2BOCNF%2BSEA%2BQMAR%2BBHO%2BTRMD%2BESEA%2BTBSI%2BTOPT%2BPRGN%2BGDOCF.pk%2Bdnord.co%2Btorm.co%2Bgogl.ol%2Bceco.ol%2Bbel.ol%2Bjin.ol/view/v1
target mi je bio 80 kn , nisam izašao sa svim već samo veći dio.
vidjet ćemo idućih dana kuda će cijena,možda opet uđem ako cijena bude korektna.
blackstone
kolega ocito ste rano prodali
to je moj zakljucak
[/quote]
ma ok…dugo ste na ZSE-u
i vidim da imate iskutva
da,,imam i jednog satelita sa ignor liste koji se zaljubio u mene..[emo_smijeh]
ovo ce se jos dugo provlaciti ovdje
Još par stotina dionica kad se skine, vide se nalozi na 200 kuna, bez skrulanja.
Kako će tek biti povoljna kupnja i na 100, a samo par kupnji nas dijeli od toga.
27.11.2013
1.
CERP (38083028711)/DRŽAVNA AGENCIJA ZA OSIG. ŠTEDNIH ULOGA I SANACIJU (94819327944)
1.034.455 63,20 Zast. račun
2.
CERP (38083028711)/HZMO (84397956623)
111.667 6,82 Zast. račun
3.
SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242)
34.461 2,11 Skrb. račun
4.
JADRAN KAPITAL D.D. U LIKVIDACIJI (27599966376)
14.940 0,91 Osnovni račun
5.
MARKOVINOVIĆ IVAN (57731507103)
12.400 0,76 Osnovni račun
6.
BOBAN NENAD (24976773823)
12.283 0,75 Osnovni račun
7.
BILBIJA IGOR (85341849685)
10.292 0,63 Osnovni račun
8.
JADROPLOV D.D. (54431828108) (1/1)
10.011 0,61 Osnovni račun
9.
STANOVI JADRAN D.O.O. (88680117715)
8.440 0,52 Osnovni račun
10.
RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. (53056966535)
7.080 0,43 Skrb. raču
Nikad više u suvlasništvo sa državom. Nesposobni su upravljati, pokradeno cemo opet sanirati mi kroz mirovinsko, u zatvor neće otići nitko. Mirovinci ce dokapitalizirat po ko zna kojoj cijeni, a onda ce je kao i 100x do sada pustiti da padne kao da se cijena njih ne tiče. Da se ovdje radi o privatizaciji još bi me i interesiralo,ali ovako… ne hvala.
a da mi je znat šta rade ova dva skrbnička, osim što jedan prodaje drugom.. 🙂
http://www.luxist.com/tag/John+Fredriksen/
evo malo znalcima iz brodarske branše opuštanje od teme.
desna je zauzeta .hrvat.
samo da znate.
E ovo su prave ditektorice.
Ne vidim zašto bi mirovinci inzistirali na tako niskoj cijeni dokapitalizacije (50 kn i slično) kao uvjetom za sudjelovanje. Možda im je bolje da inzistiraju da se Jadroplov ne koristi za punjenje knjige narudžbi domaćih brodogradilišta osim ako je to i tržišno opravdano.
taj dokap bi svakako bio u trendu. evo baš se na earnings callu margaronis žalio da opasnost za oporavak dry shippinga predstavlja mnoštvo novog novca koji ulazi a nema pojma o biznisu i ni ne da im se ozbiljno baviti time. pa zato naručuju nove brodove i proizvode opasnost overorderinga, jer im je preteško kupovati second hand brodove. a kad je o dokapu riječ, kad bi toga bilo, mislim da bi jedini transparentan način bio da fondovi jednostavno kupe za JDPL u resaleu ili second hand na primjer dva ili tri broda, koji će odmah moći početi raditi, i dobiju novih dionica u skladu s udjelom tih brodova u NAV-u.