JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

kako bilo da bilo ovo što se događa zadnjih par dana mi se vec više sviđa, sam nek tako nastavi

ima li netko kupnju prvih 10 ?
interesira me ova velika količina na kupnji , slično kao sa hdel prije.
hvala

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

i to kupnja 25/ 6


ima li netko kupnju prvih 10 ?
interesira me ova velika količina na kupnji , slično kao sa hdel prije.
hvala

Moj čuči na 510. Mislim da je debela većina ispod te cifre.

Hell is Empty and all the Devils are Here

šta nije većina tih naloga bila na 460 ? nekih 10-15 000 prije 2 tjedna.. pa pisalo se o tom na forumu ..jedino ako nije doslo do promjena i po tim nalozima ?

Vadi jedan krumpire i upita ga drugi jesu li dobri krumpiri, a ovaj prvi mu odgovori da ovi bolji i jesu, a ovi gori i nisu.

Ajme drama, pade nam BDI za 9 bodova (8468) s time da je ipak BSI u plusu [smiley2]

falco:

ima li netko kupnju prvih 10 ?
interesira me ova velika količina na kupnji , slično kao sa hdel prije.
hvala

Moj čuči na 510. Mislim da je debela većina ispod te cifre.

Ne kužim, ako je kupnja 24.706 kom, a prodaja 5.950 kom, u prvih 5 , k/P 600/500,
zašto bi tebi uspio nalog na 510 kn ???

Ima da kupnja pomete prodaju samo tako.

FALI NAM LIKVIDNOSTI; DAJ ŠTEFEK, NATOČI NAM PO JEDNU

prije ce prodaja pomesti kupnju ali dobro,

znalci, treba mi jedna informacija:

ovo su odsjecci iz atlant bulletina:
Brzina isporuka u usporedbi s narudžbama od 1990.
pokazuje da su bile samo tri godine, 1992., 2001. i
2002., kada je godišnji broj narudžbi bio manji od isporuka.
To su bile godine niske stope rasta. Predviđamo
da bi isporuke u 2007 mogle prijeći 80 milijuna
tona nosivosti. Kao posljedica toga vjerojatno će broj
narudžbi biti blizu brojke od 100 milijuna tona nosivosti.
Ovo može biti vrlo oprezno razmišljanje imajući
u vidu povijest od 1990. i stopu rasta 2007., ali mi vjerujemo
da je 2006. bila izvanredna godina. Broj novih
narudžbi je znatno ispod 169 milijuna tona i predstavlja
pad on nekih 40%.

Od 2003. obujam rashodovanja tonaže bio je osobito
nizak, u prosjeku oko 20% od isporuka novogradnji, a
manje od 10% u 2005. i 2006. u usporedbi s 70% za
vrijeme prethodnog ciklusa. Bilo kakvo smanjenje vozarinskih
stavova trebalo bi se uravnotežiti povećanim
rashodom tonaže.
Treci najbitniji u kojem se kaze da trenutno u svijetu plovi 6500 bulk carriera nosivosti vece od 5000BRT ne mogu naci. U tom dijelu se kaze da je ukupna starost te flote x godina. E problem je da se ne sjecam ovog broja x. koliki je. jos kaze da ce na prve naznake krize mnogo brodova zaploviti prema rezalistima.

Moje pitanje je: da li mozda postoji jos jedan razlog za tako nagli rast BDI? a to bi bilo da ce se broj bulk carriera jako smanjiti do 2012. usprkos sto ih je do 2012 naruceno 2000 ili tako nesta.
U biti molio bih kolege da stave prosjecnu starost bulk carriera u svijetu sa 2007. tako da mogu dalje racunati.

smatram da ce JDPL ici u kupnju polovnih brodova na nacin kako je kupila ovaj zadnji. Novac na racunu im je sasvim dovoljan da se ni ne moraju znacajnije zaduziti.

budd:

falco:

ima li netko kupnju prvih 10 ?
interesira me ova velika količina na kupnji , slično kao sa hdel prije.
hvala

Moj čuči na 510. Mislim da je debela većina ispod te cifre.

Ne kužim, ako je kupnja 24.706 kom, a prodaja 5.950 kom, u prvih 5 , k/P 600/500,
zašto bi tebi uspio nalog na 510 kn ???

Ima da kupnja pomete prodaju samo tako.

Nikako. Vidjeti ćeš da će prodaja pomesti kupnju. To se uvijek tako događa na ovoj dionici. Samo ne valja srljati po asku

Hell is Empty and all the Devils are Here


prije ce prodaja pomesti kupnju ali dobro, znalci, treba mi jedna informacija: ovo su odsjecci iz atlant bulletina: Brzina isporuka u usporedbi s narudžbama od 1990. pokazuje da su bile samo tri godine, 1992., 2001. i 2002., kada je godišnji broj narudžbi bio manji od isporuka. To su bile godine niske stope rasta. Predviđamo da bi isporuke u 2007 mogle prijeći 80 milijuna tona nosivosti. Kao posljedica toga vjerojatno će broj narudžbi biti blizu brojke od 100 milijuna tona nosivosti. Ovo može biti vrlo oprezno razmišljanje imajući u vidu povijest od 1990. i stopu rasta 2007., ali mi vjerujemo da je 2006. bila izvanredna godina. Broj novih narudžbi je znatno ispod 169 milijuna tona i predstavlja pad on nekih 40%. Od 2003. obujam rashodovanja tonaže bio je osobito nizak, u prosjeku oko 20% od isporuka novogradnji, a manje od 10% u 2005. i 2006. u usporedbi s 70% za vrijeme prethodnog ciklusa. Bilo kakvo smanjenje vozarinskih stavova trebalo bi se uravnotežiti povećanim rashodom tonaže. Treci najbitniji u kojem se kaze da trenutno u svijetu plovi 6500 bulk carriera nosivosti vece od 5000BRT ne mogu naci. U tom dijelu se kaze da je ukupna starost te flote x godina. E problem je da se ne sjecam ovog broja x. koliki je. jos kaze da ce na prve naznake krize mnogo brodova zaploviti prema rezalistima. Moje pitanje je: da li mozda postoji jos jedan razlog za tako nagli rast BDI? a to bi bilo da ce se broj bulk carriera jako smanjiti do 2012. usprkos sto ih je do 2012 naruceno 2000 ili tako nesta. U biti molio bih kolege da stave prosjecnu starost bulk carriera u svijetu sa 2007. tako da mogu dalje racunati. smatram da ce JDPL ici u kupnju polovnih brodova na nacin kako je kupila ovaj zadnji. Novac na racunu im je sasvim dovoljan da se ni ne moraju znacajnije zaduziti.

Kao sto rekoh ranije vidim prodaju Ista i kupnju nesto ala Trogir. Ist je dosta star i istrosen. Running cost mu je sigurno veci nego kod Trogira .

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Hogar: ” Hogar vas sve poziva na veliku bačvu piva čim se riješimo ovih štopera a sa prometima poput današnjih neće još dugo odolijevati kupnji. Inače mislim da se radničkog dioničarstva ovdje ne trebamo plašiti jer je radnika premalo (oko 50-tak) da bi preuzeli kontrolni paket od 25%+1 dionicu a bez kontrolnog paketa nemaju ništa od svog dioničarstva jer ne mogu utjecati na donošenje bilo koje odluke. Kako je tržišna kapitalizacija JDPL prema sadašnjim cijenama dionice oko 865 mil. kn onda bi za kontrolni paket trebalo minimalno isplatiti 216 mil kn što bi po radniku značilo preko 4 mil. kn i to sve pod uvjetom da radnici dobiju popust od 30-50 % na cijenu po kojoj bi se JDPL mogao privatizirati. Bojim se da to nije moguće. ” Hogar nisi u pravu. Udruga malih dionicara JDPL pod vodstvom Gosp. Kaliterne kontrolirala je cca 15% dionica. Kad bi im se pridruzili i svi mi mali mozda bi se dalo sta napraviti. Da li su ljudi u medjuvremenu prodavali neznam.
.

Hm, udruge malih dioničara, vrlo škakljiva stvar. Masa ljudi kod koje treba pomiriti ponekad suprotne interese.
Ali dobro, i da su složni i da nisu prodavali još im treba tričavih 90 milja da budu u igri. Možda izvuku obiteljsko zlato ili založe punicu!

Hogar vozi Volvo

HYPO -50 komada na dan 6.9.

Zanimljivosti iz SDA vezane za ovu dionicu na tek slijede jer je od 6.9. do danas protrgovano 9.500 komada. Toplo se nadam da je gro toga došlo iz HYPA. [smiley2]

I love the Smell of Profits in the Morning

New Report

Close