Jadran kapital d.d. u likvidaciji je 100 % vlasnik Stanova jadran d.o.o.
A jedina registrirana djelatnost Stanova Jadran je kupoprodaja nekretnina.[emo_smijesak]
JDPL – Obavijest o preuzimanju broda
Jadroplov d.d. objavljuje da je dana 01. listopada 2013 godine u 16:35 sati po lokalnom vremenu u Singapuru preuzet brod za prijevoz rasutih tereta koji će ploviti pod imenom m/b “Bene”.
Novonabavljeni brod ima 50.212 tona nosivosti, ukupnu duljinu 189,80 metara i širinu 32,26 metara. Brod je izgrađen 2001. godine u Japanu i plovit će u floti Jadroplova pod hrvatskom zastavom.
Kupovinom ovog broda nosivost flote Jadroplova penje se na brojku 378.107 DWT, što predstavlja dobru osnovu za nastavak poslovanja na međunarodnom tržištu pomorskog prijevoza.
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/KwbfjzU3brt8yn7AzsnZbQ==.pdf
Da li je to dobro ili loše za firmu?? šta ako taj brod bude stvarao još malo gubitaka svojim plovidbama??
kupili polovni u singapuru? a ja mislio da jadroplov smije kupovati samo u hrvatskim brodogradilištima po dvostrukim cijenama od tržišnih [emo_zacudjen] ovo prilično mijenja dojam. a koliko je to moglo koštati, oko 14 mil?
kupili polovni u singapuru? a ja mislio da jadroplov smije kupovati samo u hrvatskim brodogradilištima po dvostrukim cijenama od tržišnih [emo_zacudjen] ovo prilično mijenja dojam. a koliko je to moglo koštati, oko 14 mil?
Probao nać ali nisam našao,cijene su tu negdje 13-14mil,jos vjerovatno nije izašlo,brod se prije zvao Progresso,i bio je 2004.g na prodaji,kad je prodan neznam
http://www.shiplink.info/contents1.asp?refno=6603
Da bi se 2007.g. prodao pod imenom JIN KANG turcima za 53,90mil.$[emo_smijeh]
JIN KANG 50.212 2001 MITSUI B+W 6S50MC-C
C 4X30 SS 8/06DD 8/04 USD 53.9M SOLD TO MISTRAL TURKEY
Kako je jadroplov nelikvidan,tj.imao je 30.6.2013. oko 5 mil kn ili manje od 1 mil $,predpostavljam da je ovaj brod kupljen sa 100 % kredita, a da je banka uzela hipoteku na dva broda jadroplova…
Brod Don Frane Bulić stoji na prodaji već preko 1,5 godinu a ne uspjevaju ga prodati,ne znam u čemu je problem.
Pa kolega lapad, pokušavao sam vam ukazati da pretjerujete u napadima na JDPL. Stručnjak ste u pomorskom dijelu, ali financijski je JDPL u dosta boljem stanju od onog što ste pisali. Također, rekao sam da ni ranije kupnje brodova nisu bile toliko skupe koliko se napadalo, a ovom kupnjom pokazuju nastojanje da se vode tržišnim uvjetima, a ne političkim diktatom.
Ipak, još uvijek je pitanje što će biti s ovom dokapitalizacijom.
No, šta ako je ne bude? NAV JDPL-a bez dokapa je preko 270, moguće i 300 kako su ponešto rasle cijene brodova. Ako valuacije nastave rasti, moglo bi i sudjelovanje na dokapu biti prilika. Puno upitnika, vrijeme će pokazati. Imam JDPL, ali ne pretjerujem. TNPL mi je najzastupljeniji brodar.
pozz ekipi
nisam neki poznavatelj br. sektora pa molim upučenije da mi objasne kako “mali” jdpl i ulpl sve ove godine imaju više-manje kontinuiranu visinu prihoda, dok su prihodi tnpl od 07.g.prepolovljeni, a pogotovo atpl ajmo reči desetkovani
hvala
Kako je brzo popapalo ovoga s 1000 komada na 81 kn…. 🙂 🙂 Znači ipak ima zainteresiranih za ovu dionicu…