JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $13920 (DOWN 131)
BPI Average of the T/C routes $9172 (UP 136)
BSI Average of the T/C routes $9347 (DOWN 9)
BHSI Average of the T/C routes $8147 (DOWN 35)

BHSI prosjek 8150 usd
Handymaxi jadroplova vjerojatno sad voze po oko 7000 jer modernih handymaxa B.Delta ima trenutno malo u moru ali ih je naruceno vec preko 60.Kako se budu isporucivali brodovi jdpl ce imati sve gore vozarine jer je razlika u potrosnji oko 6600 usd/dnevno.
Nisu ih prodali navrijeme,nova uprava nema iskustva,ali imaju iskusne SDP-ovce u nadzornom odboru.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $13710 (DOWN 210)
BPI Average of the T/C routes $9265 (UP 93)
BSI Average of the T/C routes $9381 (UP 34)
BHSI Average of the T/C routes $8058 (DOWN 89)


@lapad

Ne znam jesi vidio, postavio sam neka pitanja na prethodnoj stranici. Zanimalo bi me tvoje mišljenje. Hvala!

http://www.index.hr/vijesti/clanak/debeljak-zeli-vlastitu-flotu-brodosplit-gradi-luksuznu-jahtu-dugacku-60-metara/690495.aspx

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $13106 (DOWN 233)
BPI Average of the T/C routes $9219 (DOWN 85)
BSI Average of the T/C routes $9488 (UP 54)
BHSI Average of the T/C routes $7902 (DOWN 25)

@lapad
Kolega lapad, opet vas podsjećam na pitanja koja sam postavio na prethodnoj stranici, pa ako bi imali kakav stručni komentar bilo bi odlično.
Ako pak nećete iz nekih vama znanin razloga, to ne bi bilo odlično.

Dakle, u pitanju je osvrt na utjecaj modernih štedljivih “eko” brodova i na sve ostale klase bulkera (i tankera također), pa tako i na panamaxe s posebnim osvrtom na situaciju u niši ice-class panamaxa kojih dosta ima ATPL, te posljedični utjecaj na poslovanje ATPL.

To su pitanja koja mene kopkaju, pa ako se kome raspravlja o tome, samo izvolite.

indeksi vozarina tonu kao kamen, dan za danom [emo_vrtimise]

Da se nadovežem na moj prethodni post, jer sam izričito spomenuo samo ATPL, pa da ne ispadne da sam pristran.
Dakle, zanima me utjecaj tehničkih inovacija u brodogradnji (koje se očituju posebice u značajno manjoj potrošnji goriva) na sve brodare, a posebice na ATPL, JDPL i TNPL.

Naime, takvi brodovi uz visoke cijene goriva imaju očitu prednost i izbacuju rastrošne brodove iz igre. Uz malo pretjerivanja, to znači da se svjetska flota gradi ispočetka?
To je klasična matrica tržišnog ponašanja. Zasitiš tržište jednim proizvodom (iPhone 1), pa nakon toga napraviš inovaciju i opet imaš ‘gladno’ tržište (iPhone 2) i tako ukrug dok ti ne ponestane vizije i inovacija.

Oni brodari koji najuspješnije odrade modernizaciju flote brati će plodove, ostalima ostaju mrvice.

Što se tiče JDPL, ukoliko uspješno odrade dokapitalizaciju i naruče 2-3 štedljiva broda uz prodaju 1-2 starija, mogli bi biti u dobroj poziciji. Jasno, opet sve ovisi o tome kako će se i hoće li se to uopće ostvariti.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $12823 (DOWN 283)
BPI Average of the T/C routes $9104 (DOWN 115)
BSI Average of the T/C routes $9554 (UP 66)
BHSI Average of the T/C routes $7893 (DOWN 9)

Polugodisnji gubitak 30 mil kn a imali su 30.6.
4 mil kn cash-a,znaci da 30.7. nemaju cash-a jer je mjesecni gubitak oko 5 milijuna kn.

Da li netko zna kada bi država trebala podmiriti potraživanja JDPL-a za brodove koji su građeni u Brodospitu? Nije ništa precizirano u izvještaju, točka 6.

[i]Preživljavanje je stvar brzine, plivajte brže![/i]

jučer su uplatili prvu ratu za eu, hebi ga, nemaju za ostale obveze, pa tako ni za jadroplov.

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Znaci opet na cekanju. A potrazivanje je jos od 2010g, ako se ne varam. Pitanje je sto u slucaju obracunavanja zateznih kamata?

[i]Preživljavanje je stvar brzine, plivajte brže![/i]

New Report

Close