JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Tada se nije znalo da ide dokapitalizacija,tj.izdavanje novih dionica po nepoznatoj cijeni.koja ce malo vjerojatno biti 10 kn,vjerojatnije po 36 kuna,milijuni novih dionica!!!ne likuj prerano.

i? jesam bio u pravu kad sam prije 4 mjeseca rekao da će pasti na 60 ali neće ići ispod?

http://www.bloomberg.com/news/2013-07-07/hyundai-heavy-to-lift-prices-on-demand-as-china-shipyards-falter.html


na početku godine bilo je ATPL cca 200 JDPL cca 55 sada je ATPL cca 320 JDPL cca 60….
jel se i vama čini da je nerazmjer prevelik?!
nije..pogledaj ostala 2 brodara..

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial

dobro kažeš…
samo ja ostale brodare nisam ni spominjao…

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $13656 (UP 249)
BPI Average of the T/C routes $8000 (UP 34)
BSI Average of the T/C routes $9525 (DOWN 92)
BHSI Average of the T/C routes $8292 (DOWN 30)

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $14182 (UP 120)
BPI Average of the T/C routes $8725 (UP 278)
BSI Average of the T/C routes $9376 (DOWN 43)
BHSI Average of the T/C routes $8211 (DOWN 12)

Nisam pratio a cini mi se da je u svubnju bilo najavljeno da ce novi zakon o radnickom dionicarstvu biti donesen do srpnja?
najave su bile do 25 %dionica radnicima(i pomorcima) a glavna promjena je da ce svi radnici imati isti popust bez obzira na godine radnog staza?-to je kao podrska mladima…
Zna li tko jos nesto o tome?

@lapad

Ne znam ništa o tome.
Ali šta se tiče jednakog popusta za sve, držim da bi to bilo nepravedno. Možda bi mogli ići na smanjivanje razlike, pa i da bude jako mala, simbolična, ali da netko tko ima godinu dana staža ima potpuno isti popust kao netko sa 20 godina staža.. hmm.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $14051 (DOWN 70)
BPI Average of the T/C routes $9036 (UP 149)
BSI Average of the T/C routes $9356 (UP 4)
BHSI Average of the T/C routes $8182 (DOWN 24)

Zasto jadroplov ne uspijeva prodati brod Don frane bulic vec 1.5 godinu?
Da li ga nitko ne zeli kupiti jer su se poceli isporucivati u kini moderni brodovi te velicine B.Delta 43 nosivosti 43.000 tona koji trose 18 tona a ovi stariji brodovi jdpl te velicine,klasa Don frane bulic trose 29 tona dnevno!?
11 tona vise x 600 usd/tona=6600 usd/dnevno su skuplji ovi stari brodovi jdpl za unajmitelja.
Unajmitelju se vise isplati uzeti moderni B.Delta 43 po 10.000 usd/dnevno nego stare brodove jdpl po 4.000 usd.ovo su zabrinjavajuce brojke.
Ajdpl ima 4 takva broda.

B Handysize index-BHSI- 8200 usd
Handymaxi klase DON FRANE BULIC ?
Handymaxi klase B.Delta 43 ?
prosjek 8200

@lapad

Bez namjere da provociram, zbilja me zanima..
..kakvo je tu stanje kod ATPL? Naime, trend gradnje brodova manje potrošnje goriva zahvaća sve segmente ako se ne varam? Prvo one gdje postoji najveći interes i gdje je to najjednostavnije učiniti, ali s vremenom ne vidim razloga da ne zahvati sve klase i potklase, ukoliko postoji računica koja to opravdava.

Kod ATPL većinu flote čine ice-class panamaxi? Hoće li im to što su ice-class donijeti nekakvu zaštitu, u smislu da je teže raditi “ekološke” ice-class panamaxe?

Naravno, u tom slučaju, pod pretpostavkom da “obični” panamaxi novog dizajna budu trošili značajno manje goriva, panamaxi ATPL će biti osuđeni isključivo na plovidbu zaleđenim morima, odnosno tamo gdje ice-class dolazi do izražaja?
Koliko ima ice-class panamaxa u svjetskoj floti i hoće li biti dovoljno posla za sve njih kada ih se stjera da isključivo u toj niši plove?
(pretpostavljam da su do sada ice-class panamaxi odrađivali i rute za koje ne treba ice-class)

Dakle, koliko će se time brodovi ATPL zaista moći skloniti od pojave novih ekonomičnijih brodova i hoće li se u konačnici pojaviti (ako već nisu) i ice-class panamaxi sa značajno boljim karakteristikama?

Što se tiče JDPL i prodaje don Frane Bulića, nekako držim da ga nisu prodali jer im se ne žuri, a cijena im nije odgovarala. Čisto moje mišljenje.
Svakako, novi dizajn i manja potrošnja goriva su prijetnja svakom brodu staroga kova, pa tako i brodaru koji ima stare brodove, uključivo ATPL, JDPL i TNPL.

Dakle, ne vidim zašto bi JDPL bio jedini na udaru. OK, sad si naveo taj moderni B.Delta 43, ali za par mjeseci se može pojaviti B.Delta 75.. ili ne?

New Report

Close