to opet ne znači da oni neće krenuti s rasprodajom dionica JDPL-a ako im zatreba keš
[/quote]
??? Pa svaka dionica ima dioničare kojima može zatrebati keš. Ovdje govorim da neće biti prisilne prodaje radi likvidacije.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $6976 (UP 676)
BPI Average of the T/C routes $6637 (UP 200)
BSI Average of the T/C routes $9363 (UP 8)
BHSI Average of the T/C routes $7791 (UP 35)
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $8276 (UP 649)
BPI Average of the T/C routes $6993 (UP 148)
BSI Average of the T/C routes $9413 (UP 5)
BHSI Average of the T/C routes $7932 (UP 79)
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $9360 (UP 1084)
BPI Average of the T/C routes $7107 (UP 114)
BSI Average of the T/C routes $9446 (UP 33)
BHSI Average of the T/C routes $7997 (UP 65)
Ma vidi ovih cape-ova šta se guraju u prvi plan!
nadam se da ste iskoristili moju dojavu vrha da nagradite te divne ljude na bidu.
oni koji nisu se ne trebaju zabrinjavati jer ovo je samo manja korekcija koja neće ići ispod 60 kuna
evo pogledajte ovaj moj dobronamjeran i nevjerovatno točan post od 20.03.2013. godine kad je cijena bila na 85 kuna po dionici, dakle od prije 3 mjeseca.siguran sam da je bilo onih koji su ga pročitali i na vrijeme prodali te sad mogu kupovati na diskontu
Tada se nije znalo da ide dokapitalizacija,tj.izdavanje novih dionica po nepoznatoj cijeni.koja ce malo vjerojatno biti 10 kn,vjerojatnije po 36 kuna,milijuni novih dionica!!!ne likuj prerano.
Tada se nije znalo da ide dokapitalizacija,tj.izdavanje novih dionica po nepoznatoj cijeni.koja ce malo vjerojatno biti 10 kn,vjerojatnije po 36 kuna,milijuni novih dionica!!!ne likuj prerano.
Ja bih nastavio taj vaš niz o cijeni dokapitalizacije..
dakle malo vjerojatno po 10kn, vjerojatnije po 36kn, još vjerojatnije po 50kn, a najvjerovatnije preko 60kn i gotovo sigurno manje od 300kn..
..ako je uopće bude.
Dakle, puno vjerojatnosti i nevjerojatnosti.
No, ono što je trenutno prisutno je trend blagog rasta cijena brodova, a s njima raste i NAV JDPL. Nisam ga duže vrijeme računao ali moguće da je blizu 300kn s porastom cijena brodova. Ako se trend oporavka vozarina i cijena brodova nastavi, zaista mislite da će cijena JDPL ostati na ovim razinama dok NAV ide preko 300? Ne bih rekao, ali vrijeme će pokazati.
S politickim upravama i nadzornim odborima i naredbama za spasavanje skvera brodosplit cijena ide prema nuli,a ne 10,ili 36,ili 60,ili 85,ili 150…
Trenutni predsjednik uprave se više puta izjasnio da cijena domaćih novogradnji treba biti u okvirima svjetskih cijena, što se Jadroplova tiče. Na koji će način to postići država i brodogradilišta i mogu li uopće, to je njihova stvar.
Ako ne ponude konkurentnu cijenu broda, držim da će se naručiti u inozemstvu.
Osobno, ako bi se gradilo kod nas po cijenama 10-ak % višim od svjetskih, ne bih se bunio.
Pri tome, kad spominjem cijenu, mislim na cijenu odnosno dio cijene koji će snosit Jadroplov. Kolika će biti puna cijena, hoće li biti nekakve subvencije, dotacije, donacije ili će ih brodogradilišta graditi s minusom samo da nešto rade, to je već druga stvar.
Napominjem da ni do sada Jadroplov nije značajno preplaćivao novogradnje (zadnja 3 supramaxa iz ST škvera), stoga ne vidim zašto bi sada počeo, kad je regulativa stroža zbog EU, a brodogradilišta koliko toliko privatizirana.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $10306 (UP 946)
BPI Average of the T/C routes $7240 (UP 133)
BSI Average of the T/C routes $9510 (UP 64)
BHSI Average of the T/C routes $8035 (UP 38)
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $11064 (UP 359)
BPI Average of the T/C routes $7377 (UP 57)
BSI Average of the T/C routes $9654 (UP 77)
BHSI Average of the T/C routes $8103 (UP 49)