dajte neki ovdje više prestanite drukat, prije mjesec dana ste pisali kak će dionica na 150, sad vam je i dokap po 10 kn super. dajte molim vas, pa tko to još sisa
Evo sve pise u novinama vezano za ono sto sam napisao prethodno.
dajte neki ovdje više prestanite drukat, prije mjesec dana ste pisali kak će dionica na 150, sad vam je i dokap po 10 kn super. dajte molim vas, pa tko to još sisa
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5206 (DOWN 9)
BPI Average of the T/C routes $6113 (DOWN 63)
BSI Average of the T/C routes $9197 (UP 31)
BHSI Average of the T/C routes $7734 (DOWN 73)
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5206 (DOWN 9)
BPI Average of the T/C routes $6113 (DOWN 63)
BSI Average of the T/C routes $9197 (UP 31)
BHSI Average of the T/C routes $7734 (DOWN 73)
Vrijeme je da vozarine počnu padat jer ovo očito nije dobro za dionicu…
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5206 (DOWN 9)
BPI Average of the T/C routes $6113 (DOWN 63)
BSI Average of the T/C routes $9197 (UP 31)
BHSI Average of the T/C routes $7734 (DOWN 73)
Vrijeme je da vozarine počnu padat jer ovo očito nije dobro za dionicu…
[/quote]
Ništa od mojih “želja”…
http://www.dryships.com/pages/report.asp
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5494 (UP 145)
BPI Average of the T/C routes $6078 (DOWN 4)
BSI Average of the T/C routes $9291 (UP 41)
BHSI Average of the T/C routes $7761 (UP 35)
Usput, ako koga zanima, evo sam danas zaključio sa shoppingom, za sada..
JDPL opet prvi u portfelju, ali sramežljivo. Još ni blizu količinama koje sam imao početkom godine, no mislim da se na ovim razinama rizik koji donosi dokapitalizacija može smatrati uračunatim u cijenu i da je JDPL opet jako jeftin.