JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Problem ove dionice je taj šta se previše prati ATPL…..da ja ATPL na 200-250 kn JDPL je odma na 60 kn, da ATPL skoči na 400 kn eto JDPL na cca. 100 kn

Pa nema problema sa jdpl,bit ce to jedna od boljih prica ove godine na burzi.ja dokupljujm i dok se ovih par vecih iz top10 igra gore dole prilika je za ulaz.

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity

Pa nema problema sa jdpl,bit ce to jedna od boljih prica ove godine na burzi.ja dokupljujm i dok se ovih par vecih iz top10 igra gore dole prilika je za ulaz.

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $4289 (UP 84)
BPI Average of the T/C routes $8955 (DOWN 355)
BSI Average of the T/C routes $9455 (DOWN 3)
BHSI Average of the T/C routes $8043 (UP 17)

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $4602 (UP 313)
BPI Average of the T/C routes $8644 (DOWN 311)
BSI Average of the T/C routes $9409 (DOWN 46)
BHSI Average of the T/C routes $8051 (UP 8)

ima jedan interesantan članak u h.sh.

Which dry bulk ship types do you believe offer the best potential in today’s market?

I believe the flexible geared Handymax/Supramax holds the best potential for being deployed across the globe. They cater for many trades and many ports and at a time when demand is widespread and where the main importers slowing a bit down the smaller trades and small importing nations give the upside to the flexible tonnage.

http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=2b572174-f55f-444c-9b5f-21f3cac32f75

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Isto i ja cijelo vrijeme govorim. Stvari su još uvijek jako nesigurne na brodarskom marketu, a smatram da manje klase brodova daju dosta veću sigurnost u ovoj neizvjesnosti.
Eno i ATPL se odlučila za 2+2 handysize novogradnje.
Također, manje klase brodova prevoze i terete vezane za hranu, dok veće isključivo servisiraju industrijsku potražnju. Stoga je i tu moguće imati koliku toliku sigurnost od kolapsa potražnje, mada osobno nisam zagledao o kojim postocima se radi i koliko je ta stavka bitna. No, ako se raspojasa inflacija, moguće je da će se više osjetiti na cijenama hrane, nego ugljena i željezne rude, što bi moglo dodatno pojačati potražnju za prijevozom žitarica i sl.

No svakako, fleksibilnost manjih brodova, kao i povoljniji starosni profil i orderbook su najvažniji argumenti na strani manjih klasa.

Iz istog članka i ovo je jako bitan pasus:

smootko, 29.04.2013. u 15:02
Do you believe that the latest trend of the so-called “Eco Carriers”, i.e. ships which promise lower fuel consumption will become dominant in the future, despite the premium prices they command?

BIMCO believes that fuel efficiency is a vital part of the future. We see the vessels becoming more and more fuel efficient over time, but the most recent ECO-design seems to promise a leapfrog giving owners an edge. Lower fuel consumption is something we all seek – so call it what you like, if it provides you will a smaller bunker bill then the business case is straight forward if the purchase price is right.
In today’s market ECO-tonnage is not standard; this mean a premium can be available as compared to the earnings that are achievable by “standard” tonnage. As more and more tonnage become “ECO” that premium will diminish and a new normal is to be developed. That is a normal where ECO-tonnage is the norm and “standard” tonnage will trade and earn at a discount to the norm.

Nikos Roussanoglou, Hellenic Shipping News Worldwide

Dakle, oni brodari koji su već obnovili flotu sa brodovima starog dizajna, imati će problema sa konkurentnošću kako bude rastao udjel eko-brodova na tržištu.
Tu vidim potenciajno jako velike probleme za jednu našu perjanicu, no moguće je da u niši ice-class brodova nađu sebi utočište? Nisam dovoljno informiran da bih tu donosio zaključke, no držim da prijetnja postoji.

JDPL prvi kvartal završio u plusu..

lani -20,7 mil kn, ove godine +9,7 mil kn.

hm..

da, hm, kakve su to magične sveobuhvatne tečajne razlike? ali nema veze, nećemo poklonjenom konju gledati u zube, to je taman 6 kuna dobiti po dionici, sad bi nam to baš mogli dati kroz dividendu…

Politika je ovih danas smjenila direktora Jadrolinije zbog negativnih izvjesca.Evo nama naseg Jadroplova odmah s prikazanim plusom.
Kaze kolega Gorgija na temi atpl da je atlantska poslovala ovako lose kao jdpl da bi imala kvartalni gubitak 50-ak mil kuna.

jdpl svaka čast, više od očekivanja

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

New Report

Close