Kolega smootko,nemojte misliti samo na sebe,pa posudite i ulpl novaca za prezivljavanje,ne mislite samo na svoje dionice.budite domoljubni nemojte ulaga ti u tamo neke grcke brodare SBLK,ili slicno…
Gospon kolega lapad, pa upravo zbog domoljublja sam pojačao poziciju u SBLK. Pa zar nije bolje da zaradim novac vani, pa ga potrošim ili investiram ovdje? Dakle, slično kao i pomorci.
Ako bih zarađivao samo na zse, onda je to preraspodjela već postojećeg, mada i na taj način može biti koristi, ako to znači da ide iz ruku nesposobnijih u ruke sposobnijih, koji potom svojom sposobnošću mogu donijeti i više koristi svojoj domoljubnoj domovini.
Inače, ako koga zanima, skratio sam JDPL, više mi nije 1. u portfelju, preraspodijelio sam u druge brodare, uključujući i SBLK, kao i neke nebrodarske dionice.
Ne sviđa mi se trenutna neizvjesnost oko budućih poteza iz JDPL, a mogu zamisliti i neke loše scenarije po cijenu dionice, pa sam smanjio poziciju dok ne vidim šta se krčka.
Na zse mi je TNPL sada najveća brodarska pozicija.
smootko
mogao si nešto napisati i o ulplu,a ne da pustiš curu da se muči…budi kavalir…[emo_smijesak]…
Pa nema te dionice za koju nije moguće zamisliti i loše scenarije po njezinu cijenu…ovo je rizičan posao! Međutim, imajući u vidu da je zatražena procjena vrijednosti kompanije i da je kompanija na vladinoj listi za prodaju državnog udjela u njoj, da ima malu ali relativno mladu flotu i da cijena vozarina (trenutno)lagano raste – možda sam i kratkovidan ali ja ne vidim dalje od toga…
Možda se pokaže da sam pogriješio što sam skratio poziciju, no napravio sam to na način da mi bude win-win ishod, bar se nadam.
Ono što mene muči je način financiranja novogradnji i moguće implikacije na NAV.
Ukoliko to bude dobro odrađeno, a cijena na burzi prihvatljiva, nakrcam se ja opet.
smootko
mogao si nešto napisati i o ulplu,a ne da pustiš curu da se muči…budi kavalir…[emo_smijesak]…
ULPL stvarno ne pratim, uglavnom iz razloga što mi se čini da tamo nisu čista posla. Možda i griješim, al ja tamo ne idem, imam dovoljno alternativa.
S druge strane, u više članaka koje sam čitao spominjalo se da se vozarine za product tankere, kakve ima i ULPL, dobro drže, pa sad..
Svakako ne bih preporučio značajniju izloženost, ali ponavljam, ne pratim je pa nisam nešto upućen.
@pucirep
Možda se pokaže da sam pogriješio što sam skratio poziciju, no napravio sam to na način da mi bude win-win ishod, bar se nadam.
Ono što mene muči je način financiranja novogradnji i moguće implikacije na NAV.
Ukoliko to bude dobro odrađeno, a cijena na burzi prihvatljiva, nakrcam se ja opet.
Ma naravno, samo naprijed i sretno…
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $4205 (DOWN 14)
BPI Average of the T/C routes $9310 (DOWN 223)
BSI Average of the T/C routes $9458 (UP 16)
BHSI Average of the T/C routes $8026 (UP 30)
BHSI fino ide prema gore. zbilja ne znam u čemu je problem sa ovom dionicom , ali ako ovako nastavi….[emo_smijesak]
Pa nema problema sa jdpl,bit ce to jedna od boljih prica ove godine na burzi.ja dokupljujm i dok se ovih par vecih iz top10 igra gore dole prilika je za ulaz.