bez obzira što dionica pada, ovdje se događaju pozitivne stvari:
-ovi iz top 10 kupuju
– bhsi opet u usponu
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $4553 (DOWN 57)
BPI Average of the T/C routes $9138 (UP 147)
BSI Average of the T/C routes $9413 (DOWN 19)
BHSI Average of the T/C routes $7899 (UP 43)
Jeli dobio jadroplov koju ponudu od nasih brodogradilista za cijenu novog bulka koja nije 10-ak milijuna dolara veca od dalekog istoka?
Zasto nitko od svjetskih brodara nije kupio novog bulka u nasim skverovima u zadnjih 10-ak godina?
niti jedan jedini brod u 10 godina.Pa jeli to moguce?
Ajme, obrijat će nas panamaxi, a brukeee…
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $4480 (DOWN 73)
BPI Average of the T/C routes $9326 (UP 188)
BSI Average of the T/C routes $9403 (DOWN 10)
BHSI Average of the T/C routes $7984 (UP 85)
Ajme, obrijat će nas panamaxi, a brukeee…
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $4480 (DOWN 73)
BPI Average of the T/C routes $9326 (UP 188)
BSI Average of the T/C routes $9403 (DOWN 10)
BHSI Average of the T/C routes $7984 (UP 85)
Šta je reć da Supramaxi polako padaju…?? šteta,da su bar i oni nastavili kao i Panamaxi…
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $4384 (DOWN 96)
BPI Average of the T/C routes $9430 (UP 104)
BSI Average of the T/C routes $9386 (DOWN 17)
BHSI Average of the T/C routes $7983 (DOWN 1)
Drys je u defenzivi,a očigledno je koreliran sa JDPL.Čekamo DRYS preko 2$ i JDPL na 100 kn.
Čini mi se da se valja iz brda da bi Končar mogao preuzeti Jadroplov.Ima brodogradilište da dopuni flotu a ima i dobre kontakte da zaposli brodove.
Brodovi se ne zapošljavaju kontaktima nego to funkcionira s ponudom i potražnjom. Kao kad bi ti rekao da će broker dobiti bolju cijenu Ht-a na burzi jer ima bolje kontakte.
Velika razlika u broju naloga na kupnji i prodaji… je li razlog to što se danas malo zanimaju za TISK ili jednostavo niko neće ovaj JDPL ??
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $4329 (DOWN 55)
BPI Average of the T/C routes $9557 (UP 127)
BSI Average of the T/C routes $9432 (UP 46)
BHSI Average of the T/C routes $7999 (UP 16)
E, nadam se da je ovo početak novog vala rasta supramaxa.. bit će zanimljiva utrka s panamaxima.
Ma Kako misliš kontakti nisu bitni?Vidiš kako nisu bili bitni da je dva tankera koja će odraditi u trogiru dao u charter norvežanima .
A cijenu određuje tržište i umijeće pregovarača,nsam eksperta za brodarske usluge ali sam iz pomorskog prava dobio dobru ocjenu pa se sjećam načina ugovaranja i osiguranja takvih poslova.
Po tebi bi značilo da je brodarski stručnjak odličan ulagač u dionice brodara.
W.Buffet ima preko 100 firmi u holding a nisam baš čuo da je stručnjak za usisavače a ima Hoover.Baš čitam knjigu o njemu pa mi je svježe.
Brodovi se ne zapošljavaju kontaktima nego to funkcionira s ponudom i potražnjom. Kao kad bi ti rekao da će broker dobiti bolju cijenu Ht-a na burzi jer ima bolje kontakte.