naivno je pretpostavljat da naručilac procjene ne zna koliko vrijedi jdpl.zašto mu treba ta procjena to samo on zna,zasada.mi ćemo to doznat zadnji,kao i uvijek.jel se on sad iskrcava ili bi se htio nakrcat,to je pitanje?[emo_novac]
Kolega o iskrcaju, pa ukrcaju prethodnih dana ne možemo ni raspravljati jer su prometi bili mizerni..eventualno o optimistima i pesimistima..LP
Slažem se,al eto , postoje i oni (čak i ja) koji su i na ovoj cijeni u prihvatljivom plusu, no ne žele dati nekome za mizeriju svoje dionice…puno više od ovog neće i nemože pasti…pogledajte samo strane brodare…LP
Moze li se javiti kolega koji kaze da po tehnickoj analizi ova dionica ide na 65 kuna.Da nam to malo pokaze,objasni.Ja se u to ne razumijem a vjerujem i vecina kolega na forumu.unaprijed zahvaljujem.
http://finance.yahoo.com/quotes/DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI [finance.yahoo.com]
Jesi pogledao koliko su ovi brodari bili prije pet godina, a pošto su danas….
jedan DryShips je bio preko 100 USD a sada je oko 2 usd,
a jedan Frontline je bio 70 USD, a sada je oko 2,5…i tako dalje… [Vrti mi se]
http://finance.yahoo.com/quotes/DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI [finance.yahoo.com]
Jesi pogledao koliko su ovi brodari bili prije pet godina, a pošto su danas….
jedan DryShips je bio preko 100 USD a sada je oko 2 usd,
a jedan Frontline je bio 70 USD, a sada je oko 2,5…i tako dalje… [Vrti mi se]
Mene je naprosto strah kad pomislim da je to razlog što naši ulagači ne kupuju JDPL.
To što je DRYS, EXM, i ekipa u postocima puno više pao, pa sad kao nadoknađuju a JDPL je premalo pao pa ne raste.
JDPL je najjeftiniji bulker od svih koje sam proučavao, a ima ih podosta.
A da ne govorim o drugim prednostima JDPL-a, poput male zaduženosti, kao i toga što je njegova cijena na burzi U KUNAMA, a to bi moglo postati jako bitno, ako se nastave međuvalutarni poremećaji.
Moglo bi tu biti još svega, pričekajmo budućnost.
http://finance.yahoo.com/quotes/DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI [finance.yahoo.com]
Jesi pogledao koliko su ovi brodari bili prije pet godina, a pošto su danas….
jedan DryShips je bio preko 100 USD a sada je oko 2 usd,
a jedan Frontline je bio 70 USD, a sada je oko 2,5…i tako dalje… [Vrti mi se]
Jope jesi ti to zaspao?[emo_smijesak]
koliko je danas bhsi?
txs
kad vidim ovu konkurenciju jdpl,atpl i tnpl koja se trguje na stranim burzama nikako mi ne ide u glavu da njihovi vlasnici ili uprave nisu dovoljno pametni da naprave ozbiljan ipo i izlistaju se recimo na nasdaqu ili american exchange.
imamo bogom danu poziciju za razvoj brodarstva, tradiciju i ljude koji plove za sve brodare,brodogradilišta koja skoro pa ne rade.kako je moguće da ne možemo napraviti sinergiju da se približimo brodarskoj industriji recimo grčke.svi bi imali koristi od toga ali očito nemamo pameti.
Evo danas na PLATOU dobrih vozarina za velike supramaxe(57.ooo tona): 2000 dolara dnevno i 8500 dolara dnevno.Tko ce od nasih brodara izdrzat ovu uzasnu krizu?
Jadroplov ima 3 mala (51-52.000)supramaxa i 4 handymaxa,za one koji ne znaju,malo je takvih,ovdje su vecinom veliki znalci.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $4530 (DOWN 148)
BPI Average of the T/C routes $9238 (DOWN 174)
BSI Average of the T/C routes $9753 (DOWN 113)
BHSI Average of the T/C routes $8055 (DOWN 56)
Evo danas na PLATOU dobrih vozarina za velike supramaxe(57.ooo tona): 2000 dolara dnevno i 8500 dolara dnevno.Tko ce od nasih brodara izdrzat ovu uzasnu krizu?
Jadroplov ima 3 mala (51-52.000)supramaxa i 4 handymaxa,za one koji ne znaju,malo je takvih,ovdje su vecinom veliki znalci.
Ajd potrudi se unijeti još malo Hitchkokovske atmosfere.. postovi ti jednostavno nisu dovoljno “spooky”, tek na razini Mrak filma.