Ajmo se istrest po 81 kn…ima 1000 komada ak ne i više. Kaj se čeka…imate priliku uvalit kupce koji nisu svjesni da po 81 kn kupuju mačka u vreći… [emo_vrtimise]
Koliko ja znam povećanje likvidnosti obično dovodi do toga da cijena dionice ide prema svojoj fer cijeni.
vidim da se sve više forumaša slaže da da je ovih 80 kn fer cijena, naravno tvoje pravo je nadati se većoj cijeni
[/quote]
Kolega, moje nadanje se temelji na računici i iskustvu. A što više bashera na temi, to veći potencijal rasta. Tzv. forum-squeeze :):
može li objašnjenje značenja ovoga NAV?? novi sam, hvala
Sjećam se ne tako davnih vremena..kupovao JDPL po 550-600kn,prodavao 680-720, a ona je idalje samo rasla i rasla..dabog da se ponovilo[emo_smijesak]
može li objašnjenje značenja ovoga NAV?? novi sam, hvala
NAV = Net Asset Value
Dakle radi se o neto vrijednosti imovine, što bi značilo vrijednost imovine – obveze. Dakle slično kao i BV. BV ili book value ili knjigovodstvena vrijednost kompanije ili dionički kapital je također razlika između imovine (aktive) i obveza.
No, BV često prikazuje iskrivljenu sliku ako imovina nije revalorizirana, stoga BV može biti precijenjen ili potcijenjen. NAV bi stoga bio revalorizirani BV.
U slučaju brodara, BV je u većini slučajeva danas precijenjen (kod nekih i nebulozno precijenjen, v. moj post o EGLE na ovoj temi 16.03.) jer su brodovi u bilanci prikazani po nabavnoj vrijednosti. Kako su sada tržišne vrijesnosti brodova na povijesno najnižim razinama, naravno da su u bilanci brodovi precijenjeni jer su plaćeni više, pa i puno više od trenutnih tržišnih vrijednosti.
No, vrijednost brodova fluktuira. Ako su sada na povijesno najnižim razinama, možemo li se nadati njihovom rastu, pa onda i rastu NAV-a JDPL? Primjerice, ako narastu 35%, NAV JDPL će biti oko 430 kn. Zašto baš 35%, također piše u postu o EGLE.
Da se vratim na pitanje. U slučaju Jadroplova i NAV-a o kojem ja pričam i za koji tvrdim da je sada preko 250 kn (oko 50 usd), radi se o revaloriziranoj knjigovodstvenoj vrijednosti po dionici, gdje pod “revaloriziranoj” prvenstveno mislim na to da sam pri izračunu koristio sadašnje vrijednosti brodova, za koje kažu da su na povijesno niskim razinama.
Evo link na post o EGLE:
http://www.poslovni.hr/forum/tema/jdpl-jadroplov-dd-366?page=801
hvala smootko
Inače, ako se pitate što se danas dogodilo, moramo malo pauzirat iz poštovanja prema gospodinu Fibonacciju.
Naime, na 87,50kn je Fibonacci razina 61,8%, retracementa pada od 110 do 51,15 kn.
To je jako važna razina, tako kažu tehničari, pa je bilo teško za očekivati da će danas biti snage za njeno probijanje. Cijena se još komeša, pouzdanje se još traži, a danas su i svjetska tržišta štucnula radi ovoga s Ciprom.
Stoga smo radije zatvorili gap cijene od petka (81 kn)
No, kad se stvari malo bolje poslože.. ode i taj Fibo.
Eto, malo glasno razmišljam, ne zamjerite. :):
nemojte se dat zavaravat…Jadroplov raste isključivo zato šta je još malo pa gotova Zapadna obala…a nije red da je jedna takva jeftina firma na najlipšoj splitskoj šetnici!
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
Očekivanja vezana uz vozarine za supramaxe i dalje rastu – za 2Q 2013 su već na 10250-10750$.
Jucer je na radiu direktor jadroplova rekao da je natjecaj za procjenu vrijednosti priprema za RADNICKO DIONICARSTVO.
Radio Mileva