JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



bv od 403kn…a tu se priželjkuje pad?!

a da naprave revalorizaciju brodova, koliko bi pao? bar 50% ako ne i više!
[/quote]


BV nije bas neka informacija, pokazuje brodove po nabavnoj vrijednosti umanjeno za amortizaciju. Treba izracunat NAV odnosno revalorizirani BV. 200-250 kn je realno.

Ja ga cijenim 50 usd. Topalov ako ti se čini previše, možda nisi uzeo u obzir nekretnine.


Ovo je bilo vidljivo još u četvrtak na webu jdpl…
Techmane javi se ,ali znaš kako to ide…[emo_smijesak]
Ako ovo i bude neće bit ništa ove godine…

Znam kako ide ali pogledaj PM

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Koliko ja znam model nije prošao. Bilo je pre malo novaca.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"



@topalov
onda ispada da je po NAV-u tnpl (1900),daleko najpodcijenjeniji brodar…..

Odakle ti 1900? Tvoja kalkulacija ili?
[/quote]

aproxx 1900….ti izračunaj sam za sebe pa vidi jeli tako mili nije…
Svatko za seve ulaže,zarađuje i gubi svoje novce…
Isto tako je i sa izračunima…[emo_smijesak]

A BALVANA!!! :) :) :)


Ja ga cijenim 50 usd. Topalov ako ti se čini previše, možda nisi uzeo u obzir nekretnine.

Nekretnine i zemljište sam uzimao onako kako se vode u bilanci. Vidio sam na katastru da imaju zemljište na dobroj lokaciji, ali nisam išao u detaljnije izračune. Pa koliko onda te nekretnine vrijede?


i što s time? sadašnje vozarine i dalje su gubitak za njih, a i te vozarine će vrlo brzo početi pdati i stvarati još veće gubitke!

slažem se, ova faza rasta vozarina primiče se kraju i uskoro se može očekviati pad istih iako su i sada vozarine jako niske i brodarima donose gubitke!

sve što pišem je osobno mišljenje, nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica

Kad smo već kod izračuna, računao sam breakeven za Jadroplov i ispada oko 11.000$ ako uračunamo i amortizaciju (koja se obračunava prema nabavnoj – dakle višoj – vrijednosti brodova) i kamate. Pritom je amortizacija 2.700$, a kamate 1.000$.
Realno, trenutne vozarine od 9.500$ dovoljne su da se pokriju kamate i još ostane za vraćanje kredita.


slažem se, ova faza rasta vozarina primiče se kraju i uskoro se može očekviati pad istih iako su i sada vozarine jako niske i brodarima donose gubitke!

Možete se vi slagati jedan s drugim koliko god hoćete, no što se tiče vozarina mjerodavni su futuresi, a oni ukazuju na to da će u 2. kvartalu vozarine za supramaxe biti oko 10.000$, a u 3. i 4. kvartalu oko 9.000$.
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx

Nije mi nikako jasno ko prodaje znajući za ovaj natječaj koji najavljuje privatizaciju. Po mojoj skromnoj procjeni JDPL bi u cca 6-8 mjeseci mogao imati novog vlasnika.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Kao što rekoh…troznamenkasti ili trocifreni broj je i bliže nego kaj mnogi to uopće i misle…a od 80 kn to je 25 % rasta.

Još kad bi se tnpl opet vratila u igru za kupnju jdpl…što su bili 2005 ako se ne varam…e to bi bio posao za nas male dioničare….[emo_smijesak]

A BALVANA!!! :) :) :)


Nije mi nikako jasno ko prodaje znajući za ovaj natječaj koji najavljuje privatizaciju. Po mojoj skromnoj procjeni JDPL bi u cca 6-8 mjeseci mogao imati novog vlasnika.

Meni nije jasno kako cijena nije već na 100 kn, da baš i hoću špekulirati prije bi tu ulupao pare nego tamo kupovao dioki po 20 kn.

New Report

Close