Gledaj to s pozitivne strane.U tom periodu bar nece “zaradjivat” ako nista drugo.
DON FRANE BULIĆ
Zhoushan
04.03.2013
06.07.2013
popravak
Don Frane Bulić na popravku 4 mjeseca? Imaju li iskusniji poznavatelji brodarstva kakav komentar na ovo?
Što je duže na popravku manji pušing.
Kako bi bilo da se jadranski hoteli obnavljaju i popravljaju ljeti,a zimi da su otvoreni.
U JDPL teće zera meda i mlijeka!
Što je duže na popravku manji pušing.
Kako bi bilo da se jadranski hoteli obnavljaju i popravljaju ljeti,a zimi da su otvoreni.
U JDPL teće zera meda i mlijeka!
Pa, taj brod je trebao ići u prodaju, možda je i s tim povezano.
DON FRANE BULIĆ
Zhoushan
04.03.2013
06.07.2013
popravak
Don Frane Bulić na popravku 4 mjeseca? Imaju li iskusniji poznavatelji brodarstva kakav komentar na ovo?
Možda ga opet u dok vodi kakav inspektor koji nezna čelik a nemaju lovuše za iznajmit znalca kako se prije običavalo.[emo_smijeh]
He.es dokovanja. Sumljive su mi ove velike transakcije. Da možda opet netko zna nešto što mi neznamo?
DON FRANE BULIĆ
Zhoushan
04.03.2013
06.07.2013
popravak
Don Frane Bulić na popravku 4 mjeseca? Imaju li iskusniji poznavatelji brodarstva kakav komentar na ovo?
Možda ga opet u dok vodi kakav inspektor koji nezna čelik a nemaju lovuše za iznajmit znalca kako se prije običavalo.[emo_smijeh]
He.es dokovanja. Sumljive su mi ove velike transakcije. Da možda opet netko zna nešto što mi neznamo?
[/quote]
———————————-
Meni nikada nije smetalo, ako je netko o nekoj dionici nešto više znao od mene, ako sam ja u tom vremenu imao puno dotičnih dionica, a one su cjenovno rasle i rasle, k’o sad Jadroplov. Mnogi od znalaca su ostali samo na znanju, bez prebite dionice na svome računu…
Za vašu informaciju
ATPL je sada oko 0,44 NAV-a
JDPL je sada oko 0,26 NAV-a
dakle gledano po važećim cijenama brodova, koje su, usput, na povijesno niskim (možda i najnižim) razinama. Pa sad vi kako vam drago.
Dolar raste, vozarine rastu, supramaxi vode, JDPL ima supramaxe.
Za vašu informaciju
ATPL je sada oko 0,44 NAV-a
JDPL je sada oko 0,26 NAV-a
dakle gledano po važećim cijenama brodova, koje su, usput, na povijesno niskim (možda i najnižim) razinama. Pa sad vi kako vam drago.
Dolar raste, vozarine rastu, supramaxi vode, JDPL ima supramaxe.
Slažem se da je doista čudno da JDPL nije već na troznamenkastoj brojci…ljudi ne vide potencijal rasta koji je sad već u postocima gledano daleko veći nego kod ATPL.
Za vašu informaciju
ATPL je sada oko 0,44 NAV-a
JDPL je sada oko 0,26 NAV-a
Ako me sjećanje dobro služi, JDPL je odavno na nižim multiplikatorima od ATPL zbog činjenice da su se od Brodosplita naručivali brodovi koji su bili mnogo skuplji od onih na tržištu.
Ne znam da li taj rizik još postoji, ili bi ga možda trebalo isključiti iz izračuna?
Lagani iskrcaj na JDPL 81 KN i na ATPL 330 KN, laganini..
Ovo već nije Techman efekt. Ajde da vjerujemo da sam pogodio timing 🙂