JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


nema nikakvih garancija da će ta godina donijeti rast vozarina na profitabilne razine….lako je moguće da svjetsko gospodarstvo opet potone u recesiju (hint: pogledati jučerašnje podatke za USA)

Brodari su na dnu dna. Ako gospodarstvo potone u reciju jednostavno će dalje ostati na dnu. A Jadroplov će preživjeti i tu godinu. Dok će se druge dionice stromglaviti.

Dno ti je rastezljiv pojam. Zašto bi Jadroplov preživio i tu godinu dok b se druge dionice strmoglavile? Istina dno je za Jadroplov najsigurnija destinacija.


Dno ti je rastezljiv pojam. Zašto bi Jadroplov preživio i tu godinu dok b se druge dionice strmoglavile? Istina dno je za Jadroplov najsigurnija destinacija.

Eh, svako ima svoja predviđanja, uostalom, vidjet ćemo tko je bio u pravu.


Dno ti je rastezljiv pojam. Zašto bi Jadroplov preživio i tu godinu dok b se druge dionice strmoglavile? Istina dno je za Jadroplov najsigurnija destinacija.

Ne radi se o cijeni dionice,nego o poslovanju.
Topalov slažem se da BV nije bitan,nego NAV.I vi smatrate da je NAV u Jadroplovu
niži od BV.Smatram i ja.
Koliki bi trebao biti diskont na imovinu.10,20 ili 309%.
Ali tada imamo diskont i na amortizaciju pa ukliko se odlučite na korekciju na BV
automatikom imate diskont i na amortizaciju.
Manja amortizacija,daje manje gubitke jer je amortizacija trošak.
Za brodare u ovom trenutku je najbitnije da im je novčani tijek pozitivan ili
da postoje rezerve da mogu pokriti gubitke u budućem poslovanju.
Jadroplov i pored očajnih vozarina i kupnje novih brodova uredno pokriva sve svoje kratkoročne obveze i to je garancija opstanka i uz ovako niske vozarine.

A onaj koji se održi će skinuti skorup u budućnosti.

Dapače ovo je idealno vrijeme za ekspanziju i država bi napravila pravi potez
kada bi izgubila većinski vlasnićki udio i prepustila ga mirovincima uz dokapitalizaciju.Država ne prodaje već samo smanjuje svoj udio.
Mirovinci su jedini motor koji mogu pomoći u ekspnziji hrvatskih poduzeća u izvozu na strana tržišta.
Ledo je dobar primjer,Atlantic grupa isto tako,zašto ne bi i JDPL.

Nemam dionice Jadroplova jer sam u LPLH jer smatram da je trenutno najpodcijenjenija od svih naših brodara,uz napomenu da LPLH kao holding treba mjenjati ime jer mu je brodarstvo najmanja stavka u pooslovanju.

U JDPL će se strpljivi nasititi i meda i mlijeka!


…A onaj koji se održi će skinuti skorup u budućnosti.
…Ledo je dobar primjer,Atlantic grupa isto tako,zašto ne bi i JDPL.

Totalna neistina jer Jadroplov bi trebao ulagati po toj prici sada i narucit brodove sa rokom isporuke pretpostavimo 2014 ili 2015 i to po trzisnoj cijeni,a ne neke preplacene krame da se saniraju najbolja svjetska brodogradilista. Jadroplov ce u najboljem slucaju narucit brodove kad cijena vozarina bude na maximumu,platit ih po suho zlato te ih preuzest kad vozarine pocmu znacajnije padati.
Nadalje drugi dio pa jasno da nece pomoci drzavnim tvrtkama jer tu onda nema pinke. Drzavno treba upropastit sto vise i sto prije te rasprodat za nista(onda se tu javlja pinka).

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!

kako je sada možete provjeriti u financijskom izvješću. pušionica. dokle će trajati to nitko nezna.



…A onaj koji se održi će skinuti skorup u budućnosti.
…Ledo je dobar primjer,Atlantic grupa isto tako,zašto ne bi i JDPL.

Totalna neistina jer Jadroplov bi trebao ulagati po toj prici sada i narucit brodove sa rokom isporuke pretpostavimo 2014 ili 2015 i to po trzisnoj cijeni,a ne neke preplacene krame da se saniraju najbolja svjetska brodogradilista. Jadroplov ce u najboljem slucaju narucit brodove kad cijena vozarina bude na maximumu,platit ih po suho zlato te ih preuzest kad vozarine pocmu znacajnije padati.
Nadalje drugi dio pa jasno da nece pomoci drzavnim tvrtkama jer tu onda nema pinke. Drzavno treba upropastit sto vise i sto prije te rasprodat za nista(onda se tu javlja pinka).
[/quote]
Naravno da niste u pravu.Jadroplov je u predhodnoj krizi/dionica je bila 5 kn/sa 2x/dvadeset i više/brodova bio pao na dva broda i imao nekoliko
u lizingu sa Petrom Dohlom.I bilo je pitanje dana da krene stpoama rijećke
Jugolinije,Šibenske plovidbe,ali je uskrsnuo od mrtivih i možemo reći da je
izvrsno iskoristio vrijeme prosperita od 2006 do 2008 god.I sada je to
stabilna firma ,sa sedam vlastitih brodova i vjerovali ili ne sa mlađom flotom.I to je zaista izvrstan rezultat,bez obzira što je preko Jadroplova
država spašavala Brodosplit,jer se nove brodove moglo kupiti jeftinije.
Naravno da se treba čuvati dioinica gdje je država većinski vlasnik ako nisu
totalno podcijenjene.A JADP je totalno podcijenjen.Uz diskont Bv od 30% NAV bi bio oko 200 kn.A cijena je na trećini vrijednosti.
Bitno je da Jadroplov i uz ovakve vozarine može servisirati svoje usluge.
Nadalje,ako budu ulzili mirovinci radi kupnje novih brodova ne treba kupovati
nove brodove,može i nove ali samo uz veliki diskont kada netko odustane od kupnje ili se brodavi prodavaju sve po 8 u slućaju bankrota.
Ovo je izvrsna prilika da Hrvatska postane pomorska zemlja ,ne samo na papiru.
Samo proaktivan pristup u krizna vremena donosi svjetlu budućnost.

U JDPL za strpljive će med i mlijeko teći u potocima!

@lopina
Manipuliras podacima,pausalno zakljucujes(namjerno ili ne ne znam) i navlacis,ali na ovoj dionici neces. Sva sreca za ulagace da ovo ipak nije djakovstina,vlds i ostale perjanice na kojima si navlacio naivce.

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!



@lopina

Manipuliras podacima,pausalno zakljucujes(namjerno ili ne ne znam) i navlacis,ali na ovoj dionici neces. Sva sreca za ulagace da ovo ipak nije djakovstina,vlds i ostale perjanice na kojima si navlacio naivce.

Malo konkretizacije nebi škodilo!
Pucajte!

u vezi s novim narudžbama brodova.

http://www.bloomberg.com/news/2013-01-31/golden-ocean-gains-as-carnegie-sees-dry-bulk-revival-oslo-mover.html


Jadroplov ce u najboljem slucaju narucit brodove kad cijena vozarina bude na maximumu,platit ih po suho zlato te ih preuzest kad vozarine pocmu znacajnije padati.

znači, vi zapravo vjerujete u rast vozarina.

vozarine ce rasti, kada se uspostavi ravnoteza izmedju ponude I potraznje brodskog proctor, a to ce se desiti kad svjetska gospodarstva, u prvom redu kina I indija zagrabe snaznije na rimed, I kad u skrap ode ce ili dio starog brodovlja. Process je u tijeku, u prvih 9 mjeseci 2012 je u skrap otislo vise brodova nego ikad do tada na godisnjoj razini.
rast cijena odrzavanja I Goriva tjera vlasnike na prodaju stare tonaze. prosjecna dob broda koji ide u rezaliste je pala sa 28 prije dvije godine na 26 u 2012. vjerujem da ce I dale padati na nesto manjeri od 25. oporavak ce doci, vjerovatno u 2014.

New Report

Close