JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

A sto je na 50 bilo ukljuceno u cijenu pored toga???

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!

ajoj čitam financijsko i vele da im je gorivo skupo

[b]#Samo mi nemoj pokazivati krivulje!” jer je obolila od celebralne divergencije[/b]

Prihodi manji, rashodi veci,ali s mog aspekta daleko najbolji je onaj dio o najkvalitetnijoj brodogradnji u svijetu i perjanicama
Svi brodovi, osim broda Peristil i Solin, su u proteklom razdoblju plovili bez značajnijih tehničkih zastoja,zadovoljavajući stroge kriterije klasifikacijskih društava. Brod Peristil je sredinom mjeseca siječnja imao
havariju na sustavu brtvljenja osovine pogonskog vijka, što je uzrokovalo zastoj broda od 7 dana.Brod Solin je u rujnu imao zastoj zbog tehničkih problema na sustavu za proizvodnju električne energije(to su Vam oni problemi sa pomocnim motorima ako se ko sjeca sto sam pisao,ali nije ni bitno sve je to ukalkulirano u cijenu i svi imaoci dionice ce biti prezadovoljni izvjescem).Cashovina se lipo otopila,kratkorocna potrazivanja smanjena,gubitak u tromjesecju cca pola broda. A izvjesce za tuc se nogon u gujcu.

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!


A sto je na 50 bilo ukljuceno u cijenu pored toga???

Pitanje je što nije bilo – a odgovor je – optimizam glede Kine i njezinog novog zamaha koji se temelji na gradnji

Frenki, keš se u odnosu na prošli kvartal povećao za nekih 3 milijuna kuna. Kreditno zaduženje smanjeno za nekih 5 milijuna kuna.
Ova potraživanja su bila već prošli kvartal smanjena, a ta lova je otišla na Solin.
Taj kvartalni gubitak od 9 milja kuna je na razini amortizacije koja nije stvarni nego obračunski trošak.
Što se mene tiče, izvješće je mnogo bolje nego sam očekivao.

Izgleda da mi ne gledamo isto izvjesce,no nije ni bitno(pogledaj stavku 058 zarad cashovine). Gubitak debelo veci nego u proslom kvartalu sto je po tebi isto dobro jer valjda iduci kvartal gori ne moze biti.Kapital i rezerve smanjeni za 46 milja kuna odlicna vijest za dionicare(valjda politika bolje da vrijedi manje jer ce se lakse prodat).Pad prihoda i rast rashoda isto odlicno. Sto je razlog tome ne znam ali s mog aspekta,a sto sam davno pisao zabrinjavajuce da perjanice imaju tehnicke problema.Da ti docaram na neki tvoj razumljiv nacin kad kupis novo auto jasno da ocekujes da se prve dvi tri godine non stop kvari,da te ostavi na cesti i da uvijek zoves slep sluzbu.Znaci ovo je isto super vijest.

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!

Gledamo isto izvješće, ali drugačije shvaćamo.
Što se tiče keša ti vjerojatno govoriš o smanjenju sa 53 na 19 milijuna kuna, ali 53 milijuna je bilo na računu 31.12.2011., dok je 30.09.2012. na računu bilo 16 milijuna kuna (za ovo treba pogledati izvješće prošlog kvartala jer tog podatka nema u ovom izvješću). Dakle, istina je da se kešovina istopila, ali to smo znali već u prošlom kvartalnom izvješću, a u zadnjem kvartalu je keš narastao za 3 milijuna kuna.
Što se tiče prihoda i rashoda opet slična situacija, ja govorim o tome da je 4. kvartal 2012. bolji od 3. kvartala 2012., a ti o tome da je lošiji od 4. kvartala 2011. Naravno da nije dobro da su rashodi veći od prihoda, ali nakon lošeg 3. kvartala nismo ni očekivali da će biti obrnuto.
Što se tiče ovih brodova koji su imali kvarove, u potpunosti se slažem da se radi o problemu.

a kakav će tek biti 1q fi -a

[b]#Samo mi nemoj pokazivati krivulje!” jer je obolila od celebralne divergencije[/b]


Frenki, keš se u odnosu na prošli kvartal povećao za nekih 3 milijuna kuna. Kreditno zaduženje smanjeno za nekih 5 milijuna kuna.
Ova potraživanja su bila već prošli kvartal smanjena, a ta lova je otišla na Solin.
Taj kvartalni gubitak od 9 milja kuna je na razini amortizacije koja nije stvarni nego obračunski trošak.
Što se mene tiče, izvješće je mnogo bolje nego sam očekivao.

Svaki brodar koji ima gubitke visini amortizacije je u odličnoj dugoročnoj poziciji ako ima neke financijske rezerve.Jadroplov ih ima i on
može servisirati gubitke iz tekučeg poslovanja.
U sadašnjoj situaciji u brodarstvu ne postavlja se pitanje koji će brodar
zarađivati,već koji će opstati.
BV od cca 4xx kn
Zaduženost od cca 40% ukupne aktive je niska zaduženost.
Strpljivi će biti nagrađeni
U budućnosti nas čeka samo med i mlijeko,a ako cijena padne treba ići u dokup.



Frenki, keš se u odnosu na prošli kvartal povećao za nekih 3 milijuna kuna. Kreditno zaduženje smanjeno za nekih 5 milijuna kuna.
Ova potraživanja su bila već prošli kvartal smanjena, a ta lova je otišla na Solin.
Taj kvartalni gubitak od 9 milja kuna je na razini amortizacije koja nije stvarni nego obračunski trošak.
Što se mene tiče, izvješće je mnogo bolje nego sam očekivao.

Svaki brodar koji ima gubitke visini amortizacije je u odličnoj dugoročnoj poziciji ako ima neke financijske rezerve.Jadroplov ih ima i on
može servisirati gubitke iz tekučeg poslovanja.
U sadašnjoj situaciji u brodarstvu ne postavlja se pitanje koji će brodar
zarađivati,već koji će opstati.
BV od cca 4xx kn
Zaduženost od cca 40% ukupne aktive je niska zaduženost.
Strpljivi će biti nagrađeni
U budućnosti nas čeka samo med i mlijeko,a ako cijena padne treba ići u dokup.
[/quote]

[emo_smijesak]

Lopina, bez zle namjere, ali mislim da se svim posjetiteljima foruma ledi krv u žilama kad ti dođeš na temu dionice koju posjeduju i spomeneš med i mlijeko.

Lopina, BV nije relevantan podatak jer se brodovi vode po nabavnoj cijeni (minus amortizacija), ali sa općim zaključkom se slažem. Najvažnije u ovakvoj situaciji je da Jadroplov iz redovnog poslovanja ne gubi novac, te može mirno čekati bolje dane. 2014. je svakim danom sve bliže


2014. je svakim danom sve bliže

nema nikakvih garancija da će ta godina donijeti rast vozarina na profitabilne razine….lako je moguće da svjetsko gospodarstvo opet potone u recesiju (hint: pogledati jučerašnje podatke za USA)

New Report

Close