JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

@toknezev
ako revaloriziraju brodove na kraju godine i recimo povećaju im vrijednost, to neće utjecati na zadržanu dobit te godine. tek sljedeće će se zbog toga više prebacivati iz revalorizacijskih rezervi u zadržanu dobit (ne mogu životom garantitati, ali tako sam shvatio – prokleto komplicirano knjigovodstvo).

može i malo komentara na ove brojke koje Papić iznosi u Slobodnoj?
Vaš link

kaže da flota vrijedi više od $220M (1,19Mlrd Kn), što bi bilo više od 725 kn po dionici. koliko je on tu realan?

kaže da su zaradili $14,5M, što štima jer u FI imamo dobit od 25,8M kuna i zadržanu dobit od 43M kuna što je oko $14,5M (koliko bi nam bilo ljepše da se to sve vidi u RDG).

e, sad kaže da i u drugoj polovici će biti oko $14M. koliko će se toga vidjeti u RDG ne znamo, ali po gornjoj analogiji bi se tu “samo” poduplala dobit, pa bi dobili na kraju 2007 oko 70M kuna dobiti u RDG.
ja bih više 😎

i da završim, po toj najavi bi ukupna dobit koja bi nakon 2007 ušla u zadržanu dobit bila oko $28,5M ili oko 154M kuna, pa bi se prijašnji gubici smanjili sa -329 na -175M, znači trebala bi još jedna dobra godina da se dođe na 0.

i … zapravo, da li ikom išta znači u procjeni vrijednosti ukupna dobit (iz RDG i zadržana) ili svi samo gledaju RDG? lijepo zvuči kad Papić kaže ovu veću vrijednost, ali …

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch

TunaSalad, koliko bi vrijedio JDPL nakon pokrića gubitaka? Kada bi usporedio fundamente i multiple sa drugim brodarima, koja bi bila cijena dionice? [smiley10]

No respect

Nije da nisam prije racunao parametre Jadroplova, nego me nesta cijelo vrijeme kopkalo pa sam racunao ispocetka i dosao sam do jednog zakljucka.
Uprava je sklopila ugovore za brodove izuzetno povoljno i ranije nego sto smo mi to ocekivali.
Po mom racunu morali su biti sklopljeni novi ugovori pocetkom Svibnja i to vjerojatno 3 broda. 3Q i 4Q bi stoga trebali biti jako dobri, cak i ako ne sklope nove ugovore za ostale brodove.
Upravi sam zamjerao neambicioznost, nakon procitanog interviewa sam dosta optimisticniji sto
se tice planova razvoja firme. Uprava sada ima slobodne ruke da razvije i modernizira flotu na
nacin na koji to radi ATPL.

Mozda jedini manji minus mozemo ocekivati zbog slabog dolara. Prema Vlahi Lonzi i onome
sto pise u Atlant Bulletinu,(a sve sto vrijedi za ATPL vrijedi i za JDPL) ocekuju da ce dolar ostati slab prema najvaznijim valutama.

Ocekujem takodjer da bi se krajem 2008 preneseni gubitak mogao svesti na 0.

Pitanje za Techmana:
da li je trend medju brodarskim firmama koje uglavnom imaju
brodove za sipki teret da narucuju brodove sa dvostrukim dnom ili je ATPL ispred svog
vremena?

Koliko je po tvojoj procjeni zastupljeno takvih brodova u ukupnoj tonazi ili svjetskoj floti?


TunaSalad, koliko bi vrijedio JDPL nakon pokrića gubitaka? Kada bi usporedio fundamente i multiple sa drugim brodarima, koja bi bila cijena dionice? [smiley10]

brat bratu, 1.300,00 – 1.200,00 kn [smiley2]

I love the Smell of Profits in the Morning

Evo kako se hypo povlaći svaki dan:

31.8-20.547
03.9-20.367
04.9-18.867
05.9-18.677
06.9-18.477
07.9-17.300


TunaSalad, koliko bi vrijedio JDPL nakon pokrića gubitaka? Kada bi usporedio fundamente i multiple sa drugim brodarima, koja bi bila cijena dionice? [smiley10]

misliš ako pokriju preneseni gubitak? pa ne mijenja se ništa osim BVa. prodaja ostaje prodaja, dobit dobit (ako gledamo P/S, P/S, razne EBITxx-e). vrijednost brodova je opet ista.

pojavljuje se samo jedan moment koliko sam shvatio – mogućnost isplate dividende. a to je na hr tržištu važno znaš i sam koliko.
no, ipak primjer: uz zaradu od npr 154M kuna (ovogodišnja, po Papiću), i recimo da se polovica isplaćuje kao dividenda – oko 47Kn po dionici, to bi bilo oko 6,5% prinosa na cijenu od 700 kn. bila bi mrak dividenda u odnosu na ostale firme. (to je recimo dobra godina)

nezgodacija (za gledatelje P/E-a) je u tome što jadroplov tako vodi knjige da revalorizira brodove. kad im se poveća vrijednost u knjigama to poveća trošak amortizacije i to smanji dobit u RDG. no, dio se pojavi u zadržanoj dobiti direktno (ne ide u RDG). kad te revalorizacije ne bi bilo, imovina bi se vodila po nižoj vrijednosti, amortizacijski trošak bi bio manji i dobit iskazana u RDG bi bila nešto veća. tako ide mislim kod ATPL.

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch

Ostvarena neto dobit ne mora značiti isplatu dividende. Ja bi je se odrekao za kupovinu još jednog broda.

I love the Smell of Profits in the Morning

Gubitak (poglavito preneseni) je samo obračunska kategorija. Bitno je da je društvo likvidno.

I love the Smell of Profits in the Morning

Zašto Hypo ne lupi količinom po onom velikom nalogu i drugu polovicu ostavi na asku?


Zašto Hypo ne lupi količinom po onom velikom nalogu i drugu polovicu ostavi na asku?

Možda bi oni obrnutim redosljedom

John Galsworthy: Ako ne razmišljaš o budućnosti, ne možeš je ni imati.


Techman: ” Ako trziste potraje koncem iduce godine bi mogli izaci iz virtualnog minusa a to znaci dividenda za 2009 i gomila love na racunu ako ne investiraju u brodove. Ja vidim kao sljedeci potez prodaju Ista i kupovinu mladjeg i veceg bulkera. ” Zar se i sa krajnje konzervativnom revalorizacijom na kraju ove godine ne bi mogli pokriti ti preneseni gubitci? Pitam jer ne znam.

Mislim da ne. Ako sam u pravu ostalo je jos oko 280 milja Kn.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Nije da nisam prije racunao parametre Jadroplova, nego me nesta cijelo vrijeme kopkalo pa sam racunao ispocetka i dosao sam do jednog zakljucka. Uprava je sklopila ugovore za brodove izuzetno povoljno i ranije nego sto smo mi to ocekivali. Po mom racunu morali su biti sklopljeni novi ugovori pocetkom Svibnja i to vjerojatno 3 broda. 3Q i 4Q bi stoga trebali biti jako dobri, cak i ako ne sklope nove ugovore za ostale brodove. Upravi sam zamjerao neambicioznost, nakon procitanog interviewa sam dosta optimisticniji sto se tice planova razvoja firme. Uprava sada ima slobodne ruke da razvije i modernizira flotu na nacin na koji to radi ATPL. Mozda jedini manji minus mozemo ocekivati zbog slabog dolara. Prema Vlahi Lonzi i onome sto pise u Atlant Bulletinu,(a sve sto vrijedi za ATPL vrijedi i za JDPL) ocekuju da ce dolar ostati slab prema najvaznijim valutama. Ocekujem takodjer da bi se krajem 2008 preneseni gubitak mogao svesti na 0. Pitanje za Techmana: da li je trend medju brodarskim firmama koje uglavnom imaju brodove za sipki teret da narucuju brodove sa dvostrukim dnom ili je ATPL ispred svog vremena? Koliko je po tvojoj procjeni zastupljeno takvih brodova u ukupnoj tonazi ili svjetskoj floti?

Ricardo pitanje mi bas nije jasno. Svi brodovi imaju dvostruko dno. U tom dvostrukom dnu su smjesteni tankovi balasta, spremista goriva ili vode. Tankeri jos imaju i dvostruke oplate kako bi se smanjili rizici oneciscenja u slucaju sudara, udara ili zamora materiala.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

New Report

Close