JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

A nije se osjetilo,ali zamisli da ovi sudski procesi koje sam gore linkao sada zavrse u nekom razumnom roku i to osudjujuce jer ne vidim drugu mogucnost osim zastare ili osude. Pa onda se recimo prebacimo na Dalekovod,LRH pa one firme po kunu,pa malo Stroka,Vrhovnika,Jezica ima kandidata kolko ti dusa hoce.Ma da vidis kako bi sami vracali oteto ne bi ih trebalo naganjat jer to su sve u biti pickice cija je jedina snaga i moc u politickoj zastiti. Evo cak gledam i Cacica kako je sva bahatost i arogancija nestala preko noci.11 mjeseci prdekane izbrisalo svu bahatost bildanu desetljecima. Samo treba malo politicke volje pa da vidis kako se kolo srece brzo okrene.Treba dat ljudima nadu,a nada je ta da nikakav kriminal nece ostati nekaznjen.Treba ljudima vratit osmijeh na lica i potaknit entuzijazam umjesto ove depresije koju godinama stvaraju.Jedino nas to moze izvuc iz g ovana. Zasto malo ne kopiramo Singapur(to je zemljica koja bi nam trebala biti uzor) i pocmemo dovodit kriminalce pred lice pravde???

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!

Dakle, pripazite malo i sami šta su kruške, a šta jabuke. Cijene danas i cijene nekad ne mogu se samo tako uspoređivati i biti general poslije bitke. Za 3-4 godine ja ću vam točno moći reći kada ste trebali kupiti brodare.

Trebalo je kupovati početkom 2003 i prodavati krajem 2007. Kako vjerujem u onu biblijsku o 7 mršavih i 7 debelih godina, držim da treba kupovati 2013. i ne prodavati prije 2017.


Trebalo je kupovati početkom 2003 i prodavati krajem 2007. Kako vjerujem u onu biblijsku o 7 mršavih i 7 debelih godina, držim da treba kupovati 2013. i ne prodavati prije 2017.

Naše brodare treba kupovati danas, bez razloga su podcijenjeni u odnosu na grčke brodare. Možda to netko sa parama shvati do 2013.

Evo primjer Jadroplova tamo negdje 2004. dok su neki grci kupili 15% dionica po 44 kune. Skoro da su kupili i državne paket ali se NO protivio u zadnji čas. Onda se konačno Tankerska sjetila da bi ona preuzela JDPL 2005. i to za 220 kn po dionici. Ali i to je država na kraju odbila. A Grk je prodao svoje dionice tamo negdje po 300 kn. A i ta cijena je kasnije bila smiješna. Tko kaže da se neće naći opet neki Grk? Da sam ja na čelu Diana Shippinga dao bi ponudu za JDPL 150 kuna po dionici (to je nekih 10% keša koje imaju na računu-za 100% JDPL), dobili bi ovih 7 brodova puno jeftinije nego što ovako kupuju brodove na tržištu.

A što se tiče gradnje supramaxa u brodosplitu, prva dva su naručeni u 4. mjesecu 2008. Pogledajte ovu uobičajenu transakciju u to vrijeme:
18.04.2008.: ‘Jin Hai’ 55,500tdw Blt 03/05 Oshima ,Jpn M/E B&W Cr 4 X 30t
Rumoured Sold To Tolani At 74.50mil USD

Šta bi bilo sa JDPL da su ovako naručili 2 broda? A takvih kupnji je bilo koliko hoćete, provrtite malo povijesne izvještaje nekih shipbrokera ako ne vjerujete.

Mislim, hoću reći, što je bilo bilo je. Da se moglo bolje moglo se, ali nitko ne može tvrditi da je tada znao što će se dogoditi. A opet je JDPL prošao mnogo bolje od mnogih koji su ovako kupovali 3 godina stare supramaxe po 75 mil. $.

Kolega dao si loš primjer investiranja. Ali zašto ne daš i nama bliži primjer kada je ATPL ugovorila Cape pa se vidjevši potop iz njega povukla. Doduše ne neokrznuta ali uvjek je bolje biti ranjen nego mrtav. Ja to obično zovem odgovornom upravom koja štiti interes dioničara. Aktualna uprava JDPL po mom mišljenju nema niti O od odgovornosti prema dijelu dioničara (doduše manjinskom)ali se velikodušnom iskazala prema brodogradilištu.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Kolega dao si loš primjer investiranja. Ali zašto ne daš i nama bliži primjer kada je ATPL ugovorila Cape pa se vidjevši potop iz njega povukla. Doduše ne neokrznuta ali uvjek je bolje biti ranjen nego mrtav. Ja to obično zovem odgovornom upravom koja štiti interes dioničara. Aktualna uprava JDPL po mom mišljenju nema niti O od odgovornosti prema dijelu dioničara (doduše manjinskom)ali se velikodušnom iskazala prema brodogradilištu.

Ok, ATPL je radila savjesnije, ali je gore prošla je su naručili mnogo više brodova od JDPL. I još čekaju par novogradnji.

Kolege, tko se to počeo natjecati u snižavanju cijene istovara?
Ovaj put s malo “većim nalozima”.
Za trenutno trgovanje s JDPL-ovom, skoro 600 kom do 60 kuna je ogromna količina.
Ne tako davno, sve ispod 150 kuna mi je bilo prihvatljivo i nisam žalio novca, a sad se bojim i razmišljati o kupnji iznad 50 kuna.
Makar bi si zamjetno smanjio prosjek…



Kolega dao si loš primjer investiranja. Ali zašto ne daš i nama bliži primjer kada je ATPL ugovorila Cape pa se vidjevši potop iz njega povukla. Doduše ne neokrznuta ali uvjek je bolje biti ranjen nego mrtav. Ja to obično zovem odgovornom upravom koja štiti interes dioničara. Aktualna uprava JDPL po mom mišljenju nema niti O od odgovornosti prema dijelu dioničara (doduše manjinskom)ali se velikodušnom iskazala prema brodogradilištu.

Ok, ATPL je radila savjesnije, ali je gore prošla je su naručili mnogo više brodova od JDPL. I još čekaju par novogradnji.
[/quote]

o ovome se može opširnije diskutirati. trenutno definitivno nepovoljnije. ali što kad vozarine krenu gore? kad ti brodovi od ATPL počnu donositi (veliki) profit ? što će biti sa dionicom? da li na ovim razinama ???[emo_smijeh] sigurno nitko od brodara kad je naručivao brodove nije niti u najcrnjim snovima sanjao da će biti ovakve vozarine kao što su sada ( a počele su ipak malo – pomalo rasti ).

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Slušajući današnju raspravu na saboru mogu slobodno zaključiti da se sljedeće godine ide u prodaju državnog portfelja radi krpanja deficita pa stoga očekujem i privatizaciju ove dionice[emo_novac]

što se tiče privatizacije , ostao bih tu rezerviran zbog neugodnih iskustava koje su pri tom imali pojedini mali dioničari.
samo neka vozarine rastu i nema zime .

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


što se tiče privatizacije , ostao bih tu rezerviran zbog neugodnih iskustava koje su pri tom imali pojedini mali dioničari.
samo neka vozarine rastu i nema zime .

Zašto mislite da bi to za male dioničare moglo biti neugodno iskustvo?
Ok, prijašnje privatizacije su bile po principu čarolija i preuzimanja firmi bez novaca, ali sad mislim da više to ne bi išlo.
E sad, po kojoj cijeni bi to naša vlada mogla ponuditi?
Ponavljam se, ali ne čini li vam se ova sadašnja cijena na burzi kao majstorija potencijalnog kupca?
Ili je to ipak samo djelo razočaranih vlasnika dionica.

New Report

Close