Primjerice, JDPL ima kratkoročne obveze 188 mil kn, a godišnji prihodi će biti nešto iznad 200 mil kn što znači da su vrlo teškoj situaciji te da će ili morati prodavati brodove ili refinancirati obveze.
Što se JDPL-a tiče analizu bi trebalo korigirati. Na strani 53 revizorskog izvješća za 2011. imaš cijelu stranu o odnosima JDPL-a sa povezenim osobama, konkretno sa državom koja je većinski vlasnik. Potraživanja od države za gradnju brodova iznose 138,6 mil. kuna, a obveze prema Brodosplitu iznose 121,4 mil. kuna. Citaram tekst: ”Podmirenje obveze prema Brodosplit –Brodogradilištu ovisno je o naplati potraživanja od države.” Dakle, JDPL je tu samo posrednik. Kad lova stigne, proslijediti će se Brodosplitu. Tako da tih 121,4 mil. kn možeš slobodno maknuti iz analize.
Kratkoročne obveze JDPL-a prema bankama iznose 38 mil. kn. Inače, u njihovom revizorskom izvješću ima detaljno objašnjeno koliki su krediti, kad se moraju vratiti, te što je dano kao hipoteka.
Što se tiče ATPL – 145 mil. kuna prihoda se odnosi na prodaju brodova. Dakle, i to možeš maknuti iz analize. Još veće prihode od prodaje brodova u 2012. imala je TNPL. JDPL nije ništa prodao ove godine.
BDI nastavlja sa rastom, sada su se pridružili panamaxi i supre, ovo bi mogao biti prijelomni trenutak. Mislim da je vrijeme za ukrcaj, prije nego počne rasti 15 kuna dnevno.
BDI nastavlja sa rastom, sada su se pridružili panamaxi i supre, ovo bi mogao biti prijelomni trenutak. Mislim da je vrijeme za ukrcaj, prije nego počne rasti 15 kuna dnevno.
Eh, naši brodari su značajno podcijenjeni u odnosu na grčke, od kojih je pola pred bankrotom. Oni koji nisu pred bankrotom trže se na minimalno 75% NAV-a. TNPL, ATPL i JDPL trže se između 25 i 35% NAV-a. Ne znam zašto bi grčki brodari trebali biti 2 do 3 puta skuplji od hrvatskih.
Što se tiče ATPL – 145 mil. kuna prihoda se odnosi na prodaju brodova. Dakle, i to možeš maknuti iz analize. Još veće prihode od prodaje brodova u 2012. imala je TNPL. JDPL nije ništa prodao ove godine.
….mislim da je ATPL dobila 100mil kuna za 4 broda, a ne 145 mil
Što se tiče ATPL – 145 mil. kuna prihoda se odnosi na prodaju brodova. Dakle, i to možeš maknuti iz analize. Još veće prihode od prodaje brodova u 2012. imala je TNPL. JDPL nije ništa prodao ove godine.
….mislim da je ATPL dobila 100mil kuna za 4 broda, a ne 145 mil
[/quote]
Ima u novčanom toku 147 mil. kuna primitaka od prodaje materijalne imovine, ali moguće da se dio odnosi na hotele.
BDI nastavlja sa rastom, sada su se pridružili panamaxi i supre, ovo bi mogao biti prijelomni trenutak. Mislim da je vrijeme za ukrcaj, prije nego počne rasti 15 kuna dnevno.
Eh, naši brodari su značajno podcijenjeni u odnosu na grčke, od kojih je pola pred bankrotom. Oni koji nisu pred bankrotom trže se na minimalno 75% NAV-a. TNPL, ATPL i JDPL trže se između 25 i 35% NAV-a. Ne znam zašto bi grčki brodari trebali biti 2 do 3 puta skuplji od hrvatskih.
[/quote]
Prvo bi trebali svi naši brodari porasti barem za 100% da dođu na razine grčkih i onda s njima lijepo rasti kako raste BDI.
A Jadroplov će izgleda vrlo brzo biti privatiziran. http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Nova-privatizacija-Dugove-u-zdravstvu-drzava-kani-sanirati-prodajom-svojih-tvrtki
Eto, a cijena niti 60 kn. Ako ovo ne poraste tamo negdje do nove godine, prodat ću sve dionice jer će to biti dokaz da nemam pojma o ovom.
Ako ovo ne poraste tamo negdje do nove godine, prodat ću sve dionice jer će to biti dokaz da nemam pojma o ovom.
Samo opušteno . Nema potrebe za davanje nikakvih zavjeta.
Svi mi koji smo zapeli na TK , smo u orahovoj ljusci na olujnoj pučini.
Prebacivat’ si sad da ne upravljamo dobro ljuskom je besmisleno.
Treba izdržat’ . I preživit’.
Takodjer dalo bi se usporedjivat mozda TNPL i ULPL jer oba brodara imaju brode kako za rasuti teret tako i tankere.
I oba su gradila kod kuće za razliku od ATPL. Drugim riječima na ATPL nije djelovao politički reket što je puno pošteniji odnos prema vlasnicima/dioničarima.I njima je bio upučen sirenski zov gradimo domaće (nema veze šta je skuplje) ali su se oni ko Odisej vezali za jarbole.[emo_namigusa]
Načuo sam neke priče kako brodovi ATPL izgrađeni u Aziji troše znatno više goriva od ovih sa domaćih navoza…zaista ne znam puno o tome…netko zna?
Što se JDPL-a tiče analizu bi trebalo korigirati. Na strani 53 revizorskog izvješća za 2011. imaš cijelu stranu o odnosima JDPL-a sa povezenim osobama, konkretno sa državom koja je većinski vlasnik. Potraživanja od države za gradnju brodova iznose 138,6 mil. kuna, a obveze prema Brodosplitu iznose 121,4 mil. kuna. Citaram tekst: ''Podmirenje obveze prema Brodosplit –Brodogradilištu ovisno je o naplati potraživanja od države.'' Dakle, JDPL je tu samo posrednik. Kad lova stigne, proslijediti će se Brodosplitu. Tako da tih 121,4 mil. kn možeš slobodno maknuti iz analize.
Kratkoročne obveze JDPL-a prema bankama iznose 38 mil. kn. Inače, u njihovom revizorskom izvješću ima detaljno objašnjeno koliki su krediti, kad se moraju vratiti, te što je dano kao hipoteka.
Slažem se sa svime rečenim. Jasno je iz bilance da je većina kratoročnih obveza pokrivena kratkoročnim potraživanjima i da ovdje postoji i druga strana medalje te sam to također trebao dopisati kao podatak koji mijenja stvari.
Načuo sam neke priče kako brodovi ATPL izgrađeni u Aziji troše znatno više goriva od ovih sa domaćih navoza…zaista ne znam puno o tome…netko zna?
A sto ovdje neces sve procitat. To je valjda radi poznatih hrvatskih dizel motora koji imaju iskoristivost od 55%,hrvatske hidro i aerodinamike. Nema druge za ovo je zasluzna hrvatska pamet.Sad bar znamo zasto kostaju duplo vise od kineskih.