JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ma bio sam ja uvjeren i kad sam kupovao, pa sam na kraju ostao bez gaća.
A kako me osjećaj do sad uvijek prevario, ovaj put ću napraviti upravo kontra svojim osjećajima i neću ništa prodavati. Možda još što i dokupim dok je to na ovako visokim cijenama, pa da ironija vlastite propasti bude potpuna.

A siguran sam da to ide do kosti. Hoće li brodolom stati na “mojih” 35 ili će sve nestati u velikom prasku…
Za štovatelje ATPL i tamo mi osjećaj govori da to ide na nezaokruženih 135. A i tamo sam se lijepo ukakio da ne biste pomislili kako sam samo JDPL-mazohist.

Kao što bi Croman onomad zagonetno zaključio – vrijeme će pokazati.

ma neka jdpl i atpl padne na tih famoznih 35, tj. 135 kn , pa da onda kao raketa idu gore .svima što (ako) budu kupovali na tim razinama zbilja svaka čast i od srca čestitam .

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Vidim, kupuje se jadroplov k’o da će sutra na soma kuna, šta je, ne valja jadroplov, a navalili kupovati[emo_cool]….kažem vam, jedina imovina u vlasništvu države koja vrijedi su jadroplov i staklenici.

[b]Jednog dana krenuli smo mi putem kojim nisu mogli svi. Bili smo sigurni u svoj hepiend. U svoj dixie band[/b].


Vidim, kupuje se jadroplov k'o da će sutra na soma kuna, šta je, ne valja jadroplov, a navalili kupovati[emo_cool]….kažem vam, jedina imovina u vlasništvu države koja vrijedi su jadroplov i staklenici.

Mene više čudi što se toliko prodaje. I čini mi se da prodavač ima još puno municije. Vrijednost Jadroplova nije milijardu kuna kao što ste vi napisali, možda najviše 400 milijuna, ali i to je znatno iznad 100 milijuna trenutne tržišne kapitalizacije.


Tek sad vidio ovo rusenje.Ovo je stvarno brutalno.Ja sam svoj target od 300 rupija(oko 30 kuna) predvidjao tamo oko nove godine.Ima bit da ce ovu godinu nova uranit.
Kako nista ne pisem pa na preko 70 sam Vam pisao da nije dobro.Jasno ni ja ne bih drugoga poslusao jer besplatni savjeti su najskuplji savjeti.Ovaj sto se istresao pred zatvaranje je iskipao preko 650 komada.


Zašto mislite da će ma 30 kn? Zar tako malo vrijede ovi brodovi?

Pogledajte koliki se gubitak generira dnevno na ovim brodima i gledajte poslovanje,a ne vrijednost imovine pogotovo precjenjene.. ALi i ako tako zelite gledat imate 4 broda ako se ne varam gradjene od 1997-2001.Pogledajte koliko vrijede!!!. Onda imate jos 3 2010-2012 koji trenutno vrijede da su novi oko 20 milja dolara cak i nize svaki.Pa onda odbijte zaduzenja dugorocna i kratkorocna i drzim da ste otprilike u nekakvom plusu koji mozda opravdava trenutnu cijenu.Ovo je moje razmisljanje i nemojte se po njemu ravnat.

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!

E, moj korisnice frankie,
postavis se za nekog velikog strucnjaka duge plovidbe, bolje receno naturis se, pa narodu serviras pricu o propadanju jadroplova, i na kraju, kako ne bi zvucao ni kao prevarant, ni kao putnik namejrnik, ni kao pisac zlonamjernik, kazes: to je samo moje misljenje kojeg se ne trebate drzati…o jadroplovu si napisao stotinjak postova, u svakom postu ista prica, pljujes po tom jadroplovu k,o po frajeru koji ti je, ne daj boze, zenu zaveo i odveo.

[b]Jednog dana krenuli smo mi putem kojim nisu mogli svi. Bili smo sigurni u svoj hepiend. U svoj dixie band[/b].


Vidim, kupuje se jadroplov k'o da će sutra na soma kuna, šta je, ne valja jadroplov, a navalili kupovati[emo_cool]….kažem vam, jedina imovina u vlasništvu države koja vrijedi su jadroplov i staklenici.

Veću glvpost dugo nisam procitao niti na jednom mjestu, ali kada si ti u pitanju , nista nas ne smije iznenaditi.
Pod broj jedan, da se tako jako kupuje cijena bi rasla a nebi padala kao da ima tonu željeza oko vrata.
Pod broj dva, dokle god ne naucis vrednovati dobar business, i barem osnovne fundamentalne pokazatelje, bit ce pušing na pušingu. Ako ovako nastavis birati uzdanice, mogla bi ti Indg ostati u sjecanju kao jedno od boljih ulaganja[emo_plazi][emo_plazi]

Korisnice Reisman,
Ako ti se pise o meni otvori temu “drOETKER” pa pisi cijeli dan. Ovdje je tema jadroplov, pa, ljudi ocekuju da ovdje napises nesto o jadroplovu ali tako da se ne ponavljas …

[b]Jednog dana krenuli smo mi putem kojim nisu mogli svi. Bili smo sigurni u svoj hepiend. U svoj dixie band[/b].


Pogledajte koliki se gubitak generira dnevno na ovim brodima i gledajte poslovanje,a ne vrijednost imovine pogotovo precjenjene.. ALi i ako tako zelite gledat imate 4 broda ako se ne varam gradjene od 1997-2001.Pogledajte koliko vrijede!!!. Onda imate jos 3 2010-2012 koji trenutno vrijede da su novi oko 20 milja dolara cak i nize svaki.Pa onda odbijte zaduzenja dugorocna i kratkorocna i drzim da ste otprilike u nekakvom plusu koji mozda opravdava trenutnu cijenu.Ovo je moje razmisljanje i nemojte se po njemu ravnat.

Što se tiče dnevnog gubitka, tu ste u pravu, 4.500 po brodu dnevno, dakle 7 brodova ispada 30.000 dolara dnevno. 365 dana, ispada 11 milijuna kuna godišnje. Dakle, može se još neko vrijeme preživjeti.
Što se tiče NAV-a, tu niste u pravu. Danas ovih 7 brodova vrijedi oko 100 mil. dolara. Ajde da vrijedi i manje, recimo 500 milijuna kuna. Krediti su 265 milijuna kuna. Opet je razlika 235 milijuna kuna. Ostala imovina je veća od ostalih obaveza. 16 mil. kuna keša, 10 mil. kuna depozita, 147 mil. kuna potraživanja (137 od države), 10 mil. kuna nekretnine, 20 mil. kuna sirovina (vjerojatno gorivo), ukupno nekih 205 mil. kuna. Dok su ostale obveze oko 150 mil. kuna. Dakle razlika je 55 mil. kuna.
Sve u svemu, NAV bi morao biti minimalno 300 mil. kn. A tržišna kapitalizacija je 100 mil. kuna.
Nadalje, moram vas upozoriti na činjenicu da se brodari danas uglavnom vrednuju iznad NAV-a. Uzmite npr. Eagle Bulk Shipping. Krediti su im mnogo veći od trenutne tržišne vrijednosti brodova. Dakle, NAV je negativan i to značajno. Ipak, tržišna kapitalizacija iznad 40 mil. $. Slična je situacija sa Gencom, Paragon Shippingom i drugima.
Sve u svemu, tržišna kapitalizacija Jadroplova ne bi trebala biti ispod njegovog NAV-a, koji pak ne bi trebao biti manji od 300 mil. kuna.
Nije baš komplicirano. To je vrijednost koja bi trebala biti sada, kad je situacija na tržištu takva kakva je. A sa poboljšanjem vozarina ide realna vrijednost gore.

@topalov
11 milijuna kuna ili dolara??????????????


Vi, koji uopće nemate dionice Jadroplova, zašto ste se tako raspisali na ovoj temi? Za koga vi odrađujete posao? I umjesto da predajete na kakvom prestižnom brodarskom ili pomorskom fakultetu, vi s tolikim znanjem o brodogradnji, plovidbama, morima i raznim teretima ovdje mukotrpno, danonoćno, pišete bez honorara? Za koga vi odrađujete posao? Znate, s previše žara pišete, previše je tu ružnih stvari napisano o pomorskom prometu i Jadroplovu. Svojim pisanjem ste previše sumnji navukli na sebe…stvarno, za koga vi odrađujete posao? Netko od mjerodavnih morat će ovo istaražiti i vidjeti za koga se to odrađuje posao. Vi stvarno mislite da bi netko mogao od ove države i ove sadašnje hrvatske vlade dobiti sedam brodova, od toga tri ganc nova, za samo 20 milijuna američkih dolara…ako se nešto može nazvati manipulacijom na hrvatskom tržištem kapitala, onda je to slučaj Jadroplov. Zato, morat će mjerodavni to istražiti… Nije ovdje vama, koji o Jadroplovu ružno pišete, do niske cijene njegove dionice i jeftinog dokupa iste, vama je ovdje do odvraćanje pažnje od Jadroplova, najprije odvraćanjem investitora od bilo kakve kupnje. Jadroplov nikada do sada u jednoj godini nije imao tri nova broda i burzovnu cijenu od 58 kuna….ako je nešto dobra kupnja onda je to dionica Jadroplova po cijeni do 100 kuna[emo_smijesak]

Kolega definitivno imamo različite motive za pisanje na forumu. Konkretno ja pišem kad imam šta kazati. E sad da li se to vama sviđa ili ne odnosno puše li moj post u vaša jedra ili jedrite kontra vjetra je jedino po čemu vi post vrednujete. Vaše pisanje je usmjereno samo prema pokušaju dizanja cijene dionice. E pa kad je tako ja vam savjetujem da pročitate priču iz grčke mitologije o gospodinu zvanom Sizif. Poučna je. Naročito u vašem slučaju.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

New Report

Close