Dali je ovo fer pro(cijena) i možebini razvoj događaja.
Dali je ovo fer pro(cijena) i možebini razvoj događaja.
Kod zadnjeg pokušaja prodaje tražili su nešto više od 200 kuna po dionici, koliko bi sada (kada bi) išla prodaja bila tražena cijena i koliko je izgledna takva opcija?
nema prodaje….
Može se eventualno uhvatit koji padobranac od 20-ak komada…
Ozbiljnije količine se više nemogu kupit ispod 80…
roger that
Baš me zanima kako će brodari reagirati na povećanje cijene nafte….
Dosad je uvjek bilo pozitivno a svi znamo zašto… [rolleyes]
Bez nagovora na ništa čisto moj osvrt na trenutno stanje…
Smatram da se dionice bilo koje ne kupuju kad je sve lijepo i krasno..
Jer tada je već kasno…
Pa sjetimo se Atpl na 30 i nije je nitko htio…isti slučaj je i sa jdpl…
Naši brodari se drže izvrsno ,osim ULPL po mom skromnom mišljenju.
Uz JDPL koji ima love 123,06 kuna keša na računu po dionici kojoj je cijena 80 kn na burzi…
A kriza traje već 3-4 godine a predviđa se da bi krajem ove i početkom slijedeće brodarsko tržište trebalo doživjet oporavak …kakav – takav..
A di smo onda…
Ond če cijena bit višestruko veća..
Podsjetimo da je trenutna kapitalizacija JDPL na 130 000 000 kn ili 17 mil eur…
Pa toliko košta samo jedan brod kojeg već imaju u Floti…
A di su nekretnine na zapadnoj obali koje se već sada procijenjuju na 30 mil eura…
Pa cijeli HZZO i Mirovinski su u zgradi jdpl….
A taj cijeli dio se nalazi tik do Budućeg Hotela Hilton…(Kerumovog za neupućene),Aci marine..
Najexkluzivnija pozicija u Splitu…
Ne postoji ex. od nje…
A brodovi
A niska zaduženost
A lova na računu
A to što je država vlasnik
A to da će netko ovo kupit ako ništa drugo samo radi nekretnina koje kad se pretvore u hotele će vrijedit puta 10…
A to što se firme preuzimaju kad je loše stanje i kad je mala cijena svima je poznato..
A to što se država mora riješit sve firme di ima preko 25% u svom vlasništvu( nalaže EU)
A to da će se to progurat još brže jer je sad već izvjesno da uz HPB i CROS čak i ako se prodaju neće bit dovoljno love za pokrit minus…
Ovo šta su preplatili brod u škveru je mala i kap u moru…
Pa koliko love imaju…
A znam da je ovo zadnja takva skupo-politička akvizicija (ZNAM) i da je ovo poslijednji put da se radi po ovim (političkim naredbama) i da toga nema više.
Minja se Nadzorni odbor…
Jdpl je spreman , spremniji nego iti jedan brodar za prebrodit još 5 godina krize..ako treba…a neće je bit…
Svi serviraju neke crnjake i beznadnost…
To mi je najveći pokazatelj da počnem kupovat i jesam…
Ovo nije nagovor na kupnju ili prodaju ili bilo što, nego samo osvrt na stanje i jdpl…
[cool]
sječam se jedonog u prošlom rastu,danima se cijena motala oko 90-92kn. i onda netko na zatvaranju pomeo sve iznad 100kn. u iduća dva dana je bila na 130kn.
a situacija na prodaji slična tadašnjoj:
45 89,20
45 91,00
24 91,42
80 91,44
16 92,75
60 93,00
50 93,77
26 97,80
90 97,99
70 98,00
68 98,30
50 98,85
40 98,99
51 99,98
115 100,00
Ovdje uskoro 130 (kao usputna stanica), a 100 možda probijemo već i sutra ili prekosutra, jer osim osjetnog pozitivnog sentimenta, ovdje i fundametni odlično stoje…
Najavljivao ja ovo davno prije… ali, dobro mi stojte… [cool]
Bez nagovora na ništa čisto moj osvrt na trenutno stanje…
Smatram da se dionice bilo koje ne kupuju kad je sve lijepo i krasno..
Jer tada je već kasno…
Pa sjetimo se Atpl na 30 i nije je nitko htio…isti slučaj je i sa jdpl…
Naši brodari se drže izvrsno ,osim ULPL po mom skromnom mišljenju.
[cool]
Poštovani
ne razumijem zašto ”naši brodari se drže izvrsno osim ULPL”. Brodari ne stoje dobro zbog niske vozarine. Bez obzira na to, ULPL je daleko najbolja brodarska kompanija u HR.
jadroplov snizio place posadi 12% od 1.3. valjda je to dobra vijest.Atlanska 10%.Tankerska ce danas imat podatak.