Sve dionice firmi koje su dobro poslovale u recesiji već odavno su se vratile na cijene iz knjigovodstvene vrijednosti a dionice firmi koje dijele dividende su i dosta veće.
Ovih dana pomalo se podižu i cijene dionica turističkog sektora.
Mislim da dolazi vrijeme brodara,bez obzira što se brodarsko tržište nije oporavilo.Mislim da će za ulazak u ove dionice kad se tržište oporavi bit će već prekasno.
Nema nikakve logike da se dionica JDPl trži po trećini knjigovodstvene cijene bez obzira što nema naznaka privatizacije. Čudno mi je da ovo ne vide najjači igrači jer je ovdje mogućnost zarade i do trista posto.
Da kolega sve se diže osim brodara. A da mali plate par striptizeta da plešu ispred upravnih zgrada brodara. Možda bi pomoglo [thumbsup]
Sve dionice firmi koje su dobro poslovale u recesiji već odavno su se vratile na cijene iz knjigovodstvene vrijednosti a dionice firmi koje dijele dividende su i dosta veće.
Ovih dana pomalo se podižu i cijene dionica turističkog sektora.
Mislim da dolazi vrijeme brodara,bez obzira što se brodarsko tržište nije oporavilo.Mislim da će za ulazak u ove dionice kad se tržište oporavi bit će već prekasno.
Nema nikakve logike da se dionica JDPl trži po trećini knjigovodstvene cijene bez obzira što nema naznaka privatizacije. Čudno mi je da ovo ne vide najjači igrači jer je ovdje mogućnost zarade i do trista posto.
Da kolega sve se diže osim brodara. A da mali plate par striptizeta da plešu ispred upravnih zgrada brodara. Možda bi pomoglo [thumbsup]
[/quote]
platili su mali već i previše……
za jdpl ovo svakako nije dobro a ugovaranje i drugoga skupog broda je propast
jedino šta je u svemu dobro je to šta se pomlađuje flota.samo kolika to može bit utjeha??
Upravo potvrđeno,uprava odobrila gradnju broda pri cjeni 35mil usa….rješene dileme od 50mil. i sl…. [thumbsup]
@ domobran
Znaš li onu ja reka ja poreka? Imaš li ideju da li je JDPL dobio obećanu razliku između škverske i svjetske cijene za prošle novogradnje iz Brodosplita? Ovaj potez škver neče spasit a mogao bi naštetiti JDPL.
tu bi se slozio sa kolegom techmanom neznam kako ide ona narodna poradi snicle kolje se krava,skver se spasiti neda i pitanje je mjeseca on je na aparatima a jdpl ovo ne treba ali problem je politika
svi su u pravu….ha,ha,ha…..a situacija sve teža i teža…..samo se napiše nešto tu i tamo al nikako da krene….
Ili laže koza ili rog. Evo citata iz tog članka.
Naši brodovi građeni u riječkom 3. maju u sklopu državnog programa gradnje brodova za domaće naručitelje, zahvaljujući poticajima države, nisu bili ništa skuplji od odgovarajućih na svjetskom tržištu, kaže Mustać. (Marinko GLAVAN/Novi list)
Znači li to da je TNPL dobio obečanu razliku do svjetske cijene od države šta JDPL koliko mi je poznato nije (nemam pouzdanu informaciju) ili Mustać zaobilazi istinu?
za jdpl ovo svakako nije dobro a ugovaranje i drugoga skupog broda je propast
Ako je cijena 35 i još će dobiti 10% od države to je ok. Problem je međutim u vozarinama, danas su na Platou objavljena dva time chartera za cape size (gotovo nove) brodove od 10000 dolara dnevno, na rok od 6-12 mjeseci, užas, a dok se taj dio marketa ne oporavi ni ex.dizalica Veli Jože u najboljoj formi ne može nas dići.
svi koliko toliko u zeleno,JDPL u crveno…….pa to je u redu za ovakvu "firmicu"