JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


definitivno jedna od nezanimljivijih dionica na ZSE……

Ma nije….

http://www.index.hr/vijesti/clanak/slucaj-jadroplov-toula-ponovno-uzalud-dosao-sudac-zbog-odvjetnika-izgubio-dva-mjeseca/553760.aspx

http://hr.seebiz.eu/transport/larry-spears-dolaze-bolja-vremena-za-brodare/ar-4531/

moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju, već su izraz osobnog mišljenja

Vrlo zanimljiv članak u Slobodnoj Dalmaciji:

http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/139370/Default.aspx

Novinar Frenki Laušić ko da je učio novinarstvo u Ruskom gulagu tjekom Staljinova režima. Krasan članak sa svim glavnim elementima. Nedostaje samo jedna sitnica. Cijena brodova. Navodni gubitak je poznat ali mene bi veselilo pročitati na koju cijenu.
Kad bi gubitak na jednom plovilu JDPL bio samo 5 miliona dolara kazao bi da Hrvatska brodogradnja ima šansu za preživljavanje. Na žalost 5 milja doloresa je daleeeko od realnosti. Čuo sam da su neki dan eksperti na K5 elaborirali hrvatsku brodogradnju. Žao mi je šta nisam vidio emisiju. Zasigurno je bila poučna. Evo prijedloga za Vladu. Neka dotični eksperti stave svu svoju imovinu pod hipoteku i za to dobiju Brodogradilište Split. Sva dobit njima. Neka vlada donese i uredbu da se brodogradilište izuzima od poreza na dobit. Pa da vidimo hoće li Mesije pristati.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"



definitivno jedna od nezanimljivijih dionica na ZSE……

Ma nije….

http://www.index.hr/vijesti/clanak/slucaj-jadroplov-toula-ponovno-uzalud-dosao-sudac-zbog-odvjetnika-izgubio-dva-mjeseca/553760.aspx

[/quote]
Bilo bi isto tako interesantno vidjeti status postupka glede lažiranih bilanci. Ko zna zna. Bilo doma bilo u inozemstvu.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Ima nade za nas. Počinjemo ličiti na državu. I čelnici vlade i jadroplova i škvera boje se oštetiti nekoga jer ako naprave štetan ugovor valja završit u katabuju. Nadam se da se Kovačić neće dati preveslati jer ako ošteti Jadroplov i pristane na izgradnju brodova poviše tržišnih cijena lako može radi prevare dioničara završiti u zatvoru.

Tu treba uvesti kontrolu u N.O. jer sada oni sami sebe kontroliraju,manjinski dioničari nemaju svog predstavnika.Udruga postoji na papiru i nije ništa napravila,možda je HUD riješenje ?

obožavam strvine-posebno ovce

Sve dionice firmi koje su dobro poslovale u recesiji već odavno su se vratile na cijene iz knjigovodstvene vrijednosti a dionice firmi koje dijele dividende su i dosta veće.
Ovih dana pomalo se podižu i cijene dionica turističkog sektora.
Mislim da dolazi vrijeme brodara,bez obzira što se brodarsko tržište nije oporavilo.Mislim da će za ulazak u ove dionice kad se tržište oporavi bit će već prekasno.
Nema nikakve logike da se dionica JDPl trži po trećini knjigovodstvene cijene bez obzira što nema naznaka privatizacije. Čudno mi je da ovo ne vide najjači igrači jer je ovdje mogućnost zarade i do trista posto.

Ovaj cirkus mi već kida živce, mislim da ih treba prijaviti EK prije zatvaranja poglavlja o tržišnom natjecanju, makar nikada ne ušli u EU-
http://www.poslovni.hr/vijesti/jadroplov-nezadovoljan-popijacevim-jamstvom–180568.aspx

obožavam strvine-posebno ovce

nema ovde kruha još dugo dugo…….

06.06.2011. | 13:40
NAJNOVIJE Jadroplov prebacio lopticu Ministarstvu i Brodosplitu; Sindikati prijete zauzimanjem francuskog broda
NAJNOVIJE

Na sjednici Nadzornog odbora splitskog „Jadroplova“ koja je održana u Zagrebu donesena je odluka da se „sporni“ brod za tog naručitelja u svakom slučaju gradi u splitskom škveru.

– „Jadroplov“ je imao sjednicu Nadzornog odbora i sa sjednice je splitskom škveru upućen poslovno prihvatljiv prijedlog koji omogućava izgradnju ovog broda, rekao je Branimir Kovačić, predsjednik Uprave „Jadroplova“.

Prema Kovačićevim riječima, odluka o gradnji broda prebačena je sada na sam škver i na Ministarstvo gospodarstva.

– „Jadroplov“ je spreman platiti taj brod, ili kada se napravi ili u slučaju da se traži predfinanciranje broda, odnosno traženje odgovarajuće garancije. Sredstva su osigurana i nema straha da taj brod neće biti plačen u cijelosti – zaključio je Branimir Kovačić.

I. MARKOVIĆ

Komentar od: lud nisam @ 6. lipanj 2011 15:01
da ce zauzet brod od francuza, boze te sacuvaj a ko bi ti vise dosa u ti skver

a vidi onoga doli iz koreje da ima nacrte (basic design) i da bi on to prepravija malo za nase skverove. da ista razumis zna bi da je to malo teze nego cili brod od pocetka. gledaj u te karte i saraj crvenom olovko po njima i vic COMMEEEENTS

a mozda da je vratit sampupravljace bilo bi bolje
Komentar od: gledam @ 6. lipanj 2011 15:00
Tko pametan bi svojom voljom, potpiso gradit brod u skveru u kojem je razvoj stao u osamdesetim godinama proslog stoljeca, jer je vec tada bio dvadesetak ili vise godina u zaostatku od izravne konkurencije. U skveru u kojem se prapotopna tehnologija brani rijecima ‘this is our standard’. U skveru gdje je zastita na radu na nivou africkih dokova. U skveru gdje ozbiljna kontrola kvalitete de facto ne postoji, ili ako postoji onda se svodi na ispijanje kava 8h dnevno. U skveru gje je muljanje osnovno polaziste svih – od mestra koji kupca uvjerava da je njegov pancofarski rad ipak dobar, pa sve do sefova a da ne govorimo o direktorima i njihovima muljazama, a ‘uspjehe’ dizajnera koji krivim potezima lapisom i klikom misa takodjer stvaraju miljunske stete iako se o tome malo zna i pise – bolje i ne spominjati; cast pojedinim iznimkama. Skverova jedina uspjesna aktivnost je isticanje tradicije onima koji su naivni i spremni slusat bajke; svi se ipak prije ili kasnije uvjere u nesto sasvim drugo.
Nastavak gradnje brodova u Splitu MOZDA moze spasiti jedino necija postena a cvrsta ruka – ako takva postoji kod nas.
Komentar od: mungosi @ 6. lipanj 2011 14:32
10F
dosta sam bio sarkastičan ali u ovo se razumim i sam sam dipl.ing.brodogradnje i radio sam u škveru i žao mi je škvera i želim da opstane.
Međutim, ne gledajući istinu u oči, škver se neće izvući.
Škver i u zlatno doba nije uspijevao napraviti sa poztitvom brod za zapadnog naručioca. Od tda je sve krivo i krenulo jer su se radili brodovi za SSSR atu nije bilo važno koliki će biti troškovi jer se cijena mogla pumpat.
Tanker iz serije Maršal Tito, 11 brodova) imao je 35% veću cijenu nego isti brod za Zapad.
Za loše stanje u škveru krivi su oni koji su ga vodili a i radnici jer sindikat je šutio i bilo mu je glavno dobit plaće a nije bilo važno kako se vodi škver.
Sposobni ljudi su odlazili, lošiji a i politički podobni su ostajali i sad tu više nema koga da ispravi krivu Driinu.
Škveru su potrebni dobri menađeri. Pojam menađera je u uskoj vezi sa prihodovnim obavljanjem posla. Sadašnji direktori, šefovi, znaju posao ali ga ne znaju vodit prihodovno tako da ne znaju ni organizirati proizvodnju.
Uzmimo konstrukcioni ured na 1. brodu iz serije napravi 40% izmjena na gotovim nacrtima ali još je veći problem što se te greške vuću i na zadnjem brodu iz serije.
Eto ja tako malo.
Komentar od: kor021 @ 6. lipanj 2011 14:27
10F
Par pitanja:
1.Da si ti odgovorni direktor Jadroplova bili narucija 10 miljuna skuplji brod nego sta mozes dobit vani?
2.Da si odgovorni direktor skvera bili potpisa 10 miljuna jeftiniji brod a znas da ces imat toliko gubitaka
3.Da si ti odgovorni Ministar bili ako se dogovore 1 i 2 dao 10 miljuna za pokrit trosak na kraju.

Onda ko ce potpisat? Ko potpise leti. A Jadroplov je u ovoj prici vise manje prisilno.
Kako Atlantska gradi brodove u Koreji i niko ne postavlja pitanja.

Komentar od: 10F @ 6. lipanj 2011 14:12
opet se malo rugaju s nama
Jadroplov je samo reka da će platit brod, ne po višoj cijeni. Sada će naši tražit od Vlade da odobri izgradnju broda, a Popijač će reći da nije to njihov posa nego uprave škvera. A uprava neće tit radit jer će se stvorit gubici pa ne žele oni odgovarat, ali i dalje žele menadjerske plače. Onda će sindikati ponovno na Popijača, a on će reč da nije on kriv šta ne možemo napravit brod tržišnoj cijeni. I tako malo ping ponga do 1. 7. i onda ćemo pomalo počet rizat do Božića, a onda je panika… ili će bit novih ugovora ili smo gotovi.
Koment


nema ovde kruha još dugo dugo…….

na mnogo dionica nema kruha a ne kamoli ovde a zasto ne ulagati u gradevinare a ne brodare [shocked]

moje pisanje na forum nije nagovor na kupnju prodaju ili bavljenje dionicama ... moj odlazak sa foruma je zbog moderatora

New Report

Close