…
Doduše, ugovor s Jadroplovom je potpisan dan naklon skidanja zabrane, a potpisivanje tog ugovora nadgledala je i premijerka Jadranka Kosor.
Odluka Europske komisije predstavljena je kao spasonosno rješenje, a manje se pažnje posvetilo cijeni. Brodosplit za gradnju broda, čija se cijena na svjetskom tržištu kreće oko 30 milijuna dolara, traži čak 50 milijuna. No, drastična razlika u cijeni tada je opravdana kvalitetom izrade i spasom škvera. Je li se radi o štetnom ugovoru za Jadroplov istražuje Uskok, a cijeli projekt je na čekanju.
– Stanje je katastrofalno! Sve ovo što se događa ne vodi nigdje nego u stečaj. Posla nema. Pitanje privatizacije u škveru se rasteglo na godinu i pol dana i u tom se periodu nisu sklapali novi poslovi. Posao s Grcima je propao, čekali smo nakon toga Jadroplov, ali ni od toga izgleda neće biti ništa. Danas Stena ide na dok, a polovinom svibnja na dok odlazi i Ro-Pax i to je to. Što će biti nakon toga, ne znamo – kazao je Joško Franić, predstavnik sindikata metalaca u Brodosplitu.
Limovi za izradu broda ugovorenog za Jadroplov stigli su prije dva dana, no i tu je problem s novcem. Brodosplit nema sredstava za plaćanje lima, nema ni mogućnosti zaduživanja kod poslovnih banaka pa se pojavila ideja da troškove lima pokrije Jadroplov. No ni njima na financijskom planu ne cvjetaju ruže pa su navodno razmišljali i o prodaji "Frane Bulića", svog najstarijeg broda u floti, samo da se škver izvuče iz škripca.
Ako je ovo istina onda imamo izvrstan primjer kako od solidne firme napraviti bogalja? Ako sam dobro shvatio prodaje se stariji brod kako bi se kupio moderniji. Analogno tome savjetujem tvorca tog dubokoumnog promišljanja neka proda automobil koji vozi, zaduži se i kupi Aston Martina koji je definitivno moderniji i bolji i na osobnom primjeru dokaže svoju teoriju kao ispravnu.
spašavaj se ko može……
Netko će kazati ali ipak se trguje. Ja mislim da nada nadvladava razum. Na marketu ništa dobro na vidiku. Ko bogda me prozivali da sam "opet" falija ceo fudbal. Po pitanju škverova nisam optimista a bilo bi tužno da politički marketing pojede i za sada zdravo tkivo.
sto se skvera tice mislim da je to gotova pricajedino uljanik ostali u stecaj ili u najboljem slucaju drasticno rezanje navoza
Nada koja nadvladava razum je da će USKOK reagirati na vrijeme…
Pa nevidim u čemu je problem…
Pa bolje je da se zna tko i kako koga…
Ako treba jdpl neće ni radit brodove…
A ako ih i bude radija bit će to povoljna i prihvatljiva cjena…
Eto
Antikorupcijski program
OSNOVNI PRINCIPI U POGLEDU ODNOSA S TREĆIM STRANAMA
Osnovni principi Jadroplova d.d. u pogledu odnosa s trećim stranama su transparentnost u poslovanju, pouzdanost, zadovoljstvo korisnika usluga, briga o poslovnim partnerima, izgradnja uzajamno korisnih odnosa s poslovnim partnerima.
Ovi principi ostvaruju se stalnim nadzorom nad poslovnim procesima, društveno odgovornim poslovanjem, kontinuiranim usavršavanjem zaposlenika, usvajanjem novih tehnologija, kontinuiranom nadogradnjom i poboljšavanjem sustava kvalitete.
Obradom informacija o ispunjenju zahtjeva korisnika usluga Društvo vrši analize za provedbu bitnih poboljšanja u izvršenju obveza na zahtjevnom međunarodnom tržištu.
evo ovo se odnosi na sve naše brodare pa sa izuzetkom tankerske i jadroplovu su miliji kinezi. ajd nek ih oni i kupe pa da se rasproda i ovo malo bijede što je ostalo u dionicama….
Bit će ovde još belaja prema članku iz Indexa.
Quote
Peronja se, po svemu sudeći, sumnjiči za zloporabu položaja i ovlasti. Kao predsjednik Nadzornog odbora omogućio je članovima Uprave Stipi Papiću i Matku Viceliću da godinu i pol uživaju u neto plaći od 50 tisuća kuna, premda je Vlada sredinom 2009. godine donijela odluku o maksimalnih 17 tisuća kuna za direktore državnih tvrtki. Kad se podvuče crta, ispada da je Peronja dvojici direktora omogućio stjecanje protupravne imovinske koristi od preko milijun kuna.
Unquote
Cijeli članak je na
ova tema je skroz zamrla otkad nema kolege Ivana7…….stvarno fale njegovi pozitivni postovi…….