JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


definitivno lose vijesti za brodare, tesko da ce se proizvodnja pokrenut kroz 10-tak dana

http://www.autoweek.com/article/20110314/CARNEWS/110319962

http://www.jutarnji.hr/japan–potres–treca-eksplozija-u-nuklearnoj-elektrani–radijacija-sve-veca/931624/


Kolega citate krive članke. Predviđa se POČETAK oporavka u drugoj polovini godine.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"



definitivno lose vijesti za brodare, tesko da ce se proizvodnja pokrenut kroz 10-tak dana

http://www.autoweek.com/article/20110314/CARNEWS/110319962

http://www.jutarnji.hr/japan–potres–treca-eksplozija-u-nuklearnoj-elektrani–radijacija-sve-veca/931624/


Kolega citate krive članke. Predviđa se POČETAK oporavka u drugoj polovini godine.
[/quote]

Kolega Techman,može link?




definitivno lose vijesti za brodare, tesko da ce se proizvodnja pokrenut kroz 10-tak dana

http://www.autoweek.com/article/20110314/CARNEWS/110319962

http://www.jutarnji.hr/japan–potres–treca-eksplozija-u-nuklearnoj-elektrani–radijacija-sve-veca/931624/


Kolega citate krive članke. Predviđa se POČETAK oporavka u drugoj polovini godine.
[/quote]

Kolega Techman,može link?
[/quote]
bumo vidjeli…..
toyota prolongira proizvodnju barem do utorka, 90000 novih auta izgubljeno

pokrenuli su tvornicu za rezervne dijelove





definitivno lose vijesti za brodare, tesko da ce se proizvodnja pokrenut kroz 10-tak dana

http://www.autoweek.com/article/20110314/CARNEWS/110319962

http://www.jutarnji.hr/japan–potres–treca-eksplozija-u-nuklearnoj-elektrani–radijacija-sve-veca/931624/


Kolega citate krive članke. Predviđa se POČETAK oporavka u drugoj polovini godine.
[/quote]

Kolega Techman,može link?
[/quote]
bumo vidjeli…..
toyota prolongira proizvodnju barem do utorka, 90000 novih auta izgubljeno

pokrenuli su tvornicu za rezervne dijelove
[/quote]

Kolega napisao sam ali je izgleda moderator obrisao. Na žalost članci su sa plačenih novina. Llist.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Drage kolege , mi neznamo dali je Ivano imao margine. Ne treba se naslađivati ukoliko je imao a sada popušio. Ivano je pozitivno drukao JDPL.Sigurno nije drukao ovo ide da bi se iskrcavao! ( to najviše mrzim)To što se cijena korigirala u zadnjih cc 10 dana to nitko od nas nije mogao znati.Koliko sam shavtio Ivano nije trayder i dionice JDPL drži dugoročnije! ( nadam se da sam u pravu)
Lp

[thumbsup]

Malo sam čakula sa kolegama bliskim JDPL. Pa tehnički sektor ako je sve istina šta su pričali (pošto kupio po to i prodajem) je katastrofa svjetsklih razloga. Katastrofa ne čudi jer tehnički sektor, eto opet Hrvatskog specifikuma, vodi kapetan. A šta kapetan zna o brodostrojarstvu ili brodogradnji? Ništa.

Kažu mi prijatelji da je močna kolonija hrvatskih eksperata gostovala na zadnjem dokovanju u FE na račun JDPL. Išli strojari , hidrauličari, elektroničari. Več viđeno da se za nesposobne inspektore preko privatnih firmi regrutiraju znalci za čelik (zašto ne direktno???) ali sad vidim da se Hrvatska kolonija na JDPL dokovanjima širi. Ma šta su svjetska brodogradilišta prema našim firmama sa jednim do dva zaposlena koji regrutiraju ljude iz brodogradilišta i to skupo prodaju raznoraznim talentima. Zadnji put mi je prijateljev sin (o tome sam več pisao) trebao pokrivat neznanje vodečeg mozga u tehničkom sektoru tzv Lomonosova a pokušali su ga regrutirat preko takve firme. Covik bija u JDPL i dobija prolaznu ocjenu. Kad je pitao poslodavca koji ga je trebao "uposliti" bez ugovora i uz plačanje na crno kako će bit osiguran u Kineskom brodogradilištu ovaj mu je rekao da uzme putno osiguranje u Croatia osiguranju. Ja sam mu savjetovao da traži od JDPL da ga oni angažiraju na ugovor o radu ili odustane šta je momak na kraju usprkos potrebi da zaradi neku kintu i napravio. Naravno, preko JDPL to nije išlo ali preko privatne firme nema problema. I čovjek na moju sugestiju odustao. Napravio sam 2006 i 2007 desetak dokovanja na FE. U Kini svi svjetski igrači imaju svoje ovlaštene servise koji su školovani, opremljeni a i imaj pristup bazama podataka principala. Isto tako od principala imaju 24/7 servisnu podršku. Regrutira ih se direktno tako da rade za vas a ne za brodogradilište. E sad usporedite trošak letenja Hrvatskih servisera u Kinu, smještaj, hrana i Kineza koji su doma a satnica im je manja nego našima. Za sve servisne radove tri puta sam imao potrebu za serviserima van Kine. To je bio servis Liebherr dizalica (došao iz HK), servis koji mi je brusio kavitaciju na propeleru (došao iz Singapura) i servis soha i čanaca za spašavanje (došao iz Holandije). Sve ostalo sam rješavao u Kini. Jeftinije i kvalitetnije nego to rade neki naši talenti u fušu.

Dragi dioničari treba čekati ulazak privatnog vlasnika u JDPL i nadati se da će to biti stranac okrenut isključivo profitu. Trek tada će ova dionica dobiti svoju pravu vrijednost. Dok se pozicije popunjavaju politički a ne na bazi stručnosti nema sreće.

Uzgred uspio sam saznati i tko je močni punac [rolleyes]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Malo sam čakula sa kolegama bliskim JDPL. Pa tehnički sektor ako je sve istina šta su pričali (pošto kupio po to i prodajem) je katastrofa svjetsklih razloga. Katastrofa ne čudi jer tehnički sektor, eto opet Hrvatskog specifikuma, vodi kapetan. A šta kapetan zna o brodostrojarstvu ili brodogradnji? Ništa.

Kažu mi prijatelji da je močna kolonija hrvatskih eksperata gostovala na zadnjem dokovanju u FE na račun JDPL. Išli strojari , hidrauličari, elektroničari. Več viđeno da se za nesposobne inspektore preko privatnih firmi regrutiraju znalci za čelik (zašto ne direktno???) ali sad vidim da se Hrvatska kolonija na JDPL dokovanjima širi. Ma šta su svjetska brodogradilišta prema našim firmama sa jednim do dva zaposlena koji regrutiraju ljude iz brodogradilišta i to skupo prodaju raznoraznim talentima. Zadnji put mi je prijateljev sin (o tome sam več pisao) trebao pokrivat neznanje vodečeg mozga u tehničkom sektoru tzv Lomonosova a pokušali su ga regrutirat preko takve firme. Covik bija u JDPL i dobija prolaznu ocjenu. Kad je pitao poslodavca koji ga je trebao "uposliti" bez ugovora i uz plačanje na crno kako će bit osiguran u Kineskom brodogradilištu ovaj mu je rekao da uzme putno osiguranje u Croatia osiguranju. Ja sam mu savjetovao da traži od JDPL da ga oni angažiraju na ugovor o radu ili odustane šta je momak na kraju usprkos potrebi da zaradi neku kintu i napravio. Naravno, preko JDPL to nije išlo ali preko privatne firme nema problema. I čovjek na moju sugestiju odustao. Napravio sam 2006 i 2007 desetak dokovanja na FE. U Kini svi svjetski igrači imaju svoje ovlaštene servise koji su školovani, opremljeni a i imaj pristup bazama podataka principala. Isto tako od principala imaju 24/7 servisnu podršku. Regrutira ih se direktno tako da rade za vas a ne za brodogradilište. E sad usporedite trošak letenja Hrvatskih servisera u Kinu, smještaj, hrana i Kineza koji su doma a satnica im je manja nego našima. Za sve servisne radove tri puta sam imao potrebu za serviserima van Kine. To je bio servis Liebherr dizalica (došao iz HK), servis koji mi je brusio kavitaciju na propeleru (došao iz Singapura) i servis soha i čanaca za spašavanje (došao iz Holandije). Sve ostalo sam rješavao u Kini. Jeftinije i kvalitetnije nego to rade neki naši talenti u fušu.

Dragi dioničari treba čekati ulazak privatnog vlasnika u JDPL i nadati se da će to biti stranac okrenut isključivo profitu. Trek tada će ova dionica dobiti svoju pravu vrijednost. Dok se pozicije popunjavaju politički a ne na bazi stručnosti nema sreće.

Uzgred uspio sam saznati i tko je močni punac [rolleyes]


Hvala na iscrpnim informacijama, privatitzacija, daj bože strancu, je jedini razlog što sam ovdje izložen.

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima


Malo sam čakula sa kolegama bliskim JDPL. Pa tehnički sektor ako je sve istina šta su pričali (pošto kupio po to i prodajem) je katastrofa svjetsklih razloga. Katastrofa ne čudi jer tehnički sektor, eto opet Hrvatskog specifikuma, vodi kapetan. A šta kapetan zna o brodostrojarstvu ili brodogradnji? Ništa.

Kažu mi prijatelji da je močna kolonija hrvatskih eksperata gostovala na zadnjem dokovanju u FE na račun JDPL. Išli strojari , hidrauličari, elektroničari. Več viđeno da se za nesposobne inspektore preko privatnih firmi regrutiraju znalci za čelik (zašto ne direktno???) ali sad vidim da se Hrvatska kolonija na JDPL dokovanjima širi. Ma šta su svjetska brodogradilišta prema našim firmama sa jednim do dva zaposlena koji regrutiraju ljude iz brodogradilišta i to skupo prodaju raznoraznim talentima. Zadnji put mi je prijateljev sin (o tome sam več pisao) trebao pokrivat neznanje vodečeg mozga u tehničkom sektoru tzv Lomonosova a pokušali su ga regrutirat preko takve firme. Covik bija u JDPL i dobija prolaznu ocjenu. Kad je pitao poslodavca koji ga je trebao "uposliti" bez ugovora i uz plačanje na crno kako će bit osiguran u Kineskom brodogradilištu ovaj mu je rekao da uzme putno osiguranje u Croatia osiguranju. Ja sam mu savjetovao da traži od JDPL da ga oni angažiraju na ugovor o radu ili odustane šta je momak na kraju usprkos potrebi da zaradi neku kintu i napravio. Naravno, preko JDPL to nije išlo ali preko privatne firme nema problema. I čovjek na moju sugestiju odustao. Napravio sam 2006 i 2007 desetak dokovanja na FE. U Kini svi svjetski igrači imaju svoje ovlaštene servise koji su školovani, opremljeni a i imaj pristup bazama podataka principala. Isto tako od principala imaju 24/7 servisnu podršku. Regrutira ih se direktno tako da rade za vas a ne za brodogradilište. E sad usporedite trošak letenja Hrvatskih servisera u Kinu, smještaj, hrana i Kineza koji su doma a satnica im je manja nego našima. Za sve servisne radove tri puta sam imao potrebu za serviserima van Kine. To je bio servis Liebherr dizalica (došao iz HK), servis koji mi je brusio kavitaciju na propeleru (došao iz Singapura) i servis soha i čanaca za spašavanje (došao iz Holandije). Sve ostalo sam rješavao u Kini. Jeftinije i kvalitetnije nego to rade neki naši talenti u fušu.

Dragi dioničari treba čekati ulazak privatnog vlasnika u JDPL i nadati se da će to biti stranac okrenut isključivo profitu. Trek tada će ova dionica dobiti svoju pravu vrijednost. Dok se pozicije popunjavaju politički a ne na bazi stručnosti nema sreće.

Uzgred uspio sam saznati i tko je močni punac [rolleyes]


Znamo da su kinezi najveći trgovci na svitu, samo izgleda da slabije peru lovu i da su slabiji na credit invoiceu a naša je mana što smo slabi na to…., i znaš već kako to ide u ‘rvata [sealed]

@ Former

Poštovani kolega sve 5. Ja ipak pišem pod punim imenom i prezimenom pa se čuvam eventualne tužbe i zato su ponekad moje formulacije neobično složene. Ovo o čemu pričate nije lako dokazivo ali smo naučili kako u maloj zemlji na brdovitom balkanu stvari funkcioniraju [rolleyes]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Dobro je, ugovorili su gradnju samo 2 nova broda u škveru.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/brodosplit-potpisan-ugovor-za-gradnju-broda-za-jadroplov,107846.html

Valjda je sada svima jasno zašto se Jadroplov još uvijek nije privatizirao, niti će to biti u skoroj budućnosti, sve dok bude krava muzara za državu i njene nesposobne ministre.


Dobro je, ugovorili su gradnju samo 2 nova broda u škveru.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/brodosplit-potpisan-ugovor-za-gradnju-broda-za-jadroplov,107846.html

Valjda je sada svima jasno zašto se Jadroplov još uvijek nije privatizirao, niti će to biti u skoroj budućnosti, sve dok bude krava muzara za državu i njene nesposobne ministre.


Neće niti to vječno trajat, neće baš EU ovo dugo trpit, a onda ako ide i po nominali (360),već je izvrsno

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

Techmane lipo si to sve prikaza..
pozz sa istočne obale… [wink]

;;;;;;;;;; IVANO7 ;;;;;;;;;;;;

New Report

Close