Ovo u Japanu ce se grdo odraziti na market. Doduše stradati će možda naj više containerasi ali ni bulk sektor neće ostati pošteđen.
Zar neče biti suprotno?
Nakon ove katastrofe će trebati velike investicije?
L.p
[/quote]
pitanje je i po kojoj cijeni?
nije isto kupovat rudacu i naftu po npr. 160$ i 80$ ili 220$ i 120$
puno parametara ce odlucivat o tempu investicija
sto se tice brodara za rasute terete, sigurno je da ce do ljeta cca 40milj tona novih kapaciteta doci na trziste
@ Cehinja
Ahoj kolegice. Može savjet? O onom šta neznate pitajte. Pomorska materija očito vam nije svjetkla točka.
Meni pomorska materija nije jača strana, ali volim misliti da logika je. Pa vi ste napisali da je "Žorž zaboravio si da Japan nema nikakvih prirodnih resursa odnosno da su zanemarivi. Znači sve uvozi. ". Prvo nisu nastradale sve luke, nego samo one u sjevernom dijelu. Zanči brodovi imaju di pristat. Osim toga to su Japanci, nece tamo ništa stajati dva mjeseca. To je moje razmišljanje.
Mogu li sad čuti vaše?
Draga kolegice volim suprostavljanje argumentima. Da li znate kako u Japanu luke funkcioniraju? Naše su zaposlene možda 150 dana godišnje punim kapacitetom. U Japanu bar 300 dana u dvije a na containerima sve tri smjene 365 dana. Nema baš prostora za preusmjeravanje teteta. Ono šta je preživilo ima izbor. Ili uvoz repromaterijala za popravak (manje vjerovatno) ili nastavit uobičajene poslove uvoza repromaterjala i izvoza gotovih proizvoda (šta je realnije). Uvoze li repromaterijal za popravak nema gotovog proizvoda pa pada volumen izvoznih tereta. U nedostatku sirovina i energenata neminovno će se smanjiti proizvodnja a sa time i uvoz/izvoz . U bilo kojoj varijanti manje posla za brodare.
no jeste li primjetili stavku u RDG ostali poslovni prihodi..
Pa tu je jdpl"uprihodio" 120 milijuna kn…
Odakle to odjednom…
Sto je to?
Bez toga bi minus bio cca 50 milijuna kn i bez vrijednosnog usklađivanja…
Sa vrijednosnim 120 milijuna minusa
Koji komedijaši ova dvojica [lol]
Kolega smootko
sto vam je komedijalno..
Pitao sam odakle jdpl "ostali prihodi"
takvih stavaka u rdg je do sada bilo po par milijuna kn…
ove godine 120 milijuna..
zamislite da nisu "izvukli tog zeku iz šešira" kakva bi onda minusčina bila
evo malo da vidite kako je od 2007 radio jdpl..
tvrtka je izgubila 50 % kapitala i rezervi, potrošila gotovo sav keš..
Pogledajte malo kako to rade profesionalci iz ulpl, od 2007. i u najvecoj krizi povecali kapital i rezerve za 30% + sa ovom godinom isplatili cca 150 kn dividende po dionici
BRUTALAN ULPL
netrebaju tablice TA za JDPL
vidi se to iz dana u dan na zse kud plovi taj brod
u nekom krivom smjeru
evo malo da vidite kako je od 2007 radio jdpl..
tvrtka je izgubila 50 % kapitala i rezervi, potrošila gotovo sav keš..
2007. je po tebi JDPL zaradio skoro milijardu kuna a ULPL nešto više od 200 miliona kuna. si siguran da ti to dobro interpretiraš?
definitivno lose vijesti za brodare, tesko da ce se proizvodnja pokrenut kroz 10-tak dana
evo malo da vidite kako je od 2007 radio jdpl..
tvrtka je izgubila 50 % kapitala i rezervi, potrošila gotovo sav keš..
2007. je po tebi JDPL zaradio skoro milijardu kuna a ULPL nešto više od 200 miliona kuna. si siguran da ti to dobro interpretiraš?
[/quote]
Kulega Tuna
to su podaci s portala moje dionice
vidite da sam stavio prtsc
Jdpl je vjerojatno u 2007 radio revalorizaciju imovine, vrijednost brodova je strahovito te godine narasla pa je uz dobit iz poslovanja i revalorizacijom velikim djelom povecao kapital i rezerve, nisam gledao izvjesce, ali ne vjerujem da su "zaradili prijevozom" 900 milijuna kn