TROGIR
Ship Name TROGIR
DWT 44382
Built 2001-03
Flag CRT
Draft 11,50
44,382 BLT 01 HUANGPU/WW 7-10/3.2011 4-6 MOS USD 12,350 DAILY
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
Dali je to dobra ili loša cijena. Meni se čini da je oko nule što se tiče isplativosti.
[/quote]
Kolega u vrijeme kada svijetu prijeti ogromna INFLACIJA, raditi s nulom je kao raditi s minusom…a jdpl je daleko od nule…dolar pada kao sjekira, bas da vidimo koliko ce to loše djelovati na prvi kvartal
[/quote]
Kolega, pogledajte rezultate malo bolje i vidjet ćete da je minus u prošloj godini ostvaren prvenstveno zbog revalorizacije brodova. Gubitak za godinu iznosi 69 milijuna kuna, dok trošak vrijednosnog usklađenja iznosi 185 milijuna kuna. U prethodnoj godini trošak vrijednosnog usklađenja iznosio je 78 milijuna kuna tj. bio je 107 milijuna kuna manji. Znači minus za 2010. godinu nije operativni minus već čisto računovodstvene naravi.
Što se tiče pada dolara, morate imati na umu da su Jadroplovu i troškovi većim djelom u dolarima čime se djelomično poništava negativni efekt pada dolara.
I na kraju, vi ste spominjali da ste većim djelom svog portfelja u kešu. Ako je to točno, upravo vas bi inflacija trebala najviše zabrinjavati jer u slučaju inflacije držati keš znači stvarati gubitke.
Pozdrav.
[/quote]
Kolega frckavi..
cijenim vaše pisanje, vas doprinos forumu…
Mogu se slčoziti sa vasim gornjim postom, no jeste li primjetili stavku u RDG ostali poslovni prihodi..
Pa tu je jdpl"uprihodio" 120 milijuna kn…
Odakle to odjednom…
Sto je to?
Bez toga bi minus bio cca 50 milijuna kn i bez vrijednosnog usklađivanja…
A sto se tice inflacije,
ako u pravo vrijeme izlazite iz valute u valutu, to je vrlo dobra zarada, a opet ste u kešu, zar ne?
TROGIR
Ship Name TROGIR
DWT 44382
Built 2001-03
Flag CRT
Draft 11,50
44,382 BLT 01 HUANGPU/WW 7-10/3.2011 4-6 MOS USD 12,350 DAILY
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
Dali je to dobra ili loša cijena. Meni se čini da je oko nule što se tiče isplativosti.
[/quote]
U normalnim okolnostima to treba donositi zaradu. No kako talenti imaju velik OPEX kojeg procjenjujem bliže 8 nego 7 tauzenki dnevno ostatak od cca 5 bi trebao biti dovoljan za otplatu kredita ukoliko ga brod ima. Suma sumarum ili breakeven ili laganini dobit.
Što se tiče pada dolara, morate imati na umu da su Jadroplovu i troškovi većim djelom u dolarima čime se djelomično poništava negativni efekt pada dolara.
Kolega da ali za dioničare je to nebitno. Bilanca je na žalost u kunama i pad dolara se i te kako osjeća.
BDI Opp 3,4%, Capesize Opp 13,7%!!!
Innkommet 09.03.2011 14:15 – TDN
Oslo (TDN Finans): Baltic Dry-indeksen er opp 3,4 prosent onsdag til 1.472
poeng, mens capesize-indeksen er opp 13,7 prosent til 8.584 dollar pr dag.
Det melder Bloomberg News.
Baltic Dry +3,4%
Capesize +13,7%
Panamax +2,3%
Handysize +0,9%
Supramax +1,1%
BALTIC DRY-INDEKSEN I POENG, OG SEGMENTER I RATER (USD):
Dato BDI Capesize Panamax Handysize Supramax
09/03 1.472 8.584 16.815 10.673 15.810
08/03 1.424 7.550 16.435 10.575 15.644
07/03 1.382 6.548 16.169 10.508 15.486
Ovo u Japanu ce se grdo odraziti na market. Doduše stradati će možda naj više containerasi ali ni bulk sektor neće ostati pošteđen.
Ovo u Japanu ce se grdo odraziti na market. Doduše stradati će možda naj više containerasi ali ni bulk sektor neće ostati pošteđen.
Zar neče biti suprotno?
Nakon ove katastrofe će trebati velike investicije?
L.p
Žorž zaboravio si da Japan nema nikakvih prirodnih resursa odnosno da su zanemarivi. Znači sve uvozi. Isto tako Japan je veliki izvoznik. Slijedeči mjesec dva sve staje. Pogledaj slike iz prve ruke poslane firmi od kapetana na containerasu u Japanskoj luci. Šta misliš koliko će trajati popravak infrastrukture?
Kolega Techam, previše nas je u Jadroplovu i imamo jako puno casha da to propadne.
Ja to vidim jedino kao prilika da netko izgubi sve što je imao, dakle mi mudriji da podebljamo broj dionica. Jadroplov je najjeftiniji brodar makar Vi to ne vidjeli i zato i neće propasti puno.
Nisu sve luke u japanu nastradale, to što će veliki dio sjeverno-istočnog japana trebati obnoviti može biti samo plus za sve tvrtke koje tu mogu dobiti posao,a isto tako i za brodare.
@ MACHETE
Kolega da i vas Facebookovci ne zovu na pivo??? Bijeli miševi??? Uz naj bolju volju i puno mašte ne vidim se u kontekstu vašeg maila. Nit sam pisao o propadanju JDPL niti je tako nešto moguće. Pisao sam samo da će se ova katastrofa loše odraziti na svjetski shipping.
@ Cehinja
Ahoj kolegice. Može savjet? O onom šta neznate pitajte. Pomorska materija očito vam nije svjetkla točka.
Žorž zaboravio si da Japan nema nikakvih prirodnih resursa odnosno da su zanemarivi. Znači sve uvozi. Isto tako Japan je veliki izvoznik. Slijedeči mjesec dva sve staje. Pogledaj slike iz prve ruke poslane firmi od kapetana na containerasu u Japanskoj luci. Šta misliš koliko će trajati popravak infrastrukture?
potpisujem, za 3-4 mjeseca se moze ocekivat pocetak velikog uvoza ugljena, zelj. rude…..
Japan se isto tako bori sa velikim deficitom i ovaj potres/tsunami im je dosao u jako nezgodno vrijeme, pitanje je koliko "municije" imaju/planiraju za obnovu
Krakorocno ce vozarine biti pod dobrim pritiskom
http://af.reuters.com/article/commoditiesNews/idAFL3E7ED02R20110313
http://english.capital.gr/News.asp?id=1151585
TROGIR
Ship Name TROGIR
DWT 44382
Built 2001-03
Flag CRT
Draft 11,50
44,382 BLT 01 HUANGPU/WW 7-10/3.2011 4-6 MOS USD 12,350 DAILY
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
Dali je to dobra ili loša cijena. Meni se čini da je oko nule što se tiče isplativosti.
[/quote]
Kolega u vrijeme kada svijetu prijeti ogromna INFLACIJA, raditi s nulom je kao raditi s minusom…a jdpl je daleko od nule…dolar pada kao sjekira, bas da vidimo koliko ce to loše djelovati na prvi kvartal
[/quote]
jadroplov sa vozarinama oko $17000 posluje pozitivno, sve ispod je minus
sa ovakvim tecajem $