Kolega, ne priznajem vam da ste bili u pravu u vašim postovima otprije 2 tjedna. Smatram da su vam teze bile pogrešne i kao takve nisu predstavljale valjani razlog niti su uzrok ovom padu.
Da bih si to potvrdio na brzinu sam pogledao vaše postove i ne nalazim nijedan gdje na vrijeme upozoravate da je JDPL loša dionica ZBOG relacije škver-jdpl, odnosno državnog vlasništva, niti da se obrati pažnja na moguće ispadanje iz crobexa, što su uzroci sadašnjih turbulencija.
No spominjali ste da je loša zbog pokazatelja i bilance. Štoviše, već sam jednom reagirao na vaš post..
realno gledano,pokazatelji za JDPL su shit
ali je dionica dobra za trade!
imao sam osobno po nekoliko puta JDPL ali ne vise od 2 dana u portfeljiu
tako da sve te dionice koje imaju lošu bilancu tipa JDPL,ingra- to je za trade 1-2 dana držiti i odmah na prodaju
usporedite nominalu od sadašnje vrijednosti, i dobit(koje uopće i nema)
Kolega, preporučio bih vam da proučite ponudu investicijskih fondova.
[/quote]
Naime, bilanca JDPL je do sada bila jedna od najsigurnijih na zse i u brodarskom sektoru uopće, te mi je bilo apsurdno da bilancu spominjete. Stoga sam vam i replicirao za ponudu investicijskih fondova. Šta da vam kažem, ako kao investitor najsigurniju bilancu na zse nazivate shit-om.
A loše strane JDPL i opasnosti (ovo sa škverom) ali i koristi od državnog vlasništva (privatizacija) smo već razglabali mnogo puta, što će reći da su nam ti faktori poznati, a kako i sami kažete da su imaoci jdpl-a već navikli na padove, možete pretpostaviti šta su ti svjesni i savjesni imaoci radili kad je dionica bila preko 160 i 170kn dok su vozarine još niske, a situacija sa škverom miriše na nove narudžbe.
Ako sam previdio neki vaš post gdje dajete na vrijeme valjana upozorenja u kojima spominjete škver, crobex i slično, onda slobodno citirajte ovdje te postove.
Ovako se ne može reći da ste u pravu, to bi bilo isto kao da ste nekad rekli da naš Mario Ančić neće dugo biti u tenisu, jer je loš igrač i da sad kad se povukao zbog zdravstvenih problema trubite kako ste bili u pravu.
ok, onda uzivajte u jdpl-u
Lp
Hvala! Zaboravio sam u prethodnom postu napisati.. pogledom na vaše postove vidio sam da ste jutros bili aktivni na još jednoj temi. Tu bih svoj stav izrazio ovako: hm.. sretno!
Naime, treba razlikovati dobro od predobrog, ali to je samo moje mišljenje i moguće da nisam u pravu jer nisam puno istraživao. Naime, ponekad (osobno) istraživanje nije ni potrebno.
zasad nema zainteresiranih za iskrcaj značajno ispod 150kn,možda u toku dana.
Uhljebu triba šiknit kaznenu,pa nek uništava ako smije,prominit će se vlast,doće i takvi na sud. [sealed]
Imam dionice JDPL-a i mislim da se preuveličava ova priča o gradnji brodova. Iz računa dobiti i gubitka za 4 kvartal je vidljivo da je pod stavkom ostali poslovni prihodi stavljeno 122 mil. kuna. Obzirom da nije bilo prodaje brodova najvjerovatnije je to državna subvencija za gradnju brodova. Također na stranicama zse se može pronaći i ovaj izvještaj uprave http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/lKkS88itX0rP5XcfyRThMg==.pdf iz kojega je vidljivo da se cijena za prethodne novogradnje utvrđuje prilikom primopredaje i da je tržišna cijena broda bitan čimbenik i nema razloga da tako ne bude i dalje. Ukupno kada se sagleda bilanca JDPL-a sa kraja 2009 i 2010. vidi se ukupno povećanje imovine za otprilike 5% i smanjenje ukupnih obaveza za 10-tak % unatoč smanjenju vrijednosti imovine za 185 mil. kuna (samo vrijednosno usklađenje). To govori da su brodovi dobro ugovoreni i da su doprinijeli boljem poslovanju kao i boljem stanju društva.
Mislim da su novinarske informacije o cijeni gradnje novih brodova samo naklapanja.
Na kraju vrijednost dionice bi mogla i nastaviti padati zbog izlaska iz CROBEXA, a ne zbog novogradnji.
Samo da nadodam ULPL i TNPL grade brodove u hrvatskim brodogradilištima i to im ne predstavlja problem (Nisu objavili po kojim cijenama i nikome nije palo na pamet mahati tužbama). Također bitno su zaduženiji od JDPL-a i sasvim je logično da se grade novi brodovi kada za to postoje kapaciteti, a ne kupuju polovni. Vezano za prve novogradnje vidljivo je iz bilanci da su korektno odrađene i da je tržišna cijena broda bila bitan element za utvrđivanje cijene kao i da su isplaćene državne subvencije i ne vidim zašto se pojavljuje sumnja da bi sada trebalo biti drugačije.
Vrijednost dionice je pala zbog negativnog sentimenta tržišta kao i zbog izlaska iz crobexa.
Imam dionice JDPL-a i mislim da se preuveličava ova priča o gradnji brodova. Iz računa dobiti i gubitka za 4 kvartal je vidljivo da je pod stavkom ostali poslovni prihodi stavljeno 122 mil. kuna. Obzirom da nije bilo prodaje brodova najvjerovatnije je to državna subvencija za gradnju brodova. Također na stranicama zse se može pronaći i ovaj izvještaj uprave http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/lKkS88itX0rP5XcfyRThMg==.pdf iz kojega je vidljivo da se cijena za prethodne novogradnje utvrđuje prilikom primopredaje i da je tržišna cijena broda bitan čimbenik i nema razloga da tako ne bude i dalje. Ukupno kada se sagleda bilanca JDPL-a sa kraja 2009 i 2010. vidi se ukupno povećanje imovine za otprilike 5% i smanjenje ukupnih obaveza za 10-tak % unatoč smanjenju vrijednosti imovine za 185 mil. kuna (samo vrijednosno usklađenje). To govori da su brodovi dobro ugovoreni i da su doprinijeli boljem poslovanju kao i boljem stanju društva.
Mislim da su novinarske informacije o cijeni gradnje novih brodova samo naklapanja.
Na kraju vrijednost dionice bi mogla i nastaviti padati zbog izlaska iz CROBEXA, a ne zbog novogradnji.
Samo da nadodam ULPL i TNPL grade brodove u hrvatskim brodogradilištima i to im ne predstavlja problem (Nisu objavili po kojim cijenama i nikome nije palo na pamet mahati tužbama). Također bitno su zaduženiji od JDPL-a i sasvim je logično da se grade novi brodovi kada za to postoje kapaciteti, a ne kupuju polovni. Vezano za prve novogradnje vidljivo je iz bilanci da su korektno odrađene i da je tržišna cijena broda bila bitan element za utvrđivanje cijene kao i da su isplaćene državne subvencije i ne vidim zašto se pojavljuje sumnja da bi sada trebalo biti drugačije.
Vrijednost dionice je pala zbog negativnog sentimenta tržišta kao i zbog izlaska iz crobexa.
[/quote]
Možda zato što ovima premijerka nije ugovorila narudžbu brodova,a JDPL-u jeste. Što će joj uopće management JDPL-a, kad sve riješava sama [angry]
@ dugi2000
Vrijednost dionice je pala zbog negativnog sentimenta tržišta kao i zbog izlaska iz crobexa.
Ako je to pravilo zašto onda dionice koje su ušle u sastav crobexa nisu odradile rast koliko je JDPL pad??????????????
Ja bih predložio dioničarima jednu akciju koja bi možda bila efikasnija od podizanja tužbe,
Mislim da bi o ugovoru, načinu i osobi koja je sklopila ugovor trebalo poslati informaciju Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja, te predstavništvu EU u hrvatskoj. Oni to moraju proučiti i dati svoje mišljenje, a to mišljenje će se svakako uzeti u obzir prilikom zatvaranja pristupnih poglavlja!
@ dugi2000
Vrijednost dionice je pala zbog negativnog sentimenta tržišta kao i zbog izlaska iz crobexa.
Ako je to pravilo zašto onda dionice koje su ušle u sastav crobexa nisu odradile rast koliko je JDPL pad??????????????
ha decki
ja sam vam prije par dana postao graf i pisao da se ide dolje…Tad se ivano7 -robanticco gurao na bid po 155 da ne nestane…pisali ste i da neki Purko kupuje…ko je to uopce
evo vam opet taj graf, pa malo pogledajte
@delux
probijen je tvoj target,koji je sljedeći???????
Kolega Domobran…
pa nema ovdje na grafu mog targeta…
na 155 sam oznacio da je kljucna potpora….buduci da je to puklo, jdpl moze u ambis, cca 130 kn
Kolega Domobran…
pa nema ovdje na grafu mog targeta…
na 155 sam oznacio da je kljucna potpora….buduci da je to puklo, jdpl moze u ambis
Ma kad sve ove postove analiziram zadnjih dana izgleda do Uskrsa ide u stečaj [tongue]