da, na novi dug sam mislio.
e sada pitnaje.
Da li ce JDPL trpjeti gubitke i financirati skverane ili ce to raditi privatna tvrtka DIV?
zakljucak je jednostavan
da, na novi dug sam mislio.
e sada pitnaje.
Da li ce JDPL trpjeti gubitke i financirati skverane ili ce to raditi privatna tvrtka DIV?
zakljucak je jednostavan
Jadroplov ce trpjeti gubitke..
Pa zašto onda ne pada……. [bye]
evo vidim svojski se trudite uhvatit nekog da malo proda….. [bye]
Ali neide…….. [bye] [yawn]
Fino je pao cash u jdpl
sa 200 na 30-ak kn po dionici..
Kupuju momci brodove..
Bas me zanima cime ce nove brodove koje su narucili platiti..
Morat ce se zaduziti..
A kako ce kamate placati, kad rade s minusom
s time su (pre)platili dva nova broda. za njih su, recimo, dali 170 kn po dionici (koliko su keša izgubili) ili oko 26 mil USD svaki. a nisu. platili su ih skoro duplo više. s obzirom da se nisu zaduživali, dapače, još i smanjili dug, i s obzirom da "rade s minusom", pitanje je od kud im samo ti ekstra novci?
a vi stvarno mislite da je škver u privatnim rukama [lol] [lol] [lol]
i da je sve sad sređeno
i da nije i dalje dijelom na teret poreznih obveznika
šta se mene tiče, a i dugoručnog poslovanja Jadroplova.
Evo me opet.. dugoručnog haha. Vrijeme je za Nescafé!
Pa nekako se nadam kad škver pređe u privatne ruke, da će se uloga Jadroplova kao kasice prasice bar umanjiti, a u idealnom slučaju da više neće biti potrebe da JDPL ostane u državnim rukama, pa će ići na bubanj s obzirom na situaciju u državnoj blagajni.
Koje je vaše mišljenje ako DIV postane vlasnik škvera, pa i ako ne postane. S obzirom da se ide prema EU i da se treba odraditi to restrukturiranje, ako škver preživi još par godina to bi trebalo značiti i da su uspješno odradili zadaću, a onda će valjda biti i nešto konkurentniji pa će se moći naručivati brodovi po nižim cijenama, relativno na svjetski prosjek. ??
Pritom ne mislim da će biti niže od svjetskog prosjeka, nego i dalje više, ali bliže svj. prosjeku.
Za dostići svjetski prosjek, ima tu još puno posla, u smislu kapitalnih ulaganja i promjene mentaliteta sa socijalnog na tržišni.
Mislim da je većina dionica na ZSE odradila pristojan pomak prema svojoj Book Value. Brodari su nepotrebno previše zaostali i mislim da dolazi vrijeme njihovog vala. Meni bi bilo logično da se pomaknu negdje na 60 % BVPS. Tim više jer iz krize izlaze jači nego prije krize.
Nadam se da Kalmeta ima malo časti i da nije usosio Kovačića tjerajući ga da gradi brodove u Splitskom škveru bez sufinanciranja.
Mislim da je većina dionica na ZSE odradila pristojan pomak prema svojoj Book Value. Brodari su nepotrebno previše zaostali i mislim da dolazi vrijeme njihovog vala. Meni bi bilo logično da se pomaknu negdje na 60 % BVPS. Tim više jer iz krize izlaze jači nego prije krize.
Nadam se da Kalmeta ima malo časti i da nije usosio Kovačića tjerajući ga da gradi brodove u Splitskom škveru bez sufinanciranja.
ovo može pomaknuti samo privatizacija, a nje neće biti bar još godinu dana. kome se da čekati OK, a ostali najbolje da se prebace u neke druge dionice [yawn]
Bolje širit flotu nego se zaduživat putem komercijalnih zapisa za isplatu dividende……
Kolega čestitam. Vidim da ste proučili materiju. [thumbsup] [rolleyes] [lol]
Ne pricam o trenutnom dugu vec o buducem.
trenutno JDPL nema duga a li nema ni casha
kako ce raditi 2 broda za cca 40 mil dolara svaki, pa na dug.
A tko ce vratit taj dug ako se vozi za gorivo trenutno?
Kolega blueman
Banke jedva cekaju ovakve ko jdpl…
a i naša brodogradilišta..
Pa moraju naši škverovi od nekoga živjeti…
A u rdg strava i užas u Obali kneza Branimira
2008. gubitak 46 milijuna kn
2009. gubitak 25 milijuna kn
2010. gubitak 48 milijuna kn
Pa njima da je David Copperfield predsjednik uprave ne mogu raditi s plusom
[/quote]
Talenti su se naljutili na mene i prekinuli komunikaciju kad sam na forumu napisao da biti pošten nije dostatna kvalifikacija za vođenje firme.
Kako bi netko opet moga izbit ove iz cipela na asku…….. [lol]