Jesam li dobro razumio jučer premijerku ?
Ugovori za gradnju dvabroda za JADROPLOV – već potpisani.
Jer ako jesu
-kao građaninu RH mi je drago da se škver spašava
-kao dioničaru JDPLa – zašto baš nas nađe Jaco ?
I hoćeš li dat poticaj i sufinancirat gradnju? [undecid] [undecid]
Meni je drago da se rade i neka se rade…….
Već sam napisao da je jdpl među najmanje zaduženim firmama na zse…
Bolje ulagat u obnovu flote pa ako treba i platit 5 mil. Eura skuplje i tako pripomoć škveru nego izdavat komercijalne zapise za isplatu dividende što čini ulpl…..a da ne govorim krug koji se stalno vrti na ulpl, trezor -uprava- market m…….
Ovi što se busaju u prsa i što imaju velike mišiće i nama pokušavaju objasnit da je ulpl svemirski brod, a na kojoj su usput izgubili puno love, i koji nam tumače financijska izvješća blage veze nemaju….
Pa jdpl da žele mogu sutra izbacit isto izvješće kao ulpl……
S tim što je ulpl jedna od najzaduženijih firmi na zse…..
E sad ja sam siguran da ovaj poguranac za škver od strane jdpl znači da jdpl ide na bubanj,…..
Jer samo je pitanje kad će…..
A kad novogradnje budu gotove jdpl će izgledat kao labud i spreman za prodaju….a u to vrijeme taman bi trebalo doć za većom potražnjom a samim time i oporavkom…..
Ove pametnjakoviće što vam prodaju muda za bubrege zanemarite….
Jdpl će biti ksst jednog dana…..
Znamo da vrijedi barem 7-10 puta više od trenutne cijene….
Sa jdpl spavam predivno i nije mi potreban poseban madrac….
Neslušajte ove kvazi priučene kockare koji vam kao žele dobro…
Evo malo i iskrenosti…
Lp i ugodan vikend…
I da napomenem kvaliteta brodova u škveru i u aziji se nemože usporedit…
Već nakon 5 godina koliko će trebat za održavanje broda napravljenog u kini a koliko u škveru….
tako da gradnju u škveru toplo pozdravljam je bi se isto potrošlo na održavanje nekvalitetnog broda u kini pa i više , nego će se što će se platit u startu za gradnju u škveru i još lovu ostavljamo u hrvatskoj….
sretno svima
mislim da bi se vladu RH kao većinskog vlasnika moglo tužiti, jer permanentno oštećuje ostale dioničare Jadroplova.to nisu loše poslovne odluke, nego vlada umjesto da svojom lovom financira škver, to radi lovom jadroplova u kojem je većinski, ali ne i 100% vlasnik.
koliko će vam opet izbit?20 milja doloresa??
nije malo za jednog gubitaša [lol]
I da napomenem kvaliteta brodova u škveru i u aziji se nemože usporedit…
Već nakon 5 godina koliko će trebat za održavanje broda napravljenog u kini a koliko u škveru….
tako da gradnju u škveru toplo pozdravljam je bi se isto potrošlo na održavanje nekvalitetnog broda u kini pa i više , nego će se što će se platit u startu za gradnju u škveru i još lovu ostavljamo u hrvatskoj….
sretno svima
Jdpl da ima brodove koji voze na vodu bi radio s minusom..
tako i treba, to je pohvalno jer zbog njega žive naša brodogradilišta..
trebate biti ponosni sto ste vlasnici jedne tako dobre tvrtke..
I jdpl i vi cinite dobro djelo..
jdpl šišaju brodogradilišta a vas ko stigne…
Ma vas ne da šišaju, vas depiliraju
Mogli biste vrlo lako reklamirati kreme za depilacijju.
jdpl je dobar trejd pick, jer na njemu ima puno neznalica ala ivano 7
iskusni ga tu izdepiliraju i uzmu lovu…
ali za ulaganje?
H O R O R
2008. gubitak 46 milijuna kn
2009. gubitak 25 milijuna kn
2010. gubitak 48 milijuna kn
U 2011 usli smo s padom dolara…
to ce jako negativno utjecati na poslovanje jdpl…
Mogo bi gubitak iznenaditi i najoptimisticnije
Ne pricam o trenutnom dugu vec o buducem.
trenutno JDPL nema duga a li nema ni casha
kako ce raditi 2 broda za cca 40 mil dolara svaki, pa na dug.
A tko ce vratit taj dug ako se vozi za gorivo trenutno?
EvoPpurko i Jadran Kapital i dalje kupuju………učvrstio 3 poziciju sa još 339 kom..
Pa kome vjerovati…. [lol] ????????????????????????????????
kvazi nabildanom kockaru koji je btw izgubio cjelo naslijedstvo ili najvećem mačku OIF-va…
lp
Ne pricam o trenutnom dugu vec o buducem.
trenutno JDPL nema duga a li nema ni casha
kako ce raditi 2 broda za cca 40 mil dolara svaki, pa na dug.
A tko ce vratit taj dug ako se vozi za gorivo trenutno?
Kolega blueman
Banke jedva cekaju ovakve ko jdpl…
a i naša brodogradilišta..
Pa moraju naši škverovi od nekoga živjeti…
A u rdg strava i užas u Obali kneza Branimira
2008. gubitak 46 milijuna kn
2009. gubitak 25 milijuna kn
2010. gubitak 48 milijuna kn
Pa njima da je David Copperfield predsjednik uprave ne mogu raditi s plusom
Ne pricam o trenutnom dugu vec o buducem.
trenutno JDPL nema duga a li nema ni casha
kako ce raditi 2 broda za cca 40 mil dolara svaki, pa na dug.
A tko ce vratit taj dug ako se vozi za gorivo trenutno?
OK.. mislio sam da se referirate na 2 supramaxa isplaćena lani, a financirana većinom, možda i u potpunosti vlastitim sredstvima.
Naravno, ovi novi idu na dug ali ukupna zaduženost će opet biti daleko manja od prosjeka peer grupe, pa opstanak ne bi smio biti upitan ukoliko se serija ovakvih narudžbi ne nastavi i to je pitanje svih pitanja šta se mene tiče, a i dugoručnog poslovanja Jadroplova.
Fino je pao cash u jdpl
sa 200 na 30-ak kn po dionici..
Kupuju momci brodove..
Bas me zanima cime ce nove brodove koje su narucili platiti..
Morat ce se zaduziti..
A kako ce kamate placati, kad rade s minusom
htio sam napisat isporučena lani, ali prsti su me krivo shvatili 🙂