Ne nije …….
Kakva vražja dokapitalizacije…..
Pa kolega vi nemate pojma o čemu pričate..
Savjetujem vam odlazak na topić ULPL i ATPL……..
[shocked]
Dobit ćemo mi to sve odjednom iz kolpa a ta "dividenda" [wink] će biti 100-struko veća nego atpl i ulpl zajedno……..
Strpljenja molim……
[smiley]
Slažem se kolega, privatizacija će sve to nadoknaditi, predviđam scenarij sličan INA (u postocima rasta) [shocked]
a JDPL kad ce on nagradit svoje dionicare?
joj,joj
Vrlo brzo kolega, vrlo brzo. Dvije novogradnje [smiley]
ova dva nova broda plus još dva…..
Bolje širit flotu nego se zaduživat putem komercijalnih zapisa za isplatu dividende……
On the end jdpl bi trebao imati 10-11
Brodova a ako uzmemo da je prosječna vrjednost broda ,šta novog šta polovnog 20-25 mil. eura dobijemo cifru cca 250 mil. Eura….
+ nekretnina na najboljem i najskupljem djelu grada,…procjenjena od struke na 17 mil. Eur.
Dobijemo da bi ugrubo vrjednost jdpl
trebala bit cca 270 mil.
a sa današnjom tržišnom kapitalizacijom od cca 30 mil. Eura izgleda ne smješno nego super podcjenjeno….pa toliko vrjedi samo jedan brod u floti a jdpl se trenutno trži po toj cjeni…
Lp
Meni ovo izgleda tehnički odlično……
lp
Super su ovi drukovi bez dugova.
Kupis 2 broda na dug i firma ti vrijedi 2 broda vise a dug ma koga briga
Nazalost bilanca i racun dobiti i gubitka su nesto sasvim drugacije.
Tako je i pevec razmisljao pa je daleko dogurao.
Vrlo brzo kolega, vrlo brzo. Dvije novogradnje [smiley]
[/quote]
A gdje su ih narucili?
I ako moze da nam napisete koliko su ih platili?
Super su ovi drukovi bez dugova.
Kupis 2 broda na dug i firma ti vrijedi 2 broda vise a dug ma koga briga
Nazalost bilanca i racun dobiti i gubitka su nesto sasvim drugacije.
Tako je i pevec razmisljao pa je daleko dogurao.
Kolega blueman, ovdje vas moram p(r)ozvati na odgovornost. Naime, držim po dosadašnjem iskustvu sa foruma da znate čitati financijska izvješća, pa mi pojasnite gdje su ti dugovi kojima su financirana ta 2 broda?
Koliko ja vidim u bilanci imamo
72 mil dugoročnih obveza (godinu prije 92 mil)
55 mil kratkoročnih obveza (godinu prije 49 mil)
ukupno 127 mil kn obveza (prije 141 mil kn, dakle obveze su smanjene)
64 mil kn kratkotrajne imovine (sa 158 mil)
kad prebijemo obveze – kratkotrajna imovina 127-64 = 63 mil kn neto obveza
Dakle niti 10 mil € neto obveza, a vi spominjete da su brodovi financirani dugom?
Malo mi je čudan vaš istup, s obzirom da ste sa FI na domaćem terenu.. jeste li uopće gledali FI Jadroplova ili držite da su financirani dugom jer je to uobičajeno u brodarstvu?