JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Dakle slažeš se da je to itekako isplativo?
Nisam razumio što si htio reći sa tim da će sve konverzije biti završene u roku dvije godine

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE


Hogare i Toknezov svratite na topic Brodari i usporedba brodara. Gotovo kompletno drustvo je tamo. Samo vas dvoje nedostajete.

Hvala, kolega Techman, čeka me domaća zadaća preko vikenda ali na sreću “samo” 7 stranica postova [smiley2]

Hogar vozi Volvo


Dakle slažeš se da je to itekako isplativo? Nisam razumio što si htio reći sa tim da će sve konverzije biti završene u roku dvije godine

I te kako isplativo. Konverzija u Kini traje 6-8 mjeseci i imas brod. Novogradnja je cekanje 2-3 godine sa vrlo neizvjesnim trzistem u vrijeme isporuke.
Racunaju da ce u slijedece dvije godine svi brodovi sa jednostrukom oplatom biti konverzirani. I malo dalje. Kineski skverovi su u ekspanziji. Izracuni su da ce do 2009 udvostruciti kapacitete. Iste godine zavrsiti ce konverzije i poceti problemi. Bilo je straha da ce cjene remonta u Kini razvojem ici gore ali zbog povecanja kapaciteta i smanjenja obima posla cijene se nece mjenjati u dogledno vrijeme. DNV ocekuje da ce doci do udruzivanja i preuzimanja sto ce okrupniti brodogradilista i smanjiti im troskove.
Zasto su Kineska brodogradilista jeftina pogledajte na slikama.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Katastrofa ove fotografije. Nije samo što imaju radne uvjete na razini stoke, nego je i sama kvaliteta posla vrlo upitna. [smiley3]

No respect

Jedino mi se čini da je slika broj dva iz nekog indijskog brodogradilišta

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE


Jedino mi se čini da je slika broj dva iz nekog indijskog brodogradilišta

Da, ima i crnaca i svega, ali svejedno. Vidi se da je stanje katastrofa.

No respect

ATPL opet jako gore.

Kolege, koja je vaša procjena dobiti za 3q s obzirom na rekordne vozarine?

Hell is Empty and all the Devils are Here

Kad gledate ove gore slike znate i razlog zašto je Atlantska svoje brodove naručila u Južnoj Koreji u STX, a ne u nekom kineskom brodogradilištu. Kina trenutno pruža utočište mnogim brodovlasnicima kao oaza povoljnih cijena, ali to nije najpresudnije za brod. U Koreji ili Japanu za malo veću cijenu dobiješ ipak neusporedivo bolju kvalitetu.

Pessimism Is Your Friend

Vrlo zanimljivo. ATPL gore 8 dana zaradom, JDPL dolje. Kao da nije riječ o istom trendu u vozarinama

Hell is Empty and all the Devils are Here


Vrlo zanimljivo. ATPL gore 8 dana zaradom, JDPL dolje. Kao da nije riječ o istom trendu u vozarinama

Nije, samo ima bolju ekipu za guranje gore, ništa drugo. Fundamenti tu ne igraju ulogu. Ako imaš ekipu, imaš sve, ako nemaš, ostaju ti samo fundamenti i vječno čekanje.

Techmane,

molim te stavi posto je zakljucen brod u JDPL. Mislim da si obecao staviti danas.

budd:

Vrlo zanimljivo. ATPL gore 8 dana zaradom, JDPL dolje. Kao da nije riječ o istom trendu u vozarinama

Nije, samo ima bolju ekipu za guranje gore, ništa drugo. Fundamenti tu ne igraju ulogu. Ako imaš ekipu, imaš sve, ako nemaš, ostaju ti samo fundamenti i vječno čekanje.

S ovim bih se složio kolega

Hell is Empty and all the Devils are Here

New Report

Close