Dakle slažeš se da je to itekako isplativo?
Nisam razumio što si htio reći sa tim da će sve konverzije biti završene u roku dvije godine
Hogare i Toknezov svratite na topic Brodari i usporedba brodara. Gotovo kompletno drustvo je tamo. Samo vas dvoje nedostajete.
Hvala, kolega Techman, čeka me domaća zadaća preko vikenda ali na sreću “samo” 7 stranica postova [smiley2]
Dakle slažeš se da je to itekako isplativo? Nisam razumio što si htio reći sa tim da će sve konverzije biti završene u roku dvije godine
I te kako isplativo. Konverzija u Kini traje 6-8 mjeseci i imas brod. Novogradnja je cekanje 2-3 godine sa vrlo neizvjesnim trzistem u vrijeme isporuke.
Racunaju da ce u slijedece dvije godine svi brodovi sa jednostrukom oplatom biti konverzirani. I malo dalje. Kineski skverovi su u ekspanziji. Izracuni su da ce do 2009 udvostruciti kapacitete. Iste godine zavrsiti ce konverzije i poceti problemi. Bilo je straha da ce cjene remonta u Kini razvojem ici gore ali zbog povecanja kapaciteta i smanjenja obima posla cijene se nece mjenjati u dogledno vrijeme. DNV ocekuje da ce doci do udruzivanja i preuzimanja sto ce okrupniti brodogradilista i smanjiti im troskove.
Zasto su Kineska brodogradilista jeftina pogledajte na slikama.
Katastrofa ove fotografije. Nije samo što imaju radne uvjete na razini stoke, nego je i sama kvaliteta posla vrlo upitna. [smiley3]
Jedino mi se čini da je slika broj dva iz nekog indijskog brodogradilišta
Jedino mi se čini da je slika broj dva iz nekog indijskog brodogradilišta
Da, ima i crnaca i svega, ali svejedno. Vidi se da je stanje katastrofa.
ATPL opet jako gore.
Kolege, koja je vaša procjena dobiti za 3q s obzirom na rekordne vozarine?
Kad gledate ove gore slike znate i razlog zašto je Atlantska svoje brodove naručila u Južnoj Koreji u STX, a ne u nekom kineskom brodogradilištu. Kina trenutno pruža utočište mnogim brodovlasnicima kao oaza povoljnih cijena, ali to nije najpresudnije za brod. U Koreji ili Japanu za malo veću cijenu dobiješ ipak neusporedivo bolju kvalitetu.
Vrlo zanimljivo. ATPL gore 8 dana zaradom, JDPL dolje. Kao da nije riječ o istom trendu u vozarinama
Vrlo zanimljivo. ATPL gore 8 dana zaradom, JDPL dolje. Kao da nije riječ o istom trendu u vozarinama
Nije, samo ima bolju ekipu za guranje gore, ništa drugo. Fundamenti tu ne igraju ulogu. Ako imaš ekipu, imaš sve, ako nemaš, ostaju ti samo fundamenti i vječno čekanje.
budd:
”
Vrlo zanimljivo. ATPL gore 8 dana zaradom, JDPL dolje. Kao da nije riječ o istom trendu u vozarinama
”
Nije, samo ima bolju ekipu za guranje gore, ništa drugo. Fundamenti tu ne igraju ulogu. Ako imaš ekipu, imaš sve, ako nemaš, ostaju ti samo fundamenti i vječno čekanje.
S ovim bih se složio kolega