JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


1. DRŽAVNA AGENCIJA ZA OSIG. ŠTEDNIH ULOGA I SANACIJU 1.034.455 63,20 Zast. račun 2. HZMO 111.667 6,82 Zast. račun 3. PBZ D.D. 50.956 3,11 Skrb. račun 4. PBZ D.D. 44.500 2,72 Skrb. račun 5. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 43.569 2,66 Osnovni račun 6. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. 37.111 2,27 Skrb. račun 7. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. 26.674 1,63 Skrb. račun 8. FLORIČIĆ KRISTIJAN 22.763 1,39 Osnovni račun 9. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D./HYPO ALPE-ADRIA-BANK AG 21.637 1,32 Skrb. račun 10. PBZ D.D. 16.291 1,00 Skrb. račun Ukupno: 86,13

Kako se meni čini na ovim razinama prodaje jedino 9. tako da nisam siguran da li imamo 20K, 40K ili 60K dionica koje štopaju cijenu. Kada se ponovo približimo razinama od 530-540 kn vidjeti ćemo da li još netko štopa ili samo 9. a sa današnjim prometom od 6.317 kom brzo ćemo se riješiti štopera.

* Važeći podaci za uredovni dan 30.08.2007 .

JADROPLOV D. D./REDOVNA JDPL-R-A

Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. DRŽAVNA AGENCIJA ZA OSIG. ŠTEDNIH ULOGA I SANACIJU 1.034.455 63,20 Zast. račun
2. HZMO 111.667 6,82 Zast. račun
3. PBZ D.D. 50.956 3,11 Skrb. račun
4. PBZ D.D. 44.500 2,72 Skrb. račun
5. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 43.569 2,66 Osnovni račun
6. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. 37.111 2,27 Skrb. račun
7. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. 26.674 1,63 Skrb. račun
8. FLORIČIĆ KRISTIJAN 22.763 1,39 Osnovni račun
9. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D./HYPO ALPE-ADRIA-BANK AG 21.077 1,29 Skrb. račun -560 kom
10. PBZ D.D. 16.291 1,00 Skrb. račun
Ukupno: 86,09

Hogar vozi Volvo

budd:

510,00 77 15:52:52 510,00 48 15:52:52 510,00 40 15:52:52 509,99 315 15:52:52 509,98 132 15:52:52 509,97 20 15:52:52 508,99 20 15:52:52 Sviđa mi se ovaj stil

Nemoj se pre rano radovati. To smo apsolvirali nakon 2Q. Ima cca 60000 razloga da u ovoj dionici treba biti strpljiv. Treba pratiti top ten i ulovit trenutak znacajnog skoka koji je neminovan. Isto tako i brza privatizacija moze uzrokovati znacajan rast.
Pridruzujem se pitanju kolege cbw o “drugom” forumu.

Ma ne radujem se, već sam napisao da sam kupio JDPL jer imam živaca i znam da me čeka nešto slično kao kod PTKM – igra živaca/ kontrola cijene. Ali ne žurim se, samo je lijepo vidjeti kad netko skida s aska lijepe količine.

Drugi forum je mojnovac.com, koji drugi bi mogao biti

Hell is Empty and all the Devils are Here

Makar su još dan ranije vrlo dobri poslovni rezultati AP Mollera, popraćeni poslovično optimističnim komentarima čelnika tvrtke, a zatim i podebljani visokim očekivanjima analitičara, možda mogli poslužiti kao poticaj za akumulaciju dionica brodara, domaći su investitori tek dan kasnije, tijekom jučerašnje trgovine, “navalili” na dotična izdanja, obilato se hraneći najnovijim kretanjima na Baltic Exchange. Koja evidentno signaliziraju nastavak pozitivan trenda cijena vozarina na globalnoj razini, što je rezultiralo novim rekordima famoznog BDI indeksa i gotovo troznamenkastim rastom potonjega u posljednjih 12 mjeseci.

Hell is Empty and all the Devils are Here


Makar su još dan ranije vrlo dobri poslovni rezultati AP Mollera, popraćeni poslovično optimističnim komentarima čelnika tvrtke, a zatim i podebljani visokim očekivanjima analitičara, možda mogli poslužiti kao poticaj za akumulaciju dionica brodara, domaći su investitori tek dan kasnije, tijekom jučerašnje trgovine, “navalili” na dotična izdanja, obilato se hraneći najnovijim kretanjima na Baltic Exchange. Koja evidentno signaliziraju nastavak pozitivan trenda cijena vozarina na globalnoj razini, što je rezultiralo novim rekordima famoznog BDI indeksa i gotovo troznamenkastim rastom potonjega u posljednjih 12 mjeseci.

To vezano za APM bas i nije tacno. Konteinerski servis im radi lose. Nakon kupovine par firmi nikako da ih integriraju u sustav. Bili su poznati po tacnosti informacija o odlasku/dolasku konteinera i to im ne funkcionira. U to ulazu puno napora. Na drugoj strani imate MSC koji gotovo nema ideje kad ce mu konteiner biti isporucen i na to ne trosi vrijeme (citaj novac). Vrlo mali broj vlasnika tereta u konteinerima zaista treba ETA u dan. Par dana gori – doli ne igra. I zbog svoje “naopake” filozofije grabe naprjed.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

bit ce …bit ce dobiti he he…[smiley2]

http://www.dryships.com/index.cfm?get=report

Kolega Techman kako komentirate činjenicu da je zbog trenutne ogromne razlike u spot vozarinama između dry bulk i tankerskog tržišta počela konverzija značajnog broja VLCC-a s jednostrukom oplatom u velike cape-ove

Važeći podaci za 31.08.2007:
9. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D./HYPO ALPE-ADRIA-BANK AG 20.547 1,26 Skrb. račun -530

Trebaće im ovim tempom 2 mjeseca da izađu[smiley8]


Kolega Techman kako komentirate činjenicu da je zbog trenutne ogromne razlike u spot vozarinama između dry bulk i tankerskog tržišta počela konverzija značajnog broja VLCC-a s jednostrukom oplatom u velike cape-ove

lani sam bio u Kini dva mjeseca. Imao sam dva dokovanja u Yuliansk Shekou i iskoristio priliku da posjetim COSCO te jos jedno remontno brodogradiliste u Guangzou. Svi su u tom momentu imali po jedan obo ili klasican single hull tanker na konverziji u double skeen. Trziste likvida je bilo visoko i to je bio naj brzi nacin da se dodje do broda koji je trazen s obzirom da za novogradnju treba stati u red od 2-3 godine. Mnogo brodogradilista je odustalo od gradnje bulkera jer se nije moglo nositi sa cijenama na F Eastu. Pretpostavljam da je i za nove bulkere visegodisnji red a kako je prognoza marketa dobra, vlasnici se odlucuju za konverziju u bulker radje nego u tankere sa dvostrukom oplatom iako je po mojoj procjeni znacajno veca investicija. Moguce jos jedna stvar utice na odluku tanker-bulker. Konverzijom u tanker sa dvostrukom oplatom se znacajno smanjuje kapacitet.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Kolega Techman kako komentirate činjenicu da je zbog trenutne ogromne
razlike u spot vozarinama između dry bulk i tankerskog tržišta počela
konverzija značajnog broja VLCC-a s jednostrukom oplatom u velike
cape-ove

Jel komentar samo tražen od forumaša Techmana, il se i ostali smijemo uključiti?
Mišljenja sam da bi trebali sagledati koliki su troškovi takvih konverzija, koliko je vremena potrebno za konverziju i kakve su kvalitete te konverzije, odnosno kolike će vozarine moći postići konvergirani brodovi.
Kad se i konvergiraju VLCC u dry bulk brodove tipa Capesize, moglo bi se češće događati ovo što se događa u Australiji (zagušenja u lukama i duga čekanja na utovar). Tu vidim priliku za manje brodove kakve imaju JDPL i ATPL jer će velik broj luka koje mogu primati manje brodove biti otvorene samo za primanje takvih “manjih” brodova. To bi značilo povećanu potražnju za njima, i rast ili barem stabilizaciju vozarina na nekim visokim razinama za panamaxe i handy brodove.

Da, pitanje konverzije je jako zanimljivo i bilo bi mi jako drago ako bi to detaljnije izdetaljizirali.

All shipping lanes lead to China.

Pa evo recimo prosječna cijena konverzije VLCC broda iz 1990 u VLOC je oko 25 milijuna dolara.
Amortizacija investicije kad se uračuna kamata od 6,5% na očekivan vijek trajanja od 15 godina ispada
7000 dolara na dan.
Kad se dodaju operativni troškovi dobijemo TCE od 17000 dolara na dan.
Danas je trogodišnji timecharter za takve manje Capesize oko 40000-45000 dolara na dan.
Prilično isplativo

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Hogare i Toknezov svratite na topic Brodari i usporedba brodara. Gotovo kompletno drustvo je tamo. Samo vas dvoje nedostajete.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Pa evo recimo prosječna cijena konverzije VLCC broda iz 1990 u VLOC je oko 25 milijuna dolara. Amortizacija investicije kad se uračuna kamata od 6,5% na očekivan vijek trajanja od 15 godina ispada 7000 dolara na dan. Kad se dodaju operativni troškovi dobijemo TCE od 17000 dolara na dan. Danas je trogodišnji timecharter za takve manje Capesize oko 40000-45000 dolara na dan. Prilično isplativo

To je mozda prosjecna cijena na svjetsom trzistu. U Kini je znacajno niza. Ja sam ugovarao sitne radove u celiku (cca 10-tak tona) za 1.5 USD kilogram. U Evropi sve ispod 3 eura je cudo. Kineski skverovi konverzije ugovaraju ispod dolara. Za to postoje dva razloga. Prvi je substituirana cijena celika a drugi da osiguravaju radnu snagu. U Kini je radna snaga podlozna migraciji. Ukoliko nema dovoljno posla u jednom brodogradilistu oni odlaze u drugo. Konverzije omogucavaju trajniju mobilizaciju radne snage koju onda prema potrebi rasporedjuju izmedju konverzije i remonta.
U sjecnju sam bio na seminaru u upravi DNV-a i jedan od topica bio je Kineska brodogradnja i remont. Procjena je da ce sve konverzije biti zavrsene u roku od dvije godine.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

New Report

Close