JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Kolega Ivano, koliko vidim Vaše ruganje kolegi Splići i Vaše smijanje se polako razbijaju o glavu.
Kolega Splićo je ipak jak tehničar i ako on veli da pada JDPL na 105kn onda vjerujem da će tako i biti.
A danas dnevni tisak prenosi informaciju kako se harčilo i bančilo na račun Jadroplova.
Kolega Split009jr je spominjao neku aferu, pitam se ima li koja gora od ove danas???
Vjerovatno ima!

Strpljivo čekam LKPC na 400kn.



http://www.njuskalo.hr/motorni-brodovi/bulk-carrier-55000-dwt-oglas-1999198

oćemo počet skupljat lovu?? ;-)))))))

[lol]
[/quote]

svaka čast na oglasu. ovaj brod vrijedi skoro kao cijela TK jadroplova. ht i jadroplov po mom iskustvu ipak najbolje dionice na zse. ali ja cu taj zse uskoro napustiti a ostavit cu jdpl definitivno.

Ma oglas je dobar da se vidi koja je svjetska cijena supre i usporedi sa onom plačenom u škveru u operaciji spašavanja nespasivog na račun dioničara JDPL

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Ma oglašivač je kako u Splitu kažu redikul ali možda i trend seter. Lucidnost ponekad iznjedri i pravu stvar. Istina je da veliki brokeri gaje tradicionalizam pa imaš svog brokera imenom i prezimenom koji ti traži brod ili prodaje tvoj. To uredno naplati 2.5% od transakcije. I nije ni čudo da pokušavaju zadržati tu prisnost broker-klijent. Internet je neumoljiv u skidanju troškova i pitanje je dana kada će se i veliki okrenuti nuđenju brodova na taj način. Manji to več rade. Za pretpostaviti je da lista neče bit javna već će za pristup lager listi trebati lozinka koju će imati odabrani.

Čitam u članku SD o istom oglasu. Javio se tko? Papć. I kaže da ni unuci cipele nebi kupio preko interneta. Pa naravno jer znajuči kompjutersku pismenost nekih ključnih ljudi JDPL pitam se da li bi znao odraditi operaciju kupnje preko interneta. I tako on o unuci, internet shoppingu ali ni riječi o razlici između 54 000 000 USD koliko je JDPL navodno platio isti brod u Splitskom brodogradilištu i ponuđenog za 30 000 000 USD. E a ja mislim da je o tome trebao progovoriti u tom članku. I onda novinar pita za mišljenje samoproglašenog pomorskog stručnjaka kojeg bije glas da je završio karijeru na brodu kao 2 časnik/partijski sekretar i u svojoj karijeri dovelo JDPL do bankrota. Od kada su dali otkaz novinaru Žuviću u Slobodnoj Dalmaciji nije moguće pročitati suvisao članak o pomorstvu. Naj veći doseg pomorskog novinarstva im je objavljivanje Liste kretanja brodova.

kad dođe državni paket na prodaju sve će bit jasno [sealed]


Ma oglas je dobar da se vidi koja je svjetska cijena supre i usporedi sa onom plačenom u škveru u operaciji spašavanja nespasivog na račun dioničara JDPL

ja sam oglas shvatio kao zafrkanciju, a jdpl je drzavno poduzece, dobili su neke subvencije od drzave, tako da i nije mnogo preplaćen. Koliko je preplaćen u odnosu da je građen u Kini?


[ Koliko je preplaćen u odnosu da je građen u Kini?

Da,,a i onako laićki mislim ,i kolika je razlika u kvaliteti ?????Koliko će biti vrijednost jedog a koliko drugog u X periodu korištenja???Koliki će biti troškovi explatacije i održavanja kod jednog a koliko kod drugog????……..
Ja se uvijek sijetim slike(mislim da je baš Techman stavio na forum) onog varioca u kratke gaće i japanke sa komadom crnog stakla u ruci kao vari oplatu,nije mi baš ulijeva povjerenje mada sam siguran da se vremenom stvari mijenjaju i siguran sam da će i Kinezi radit dobre brodove ,puno brže od nas uče …

Nikad se ne znojim dok plaćam ,znojim se dok cijenu dogovaram.

slazem se. uz potpore RH vjerujem da je razlika u cijeni zanemariva a kvalitet bolji te da ce se u upotrebi pokazati mozda cak i jeftiniji vec kroz par godina. ali zanimala me razlika cijene. nema odgovora.

?????

Dok se ovdje bistri mutna voda , brodići plove , i to po ne tako lošim ugovorima.
Tržišna kapitaliazcija nešto jača od Supramax-a.

SVETI DUJAM Mundra 29.11.2010. 09.12.2010. Discharge
——————————————————————————–

PERISTIL Pomalaa 21.11.2010. 01.12.2010. Load
China Discharge
——————————————————————————–

TROGIR Lanshan 02.12.2010. 05.12.2010. Discharge
——————————————————————————–

DON FRANE BULIĆ La Libertad 29.11.2010. Bunker
Callao 02.12.2010. 05.12.2010. Discharge
Matarani Discharge
Callao Load
Manzanillo Load
Qingdao Discharge
Qinhuangdao Discharge
——————————————————————————–

SPLIT Melbourne 20.11.2010. 29.11.2010. Load
Maptaphut Discharge
——————————————————————————–

MOSOR Abu Dhabi 11.12.2010. Discharge
Jebel Ali Discharge



Ma oglas je dobar da se vidi koja je svjetska cijena supre i usporedi sa onom plačenom u škveru u operaciji spašavanja nespasivog na račun dioničara JDPL

ja sam oglas shvatio kao zafrkanciju, a jdpl je drzavno poduzece, dobili su neke subvencije od drzave, tako da i nije mnogo preplaćen. Koliko je preplaćen u odnosu da je građen u Kini?
[/quote]
Poštovani kolega!

Po svim saznanjima vrijednost broda je 54000000 USD. JDPL kao Hrvatski brodar dobio je 10% vrijednosti kao stimulaciju od države šta je smanjilo cijenu broda na 48600000 USD. Drugih 10% država je dala kao stimulaciju brodogradilištu. E sad da li je brodogradilište tih 10% umanjilo JDPL neznam. Ali neka i je dolazimo do cijene od 43740000 USD. Uzevši u obzir da je g.Novogradec bez ozbiljnih pregovora srušio cijenu kineza na 30000000 USD realna cijena bi mogla bit 28000000 USD. I sad ako oduzmemo te dvije cifre dobivamo razliku od 15740000 USD ili polovina broda. I neka mi sada ti dušebrižnici kažu da je brod koliko jeftiniji, toliko i lošiji.

Pa mi smo specialci. SDP-ovci okupili eksperte i spašavaju škver. Slušam većeras floskule "UVAŽENOG" Roka Markovine koji kaže da je za splitski škver spreman i život dat. E pa g.Markovinu ću nakon eliminacije škvera javno pozvati da napravi obećani sepuku. Okružija se team velikim stručnjacima za brodogradnju malim Bajom (referenca veliki Baja bija politički komesar škvera) Čudinom koji je zaista stručnjak ali u direktorskom mandatu nije se baš proslavio velikim djelima, Arsenom Baukom "škverskim ditetom"… I pričaju kako je škver napravija 26 brodova naj boljih u klasi. Ma ko te za to pita. To su lamentiranja dokonih novinara koji od toga žive. Cijena broda je osnovni faktor koji zanima brodovlasnika. Brod treba biti šta jeftiniji, u skladu sa priopisima i zarađivat novac. To je muzika koju brodovlasnik želi čuti. A to da mu je brod naj bolji u klasi godi uhu ali ne donosi više novaca. Brodovi su građeni pod nadzorom međunarodnih klasifikacijskih društava koji garantiraju svjetske standarde proizvodnje. Neka vlasnik kineskog broda potroši 3 milje od uštede da dovede brod na nivo škverskog još uvjek mu ostaje razlika od 12740000 USD čistih novaca. Evo vam u prilogu na prvoj slici brod kog sam pregledao u Rdamu u Srpnju ove godine. Po čemu možete zaključiti da je Kineski. Samo po detaljima kao šta je slika 2 (vidite spoj odbojnika) koji su isključivo kozmetičke prirode. Ne kažem da nema i tehničkih nedostataka ali sa buđetom od 3000000 a pod uvjetom da ga je nadziralo klasifikacijsko društvo IACS member šta je uobičajeno plovilo se zasigurno može dovesti na nivo gradnje ostalih brodogradilišta.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

ja bi se složija sa tim doradama.Imate to u autoindustriji,kupite Acenta i sa par tisuća eura ga dovedete na nivo Mazde3 [lol]

New Report

Close