Jako bih volio da se varam jer imam JDPL. Ali kad vidim da zbog 20 komada rusi cijenu tuga me uhvati 🙁
Transakcije
Cijena Količina Vrijeme
515,00 20 15:45:26
520,01 10 14:39:18
520,50 130 14:39:18
520,51 20 14:39:18
530,00 76 14:32:26
528,50 9 14:32:26
528,00 15 14:32:26
528,50 4 13:33:22
528,50 50 13:14:00
520,00 6 13:03:43
520,00 14 12:52:05
528,50 37 12:42:19
528,49 40 12:42:19
528,40 15 12:42:19
525,50 80 12:42:19
525,00 28 12:42:19
520,00 10 11:43:49[smiley3][smiley3][smiley2][smiley3][smiley5][smiley2][smiley5]
Ja sam se već odavno presta živcirati s tim stoperima [smiley2].. ne daju se oni, a ne dam se ni ja.. Baš me zanima ko će biti uporniji, jerbo ne mogu oni tolko sellati kolko ja mogu čekati heh![smiley1]
Necastivi se definitivno mota oko JDPL.
2Q TNPL je oko 150000000 sto je duplo od JDPL ako ukljucimo zadrzanu dobit. Kad pogledamo strukturu brodova TNPL ima 8 crude carriera 100000-160000 DWT i 6 bulkera (dva ista kao JDPL i 4 nesto manja). Devet brodova je mladje od 2000 godine. S obzirom na navedeno 2 Q je dobar ali ne i spektakularan. Cjena dionice nakon objave raste.
Nas mezimac zaista ima izvrsne rezultate a nakon objave 2Q dionica pada.
Necastivi se definitivno mota oko JDPL. 2Q TNPL je oko 150000000 sto je duplo od JDPL ako ukljucimo zadrzanu dobit. Kad pogledamo strukturu brodova TNPL ima 8 crude carriera 100000-160000 DWT i 6 bulkera (dva ista kao JDPL i 4 nesto manja). Devet brodova je mladje od 2000 godine. S obzirom na navedeno 2 Q je dobar ali ne i spektakularan. Cjena dionice nakon objave raste. Nas mezimac zaista ima izvrsne rezultate a nakon objave 2Q dionica pada.
mali ispravak tankerska ima 5 manjih handysize bulkera i samo jedan handymax. Osim toga zanimljivo je da na TNPL niko nije reagirao da je spot tanker market u laganoj komi. Kao i obicno nase trziste dionica ne reagira na kretanja tržišta vozarina
Stovane kolege
Malo sam po netu trazio firmu slicnu JDPL, i nasao sam neke slicnosti u Daehan Shipping. Imaju 12 brodova DWT 50-70000, Dakle relativno mala kompanija iz zemlje bez pomorske tradicije (Koreja). Cijena dionice od pocetka godine je skocila 400%.
Za referencu mozete pogledati
http://www.daehanshipping.com/eng/business/list.asp
Dakle isplati nam se pocekati jos malo.
Stovane kolege Malo sam po netu trazio firmu slicnu JDPL, i nasao sam neke slicnosti u Daehan Shipping. Imaju 12 brodova DWT 50-70000, Dakle relativno mala kompanija iz zemlje bez pomorske tradicije (Koreja). Cijena dionice od pocetka godine je skocila 400%. Za referencu mozete pogledati http://www.daehanshipping.com/eng/business/list.asp Dakle isplati nam se pocekati jos malo.
Evo rješenja, neka promjene sjedište u Koreju i mi smo na 2000 kn ko od šale!
pa i to je neko rijesenje, nije li ………………[smiley13]
….a možda da im javimo da kod nas postoji brodar koji vrijedi 2000 a trži se po 530 kn pa se jave na natječaj za privatizaciju 🙂
maito: ” pa i to je neko rijesenje, nije li ………………[smiley13] ” ….a možda da im javimo da kod nas postoji brodar koji vrijedi 2000 a trži se po 530 kn pa se jave na natječaj za privatizaciju 🙂
Lako moguče kolega.Kako Vam je poznato prije 10-tak dana su došli i dali ponudu za kupnju 3 brodogradilišta .
Ko zna možda im dobro krene ako se naši političari udostoje odvojiti od te “krave muzare” ,pa će brzo i brodari doći u fokus, budite sigurni u to[smiley2]
maito: ” pa i to je neko rijesenje, nije li ………………[smiley13] ” ….a možda da im javimo da kod nas postoji brodar koji vrijedi 2000 a trži se po 530 kn pa se jave na natječaj za privatizaciju 🙂
Ima vec talenata koji to rade. U svijetu se to zove “Inside information” i kaznjivo je djelo. Povecajte tekst maila iz clanka. Na sporom sam internet prikljucku pa mozda bude problem sa privitkom.
Dionica JDPL je u potpunoj banani. I to ne samo zbog stopera, nego – ponajprije – zbog države
koja nije u stanju provesti brzu i poštenu privatizaciju. A kad se još nadovežu špekulanti koji
misle na brzinu zaraditi, pa onda još brže prodaju zbog T-HT-a, situacija je “plantaža banana”.
Ali, govorim o dionici, a ne o poduzeću.
Ono plovi mirnijim vodama…