Vrlo , vrlo solidno.
A sve bez Sv.Dujma , koji je u 4Q u pristojnom najmu.
Cijena trećina BV , četvrtina NAV-a.
Ništa se spektakularno vjerojatno neće događati s dionicom , ali smatram je vrlo solidnim ulaganjem.
ovo zaslužuje puno više od ovih 154 ali mi smo na zse…
kako god [thumbsup]
Ajmo gledat ovako.. da li biste radije dobili potvrdu da se potencijal napokon pretvara u jaako dobru zaradu na cijeni 200 ili 150? [proud]
Nadao sam se da ćemo ići u lov za PTKM koja nas je onako bezobrazno prestigla, al izgleda da ćemo je pričekat.. ide ona k nama, a možda se ne uspije ni zaustaviti!
Kupcu nije u interesu podignut cijenu, žrtvuje nešto dionica da bi kupio po nižim cijenama ako bude moguće skupiti neku količinu!
Rezultati fantastični
Vrlo , vrlo solidno.
A sve bez Sv.Dujma , koji je u 4Q u pristojnom najmu.
Cijena trećina BV , četvrtina NAV-a.
Ništa se spektakularno vjerojatno neće događati s dionicom , ali smatram je vrlo solidnim ulaganjem.
Dugoročno [thumbsup]
http://www.poslovni.hr/vijesti/dobit-jadroplova-u-devet-mjeseci-smanjena-233-posto-162208.aspx
Dobit Jadroplova u odnosu na isto tromjesječje prošle godine porasla 448 posto!
A zašto se onako izlazi sa onakvim ciframa,da li mi moramo i na dobre vijesti kod nas slijediti sve burze svijeta jer su oni u debelom minusu.A kad oni lete debelo u zeleno mi ili lagani minus ili srameći plus.Ljudi se boje ,odlaze sa burze slaba je trgovina………………kada će više krenuti trgovina-već sam se zaželio jedne lijepe, sočne, debelo zelene blokade.
Dugoročno [thumbsup]
dugoročno smo svi mrtvi…. [yawn]
Iz Cotzias reporta, o budućnosti "naših" klasa brodica:
"…trend that Greeks have been buying more Handymax and Handysize units during the past months. We should note here that Handymax and the smaller Handysize ships apart from having the smallest Newbuilding Orderbook, may perhaps represent the size sector that may be exposed to less threat from China as Chinese concentrate on the larger units. The added advantage of these acquisitions is that it can represent the best solution for the next years, as countries like India and Indonesia which have not yet developed satisfactory port infrastructure suitable for accommodating Capes will need a great deal of raw materials, cement, iron, coal, iron ore to achieve the development of basic infrastructure facilities that will enable their further growth (“It takes a crane to build a crane…”!!!)"