JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


jel netko primjetio ovo : ukupno kupnja : 15481 ukupno prodaja : 6961 [smiley2]

Tacno ali je ta kupnja vrlo nisko, debelo ispod 500.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Evo moja razmišljanje na temu Sale & lease back-a.
Činjenica je da u slučaju prijevremenog zatvaranja obveza prema PD Jadroplov treba platiti 30% capital gaina odnosno povećanje vrijednosti brodova. Po meni nema razloga da Jadroplov vrši prijevremeno vraćanje u situaciji kad su vrijednosti brodova na ATH, a i dalje može zarađivati s tim brodovima uz opasku da se ta tri broda zaključuju preko PD što znači proviziju od oko 3%.
U sljedećih nekoliko market će definitivno oslabiti a i vriednosti brodova će neminovno pasti budući da će brodovi biti stariji. Po meni tada će ovaj iznos koji će se morati platiti PD-u biti zanemariv.
Ako se ne varam prije nekoliko godina dobio sam informaciju da je iznos koji pripada Doehleu u slučaju rskida oko 15 milijuna Doehle-a. Ukoliko želite biti posebno konzervativni umanjite moju procjenu NAV za 15-20 milijuna dolara

Odnosno umanjiti NAV po dionici sa 840kn na 780kn


Evo moja razmišljanje na temu Sale & lease back-a. Činjenica je da u slučaju prijevremenog zatvaranja obveza prema PD Jadroplov treba platiti 30% capital gaina odnosno povećanje vrijednosti brodova. Po meni nema razloga da Jadroplov vrši prijevremeno vraćanje u situaciji kad su vrijednosti brodova na ATH, a i dalje može zarađivati s tim brodovima uz opasku da se ta tri broda zaključuju preko PD što znači proviziju od oko 3%. U sljedećih nekoliko market će definitivno oslabiti a i vriednosti brodova će neminovno pasti budući da će brodovi biti stariji. Po meni tada će ovaj iznos koji će se morati platiti PD-u biti zanemariv. Ako se ne varam prije nekoliko godina dobio sam informaciju da je iznos koji pripada Doehleu u slučaju rskida oko 15 milijuna Doehle-a. Ukoliko želite biti posebno konzervativni umanjite moju procjenu NAV za 15-20 milijuna dolara

Tako je Bosun. Samo mi se cini da je Capital gain i veci od 30 %. Citav aranzman bio je 52.5 miljona a danas je to skoro cjena jednog broda. Brodovi se zakljucuju preko PD jer je dogovor da se zakljucuje preko onog ko ima bolju ponudu. Nasi talenti se ipak ne mog staviti sa masinerijom PD. Relativno stara informacija ali bili su bolji u svega nekoloko slucajeva.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Ukoliko želite biti posebno konzervativni umanjite moju procjenu NAV za 15-20 milijuna dolara… Odnosno umanjiti NAV po dionici sa 840kn na 780kn

mislim da za konzervativnost ili nekonzervativnost tu nema previše mjesta… treba računati što točnije i realnije… ja računam da je nakon svih S&L back diskonta NAV Jadroplova oko 750kn… ako neko hoće baš biti još “konzervativniji” 🙂 nek baci još neki diskont uslijed skore privatizacije, neizvjesnosti koju sama priv. povlači,….no to već prelazi u individualne izračune i odstupa od egzaktnosti matematičkog izračuna…


Citav aranzman bio je 52.5 miljona a danas je to skoro cjena jednog broda.

Zar nije aranžman bio 65 milijuna $ za 4 broda (ova tri i Šolta kojeg su naknadno prodali)?
Evo malo kontroverze: neovisni su stručnjaci prijavili da je PD u aranžmanu platio Jadroplovu 4,5 milijuna $ više od tadašnje tržišne vrijednosti ta 4 broda…

hvala Techman na potvrdi kad ističe ugovr s PDom

All shipping lanes lead to China.

Mal si razmišljam što bi moglo uzrokovati različitost iznosa koje je Techman ponudio i mojih, i moguć razlog jest u 12,5 milijuna $ depozita koje je Jadroplov morao položiti (mislim, kod one famozne Hamburgische Landesbank, no sad ovak kasno vam ne bi znao točno reći) poradi neke garancije.

All shipping lanes lead to China.

Nepodcjenjujući analizu aranžmana sa PD-om sa ekonomskog aspekta mene kao pravnika ipak zanima pravni aspekt i apsurdnost ugovorenih klauzula. Kao prvo kako je moguće da društvo preuzima obveze u ime svojih dioničara i ugovara ograničavanje njihovih upravljačkih prava koja su neprikosnovena. To jedino mogu ugovoriti dioničari međusobno sa Shareholders agreementom i nitko drugi u njihovo ime. Uprava društva se nikako ne može obvezati u ime društva da se neće mijenjati vlasnička struktura društva niti da sa neće mijenjati uprava bez nečije suglasnosti. Takve klauzule mogu ugovorne strane okačiti mačku za rep jer iste ne obvezuju dioničare. Dakle uvaženi kolege dioničari (pri čemu mislim i na HFP) slobodno raspolažite svojim dionicama kako to god želite a upravu ćemo mijenjati kad više neće ostvarivati ovako odlične rezultate.

Kao drugo , iako se više bavim trgovačkim nego kaznenim pravom , pouzdano znam da se u slučaju osuđujuće kaznene presude istom može poništiti i pravni posao do kojeg je došlo uslijed počinjenja kaznenog djela dakle ugovor sa PD-om što bi značilo da se brodovi vraćaju u vlasništvo Jadroplova ako je to moguće zbog stečenih prava trećih osoba na njima koja su stečena u dobroj vjeri. Stoga bi bilo vrlo zanimljivo pratiti ishod kaznenog postupka jer bi se on mogao vrlo povoljno odraziti na bilancu.

I kao treće zanimljiv je dio da je ODO uzelo u obradu umjetno stvorene gubitke iskazane u bilanci u iznosu od preko 40 mil $ kao i činjenica da su sudski vještaci potvrdili da isti ne postoje. Ako se to također utvrdi presudom bilanca će biti revidirana i gotovo svi sadašnji gubici Jadroplova obrisani potezom pera što znači da smo u debelom plusu a ne više u minusu !

Stoga nam ostaje da vjerujemo u pravnu državu i da ruka pravde ipak neće biti preduga i politički sputana.

Bilo kako bilo posljednji čin bi mogao donijeti zanimljiv pozitivan rasplet ove sapunice.

Kolega Toknazev bio bih zahvalan ako bi vi ili netko drugi od kolega mogli staviti na forum cijeli ugovor ili barem na PM pa da vidimo tu divotu.

Hogar vozi Volvo


Kao prvo kako je moguće da društvo preuzima obveze u ime svojih dioničara i ugovara ograničavanje njihovih upravljačkih prava koja su neprikosnovena. To jedino mogu ugovoriti dioničari međusobno sa Shareholders agreementom i nitko drugi u njihovo ime.

Hogar, onda bi to znacilo da ja ili bilo koji drugi dionicar, teoretski, mogu kao zainteresirana strana pokrenuti proces neznamkakosezoveinstitut u ovom slucaju?

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE

Pozdrav svima
Nov sam na forumu, zadnjih nekoliko mjeseci i na stocku. Negdje sam pročitao da ugovori o leasingu JDPL ističu 2012, da li se privatizacijom može išta riješiti u korist JDPL ili će se preživljavat do isteka ugovora[smiley8]


Hogar:

Kao prvo kako je moguće da društvo preuzima obveze u ime svojih dioničara i ugovara ograničavanje njihovih upravljačkih prava koja su neprikosnovena. To jedino mogu ugovoriti dioničari međusobno sa Shareholders agreementom i nitko drugi u njihovo ime.

Hogar, onda bi to znacilo da ja ili bilo koji drugi dionicar, teoretski, mogu kao zainteresirana strana pokrenuti proces neznamkakosezoveinstitut u ovom slucaju?

Vipy za time nema potrebe jer PD takve klauzule iz ugovora ne može prisilno provesti niti osnažiti a HFP može bez straha provesti privatizaciju a novi vlasnik promijeniti upravu ako tako želi. Oštećena stranka je Jadroplov i on u kaznenom postupku ima položaj oštećenika i može postaviti imovinsko – pravni zahtjev za poništenjem ugovora i naknadom štete. Da li je to učinjeno ili ne mislim da o tome više zna kolega Techman koji bolje poznaje odnose unutar Jadroplova te sadašnje i bivše uprave ali mi se čini da Papić ne bi tako nešto propustio učiniti jer je animozitet između njega i Toule više nego očit. Koliko sam uspio pohvatati iz članaka iz Slobodne radilo bi se o nekih sitnih 100 milja. Možda bi se trebali malo bolje uključiti u postupak kroz udrugu malih dioničara jer mi se čini da tako nešto postoji i pritisnuti ODO da čim prije provede postupak koji neće baš biti jednostavan. Individulni pristup mislim da neće dati rezultate.

Hogar vozi Volvo


Pozdrav svima
Nov sam na forumu, zadnjih nekoliko mjeseci i na stocku. Negdje sam pročitao da ugovori o leasingu JDPL ističu 2012, da li se privatizacijom može išta riješiti u korist JDPL ili će se preživljavat do isteka ugovora[smiley8]

Pozdrav novom kolegi , drago ni je vidjeti da se krug zainteresiranih za ovu dionicu širi.

Kolega kako ste novi samo ću kratko reći da 100 – 150 milja kn projecirane dobiti nije nešto sa čime se može pohvaliti puno firmi u Hrvatskoj i da se to nikako ne može nazvati životarenjem. Dao Bog da i moja firma tako životari jadnog dana kada ju budem imao odnosno da sve firme čije dionice imam ostvaruju takvu dobit.

Hogar vozi Volvo

Hogar piše o onom što me najviše zanima kod ugovora sa PD-om; apsurdnost klauzula i mogućnost njihovog poništenja. U pravnu državu baš ne vjerujem , ali zanimaju me teoretske mogućnosti .

New Report

Close