24500 x 90 x 5,6 = 12,348 mil kn prihoda u jednom kvartalu
Ukupni prihod JDPL u 1Q je bio 38,474 mil kn.
Znači , sam PERISTIL povećat’ će prihode otprilike za trećinu.
[/quote]
Koliko mi je poznato i kod brodara postoji brokerska provizija.. 3-5% ??
To bi značilo da Jadroplovu ide nekih 23.500 USD/$.. svakako dobro je, al ne baš toliko 🙂
[/quote]
jos dodaj troskove broda, amortizaciju …
[/quote]
a možda su i u minusu s njim [shocked]
[/quote]
Ma ne velim ja da su u minusu ali ne mozes ovak zdravo za gotovo cijenu po danu dodavat prihodima.
opet smo ispod 170
samo vi nastavite o provizijama,troškovima,amortizacijama [lol]
Da bas zbog toga cijena pada.
Evo ja velim da ce JDPL do kraja godine na nominalu.
Ajd da vidimo sad oce li cijena gore.
BDI kraftig opp!!!!
Baltic Exchange Dry Index 3468 UP 89
BCI Baltic Exchange Capesize Index 4041 UP 124
BPI Baltic Exchange Panamax Index 4018 UP 67
BSI Baltic Exchange Supramax Index 2817 UP 62
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 1398 UP 12
Samo da nadodam u sigurnu privatizaciju na jesen…….rast bdi-a……….povećanje flote……..
Zna se di bi tribali zavšit……….a nominalna cjena je tako dalekih 360 kn……..
Strašno koliko smo podcjenjeni……
Ajde Ivano, samo bez jeftinih drukova…. [yawn]
pricamo o prihodima kao sto je spancir spomenuo ili o profitu (sto vi implicirate)?
Špancir i ja pričamo o prihodu.. samo sam ja od 24.500 USD oduzeo brokersku proviziju koja ide agentu.. bar koliko mi je poznato.
Možda i cijeli iznos ide Jadroplovu ako su nekako zaobišli agenta, ne znam kako se rade ta ugovaranja. Znam samo da se kod objave USA-listed bulkera o ugovaranju novog čartera često spominje ta brokerska provizija.
Primjerice, evo na DSX sajtu ima do kolone "Gross rate per day" kolona "Com" gdje su "Total commission percentage paid to third parties", dakle ne ide cijeli iznos vozarine njima.
http://www.dianashippinginc.com/default.asp?siteID=1&pageid=69&langid=1
Jel netko zna kako to ide kod JDPL? Jel to rješavaju ‘inhouse’ pa im ide cijeli prihod ili je ta provizija neizostavna i kolika je obično za JDPL? Dakle od 24.500 USD/d koliko pripada Jadroplovu?
Dolar raste prema 6 kn što direktno povećava prihode naših brodara.
Biti će dobiti ove godine ma koliko se trudili sakriti je.
Samo da nadodam u sigurnu privatizaciju na jesen…….rast bdi-a……….povećanje flote……..
Zna se di bi tribali zavšit……….a nominalna cjena je tako dalekih 360 kn……..
Strašno koliko smo podcjenjeni……
Kolega ako vi to smatrate kao druk to je vaš problem……….
To su činjenice……..Pa zar sam nešto krivo rekao……
Nominalna je 360……..Privatizacija ide na jesen pa i sama vlada jue to potvrdila…….
Ajde Ivano, samo bez jeftinih drukova…. [yawn]
Pa zar vi mislite da ja sa svojim pisanjem mogu utjecati na cjenu…pa smješni ste………
Ja sam prebacio glavninu sredstava u USA i ostalo mi je samo JDPL i ULPL……..
Tamo mi jue puno zanimljivije i bolje…..a i više se može zaradit ali izgubit……….
Ako ništa zanimljivije je………Tako da nemam potrebe za drukom i nepotrebnim replikama……..
lp
[/quote]
pricamo o prihodima kao sto je spancir spomenuo ili o profitu (sto vi implicirate)?
Govorio sam o operativim prihodima i njihovom povećanju.
Što u profitnom smislu znači 24.500 , ili možda netto 23.500 $/d ne znam točno.
Uzmimo zdravoseljački: brod je u TC-u , što znači da charterer snosi troškove goriva i lučkih pristojbi.
Sve drugo je trošak JDPL.
Ako pogledamo troškove 1Q i izrazimo ih po brodu , ispada mi cca 18.000 $/d troškova bez financijskih rashoda , odnosno cca 20.000 $/d s njima.
Što daje dnevnu neto dobit od cca 3-5.000 $.
Kvartalno to bi bilo cca 1,5 – 2,5 mil kn , a godišnje 6-10 mil kn.
Živi bili pa vidjeli.