JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Zanimljivo na JDPL, ne zna se kome će popustiti živci.





Mišljenja sam da se JDPL neće dirati.Ovo što Perič spominje IPO jedne od firmi to bi se moglo dogoditi sa HEP-om.HEP se mora privatizirati do ulaska u EU.

IPO HEP-a ili prodaja burze nekom jačem igraču npr. iz Beča ili Varšave jedino su rješenje za ZSE, čim prije to naprave bolje za sve nas (osim jačih potrošača struje). Prava je šteta što država, pored HT, nije ostavila u free floatu i jedan jači paket neke banke primjerice Zabe, jer HT ne može sam održavati likvidnost burze, pa želim vjerovati da sa HEP-om neće napraviti istu grešku.
Držim da su znatno zakasnili sa prodajom Pride, no umjereno sam optimističan glede bulkera, samo su kinezi najavili izgradnju dodatnih 30000 km željeznice, pa će globalna trgovina rasti i u dolazećim godinama i apsorbirati će impozantan broj novogradnji bez većih potresa na marketu.
Inače, državi definitivno nije mjesto u vlasničkoj strukturi brodara (osim Jadrolinije) i treba se rješiti tih paketa u JDPL i ATPL.
[/quote]

Kolega

Ako naprave ipo HEP-a, i ovo malo para sto ima ce se razvodniti…
Taj potez bi bio za nas na burzi sve samo ne dobar u ovo vrijeme

[/quote]

Što bi to osim npr. IPO HEP-a moglo dovesti masu novih investitora na ZSE. Slažem se, kratkoročno bi se to negativno osjetilo na drugim dionicama, no kad bi "ekipa" prodala sa npr. 30% dobiti u kratkom vremenu, u što ne sumnjam, ulagali bi dalje u druge dionice pa i u brodare i likvidnost bi značajno skočila, kao i Crobi.
Inače, nemam ništa protiv da naš JDPL ide pomalo ali sigurno u mirnu luku korakom od 1% up dnevno, jer u žurbi prijete nagazne mine.
Što se tiče Pride mislio sam na to da su ga trebali prodati davno početkom ili prije krize, jer ima naznaka da se sad i taj segmet budi, pa nisam siguran da je baš pogođen timing prodaje, nije ni ovaj što je kupio vesla sisao.
[/quote]
Eto netko da i nesto kaze kako treba. Bulk carriers su brodovi za koje niti triba puno mislit niti triba puno znat za vodit ih. Przine uvik ima za vozit i prenosit. A pogotovo za ove brode oko 30-tak hiljada.
Doduse i vozarine su na nivou koliko para toliko muzike ali zar je to sta cudno. Tako je jos davnih dana JDPL slavio kad je proda liniju za kanadu Canmaru. Tako je i JDPL manager primija nagradu za najboljeg te godine a firma sa 20 brodi 100 000 usd u plus i nekoliko dokovanja transferirano u sljedecu godinu. Povijest se ponavlja. Prodavanje roga pod svicu. Sreca da su ona dva kontejneras bila pogodena dok su cijene bile dobre jer po bulku bi lose bilo. Ali zivi bili pa vidili…

Mislim da se bliži trenutak istine. Pitanje za kviz. Kolika ce biti cijena Peristila i da li ce država kako je slavodobitno najavljivao Papinjo podmiriti razliku u cijeni novogradnje u Hrvatskoj i svjetske cijene?

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


.Vaš link

Lijepo je znati… [thumbsup]


Svrha tog papira je plaćanje Bureau da te kontroliraju dali radiš prema uputama koje si napisao npr. Uputa prije isplovljavanja: Brod ne može isploviti ako nije digao sidro. Nije štetno ali ni korisno previše, tj povećava se papirologija i parazitima iz klasifikacijskih kuća se plaća masni reket, a oni za ništa ne odgovaraju. Kad te netko pita za teret prvo pita za cijenu, ostalo su nijanse.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

u sve grane poslovanja uvukao se taj iso koji doista nicem ne sluzi.
pojam certifikat i certificiranje je jednako dobro izmisljeno kao i beskrajno darivanje za bozic, valintinovo i sl. ako ne platis onda si sonjo koji nema love, a ako nemas love nisi dobar partner!

sve cekam kad ce se drzava dosjetiti i zatraziti od crtifikatora da plate crtifikat drzavi da bi mogli certificirati [lol]

Stop telling lies about me and I'll stop telling the truth about you.



.Vaš link

Lijepo je znati… [thumbsup]


Svrha tog papira je plaćanje Bureau da te kontroliraju dali radiš prema uputama koje si napisao npr. Uputa prije isplovljavanja: Brod ne može isploviti ako nije digao sidro. Nije štetno ali ni korisno previše, tj povećava se papirologija i parazitima iz klasifikacijskih kuća se plaća masni reket, a oni za ništa ne odgovaraju. Kad te netko pita za teret prvo pita za cijenu, ostalo su nijanse.
[/quote]

Slažem se, to je u biti nametnuta papirologija za isisavanje šoldi i praktički formalnost,ali kako sam napisao,lijepo je znati……..i imati.Čisto da se ima…..


u sve grane poslovanja uvukao se taj iso koji doista nicem ne sluzi.
pojam certifikat i certificiranje je jednako dobro izmisljeno kao i beskrajno darivanje za bozic, valintinovo i sl. ako ne platis onda si sonjo koji nema love, a ako nemas love nisi dobar partner!

sve cekam kad ce se drzava dosjetiti i zatraziti od crtifikatora da plate crtifikat drzavi da bi mogli certificirati [lol]


Kolega ne bih se složio. Upravo sam danas položio za internog auditora ISO 9001-2008. Uz to moja firma nudi i izradu dokumentacije za ISO. Treba ipak znati nešto više o standardu. Ni svjestan nisi koliko ti je standard olakšao život.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Cestitam!
[thumbsup]


Cestitam!
[thumbsup]

Danke [wink]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Nema komentara na izvjesce [undecid]

Nije bolest sve što boli


Nema komentara na izvjesce [undecid]

Loša neka kava.. koliko vidim do sada su objavili samo stara izvješća za 2009, još čekamo 1q2010..


Nema komentara na izvjesce [undecid]

Ne brini, kad izađe ,čisto sumnjam da će proć bez komentara……

New Report

Close