dirat će se jdpl,ne može državna firma pravit konkurenciju privatnicima
hep mora omogučit da potrošaći imaju mogučnost izbora od koga će kupovat struju
e da je dat perićima da "srede" privatizaciju hepa,voda,šuma [lol]
Evo malo svježih tiskovina iz JDPL-a:
Jadroplov d.d. – Obavijest o novim materijalnim činjenicama
http://www.zse.hr/default.aspx?id=29880
..iz čega izdvajamo:
2. Prodaja broda
Zbog izrazito loše situacije na kontejnerskom tržištu, početkom ove godine smo najavili
mogućnost prodaje drugog kontejnerskog broda „PRIDE“. Prodaja je realizirana i brod je danas
isporučen novom kupcu.
3. Primopredaja broda „PERISTIL“ ( novogradnja 466 )
Prema zadnjim najavama iz Brodosplit – brodogradilišta d.o.o., brod bi nam trebao biti
isporučen 04.svibnja 2010.g.
4. Primopredaja broda „SV. DUJAM“ ( novogradnja 467)
Preuzimanje ovog broda se očekuje tijekom rujna 2010. g.
5. Kupnja jednog broda za prijevoz sipkih tereta
Zbog prodaje broda „PRIDE“, namjera nam je do konca tekuće godine kupiti zamjenski brod
tipa B/C, oko 35.000 DWT, starosti 3-6 godina.
Ovim bi plan obnove flote za 2010. bio zaokružen.
Lijepo, lijepo.. bit će brodi, a bit će i para :))
Sv.Dujam u 3Q ili kasnije ?
Evo si dobio odgovor iz JDPL-a, mada mislim da će bit još borbe na crti razgraničenja 3q/4q.
Volio bih da tog polovnjaka kupe šta prije, a svakako bit će lijepo kad se ovo zaokruži.. skroz fina flotica od 7 brodica uk. nosivosti ~310.000 DWT, prosječne starosti ~6,5 godina.
Ako bi se još malo zaigrali s brojčicama.. kad bi tih 7 brodova donosilo profit u prosjeku 7.000 USD/dnevno, na godišnjoj razini bi imali EPS od cca 10,5 USD iliti oko 57kn po sadašnjem tečaju.
Po cijeni dionice 180kn P/E od 3,16? P/B oko 0,5? Opaaa!! :))
Jasno, pitanje je koliko je realno očekivati 7.000 USD profita dnevno i na koji rok… možda sam optimist, a možda pesimist?
Ako se tko sjeća, prije par mjeseci sam potegnuo raspravu s temom "Zašto je JDPL ovako jeftin?"
..po meni najveća opasnost je državni utjecaj, prvenstveno u smislu narudžbi novih preskupih brodova kojima bi se milijuni prelijevali iz JDPL u brodogradilišta.
Međutim nakon podmirenja obveza za trenutne novogradnje i najavljenom akvizicijom polovnog bulkera po normalnoj, tržišnoj cijeni, smanjuje se kupovna moć JDPL-a a time i prostor da nam država uprska fundamente.. bar se nadam.
Ima prostora da naruče još 2 novogradnje po 20-ak % skupljoj cijeni od tržišne a da još uvijek JDPL bude jeftina dionica.. a nakon toga valjda će se riješit situacija, bilo sređivanjem brodogradilišta i/ili privatizacijom JDPL. Howgh!
P.S. ..a ako se riješi ta situacija bez dodatnih narudžbi preskupih novogradnji… hohoho, bit će Božić po želji, može u trope, a može i bijeli 🙂
Mišljenja sam da se JDPL neće dirati.Ovo što Perič spominje IPO jedne od firmi to bi se moglo dogoditi sa HEP-om.HEP se mora privatizirati do ulaska u EU.
IPO HEP-a ili prodaja burze nekom jačem igraču npr. iz Beča ili Varšave jedino su rješenje za ZSE, čim prije to naprave bolje za sve nas (osim jačih potrošača struje). Prava je šteta što država, pored HT, nije ostavila u free floatu i jedan jači paket neke banke primjerice Zabe, jer HT ne može sam održavati likvidnost burze, pa želim vjerovati da sa HEP-om neće napraviti istu grešku.
Držim da su znatno zakasnili sa prodajom Pride, no umjereno sam optimističan glede bulkera, samo su kinezi najavili izgradnju dodatnih 30000 km željeznice, pa će globalna trgovina rasti i u dolazećim godinama i apsorbirati će impozantan broj novogradnji bez većih potresa na marketu.
Inače, državi definitivno nije mjesto u vlasničkoj strukturi brodara (osim Jadrolinije) i treba se rješiti tih paketa u JDPL i ATPL.
Mišljenja sam da se JDPL neće dirati.Ovo što Perič spominje IPO jedne od firmi to bi se moglo dogoditi sa HEP-om.HEP se mora privatizirati do ulaska u EU.
IPO HEP-a ili prodaja burze nekom jačem igraču npr. iz Beča ili Varšave jedino su rješenje za ZSE, čim prije to naprave bolje za sve nas (osim jačih potrošača struje). Prava je šteta što država, pored HT, nije ostavila u free floatu i jedan jači paket neke banke primjerice Zabe, jer HT ne može sam održavati likvidnost burze, pa želim vjerovati da sa HEP-om neće napraviti istu grešku.
Držim da su znatno zakasnili sa prodajom Pride, no umjereno sam optimističan glede bulkera, samo su kinezi najavili izgradnju dodatnih 30000 km željeznice, pa će globalna trgovina rasti i u dolazećim godinama i apsorbirati će impozantan broj novogradnji bez većih potresa na marketu.
Inače, državi definitivno nije mjesto u vlasničkoj strukturi brodara (osim Jadrolinije) i treba se rješiti tih paketa u JDPL i ATPL.
[/quote]
Kolega
Ako naprave ipo HEP-a, i ovo malo para sto ima ce se razvodniti…
Taj potez bi bio za nas na burzi sve samo ne dobar u ovo vrijeme
Držim da su znatno zakasnili sa prodajom Pride, no umjereno sam optimističan glede bulkera, samo su kinezi najavili izgradnju dodatnih 30000 km željeznice, pa će globalna trgovina rasti i u dolazećim godinama i apsorbirati će impozantan broj novogradnji bez većih potresa na marketu.
Inače, državi definitivno nije mjesto u vlasničkoj strukturi brodara (osim Jadrolinije) i treba se rješiti tih paketa u JDPL i ATPL.
Zakasnili s prodajom Pride-a?
Držim da niste u toku čika gardist.. Pride je donosio fine nofce sve do siječnja ili veljače (>20.000 USD/dnevno), tako da je bio usidren samo zadnja cca 2 mjeseca u očekivanju kupca. Pretpostavljam da to niste znali. Također, sad su dobili za njega preko 8 milijuna, a prije pola godine bi dobili jedva 4,5.
Istina je da je sada skuplji i polovni bulker koji će uskočit na njegovo mjesto, al ponavljam.. Pride donosio fine novce do nedavno, pa…
Uglavnom, što znanjem, što srećom.. sasvim fin rasplet događaja, IMHO.
Ako bi se još malo zaigrali s brojčicama.. kad bi tih 7 brodova donosilo profit u prosjeku 7.000 USD/dnevno, na godišnjoj razini bi imali EPS od cca 10,5 USD iliti oko 57kn po sadašnjem tečaju.
Po cijeni dionice 180kn P/E od 3,16? P/B oko 0,5? Opaaa!! :))
Jasno, pitanje je koliko je realno očekivati 7.000 USD profita dnevno i na koji rok… možda sam optimist, a možda pesimist?
nisi pesimist definitivno.
@smotko
20 000 dnevno? pa to je bilo prije dvije godine i ove krize.
Evo si dobio odgovor iz JDPL-a, mada mislim da će bit još borbe na crti razgraničenja 3q/4q.
Volio bih da tog polovnjaka kupe šta prije, a svakako bit će lijepo kad se ovo zaokruži.. skroz fina flotica od 7 brodica uk. nosivosti ~310.000 DWT, prosječne starosti ~6,5 godina.
[/quote]
Nemam primjedbi.
Sv.Dujam čak ranije nego sam očekivao.
Realno je da se njega ugovori na sličan period kao i PERISTIL , pod možda nešto boljim uvjetima.
Sve u svemu , jedva čekam izvješće za 1Q , jer 2Q i dalje može biti samo bolji…..