JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Sve firme u državnom vlasništvu zapravo uopće nemaju pojma koliko vrijede, troše, zarađuju odnosno nikom nije u interesu ni saznati jer kad se "ne zna" lakše se i skriva, pretače i nestaje…. u velikom broju su te firme ostale u "komunizmu" iz šupljeg u prazno odnosno oni koji imaju profit trebaju "zakrpati" one koji nemaju profit ili rade sa gubitkom…. doći će još jedan val privatizacije samo se nadam da Kutlići, Pašalići, Rajići, Zagorčići, Škegrići i svi ostali "menađeri godine" biti zajedno sa bivšim potpredsjednikom vlade [pray]

Baltic Exchange Dry Index 2947 DOWN 34
BCI Baltic Exchange Capesize Index 3233 DOWN 144
BPI Baltic Exchange Panamax Index 3812 UP 76
BSI Baltic Exchange Supramax Index 2460 UP 25
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 1345 DOWN 4

Kratko i sadrzajno. E pa ti vidi ko radi za dobrobit svoje firme i njenih dionicara a ko za politikom dodjeljenu unosnu fotelju.

http://www.jutarnji.hr/kinezi-grade-brodove-cak-60–jeftinije-nego-hrvati/694601/

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Cestitam na presudi!!!
[thumbsup] [thumbsup]


Kratko i sadrzajno. E pa ti vidi ko radi za dobrobit svoje firme i njenih dionicara a ko za politikom dodjeljenu unosnu fotelju.

http://www.jutarnji.hr/kinezi-grade-brodove-cak-60–jeftinije-nego-hrvati/694601/

Ma daj Kinezi neznaju napraviti brod da se postave na glavu.Njihova volja je neupitna,ali jednostavno nemaju znanja. Registrima poput Loyda ili Rine dobivanje sljedecih poslova kinezi uvjetuju izdavanjem atesta tako da iz tih brodogradilišta izlazi svašta. 2 broda nova broda sa svim atestima je investitor poslao u rezalište. NOVI BROD JE ZAVRŠIO U REZALIŠTU jer im 40% varova nije zadovoljavalo min. standarda a imali su sve ateste. Vide po brodovima pucaju ko od stakla iako imaju natpise Stanley steel… Možeš ti brod plati i 20mil. samo bolje se odmah raspitaj koliko možeš dobiti za njega po kili.



Kratko i sadrzajno. E pa ti vidi ko radi za dobrobit svoje firme i njenih dionicara a ko za politikom dodjeljenu unosnu fotelju.

http://www.jutarnji.hr/kinezi-grade-brodove-cak-60–jeftinije-nego-hrvati/694601/

Ma daj Kinezi neznaju napraviti brod da se postave na glavu.Njihova volja je neupitna,ali jednostavno nemaju znanja. Registrima poput Loyda ili Rine dobivanje sljedecih poslova kinezi uvjetuju izdavanjem atesta tako da iz tih brodogradilišta izlazi svašta. 2 broda nova broda sa svim atestima je investitor poslao u rezalište. NOVI BROD JE ZAVRŠIO U REZALIŠTU jer im 40% varova nije zadovoljavalo min. standarda a imali su sve ateste. Vide po brodovima pucaju ko od stakla iako imaju natpise Stanley steel… Možeš ti brod plati i 20mil. samo bolje se odmah raspitaj koliko možeš dobiti za njega po kili.
[/quote]

Nemojte podcjenjivati Kineze,oni najbitnije je to da imaju volju.I vrlo su vrijedni.A definitivno nisu ni glupi,tako da rezultati ne mogu izostati,ono što su oni postigli zadnjih 10g je upravo fascinantno,imaju sve veći broj visokoobrazovanih mladih ljudi,a sad su u razdoblju tranzicije,teško je u nečemu postati najbolji kad si počeo od ničega.Uostalog ako ne ide drugačije Kinez će kupiti konkurenciju kao što su učinili sa Volvom,i opet će uspjeti.
Tako i kod brodogradilišta,normalno je da kod njihove hiperprodukcije dolazi i do škarta,ali ima i pozitivnih primjera,oni će svakako i dalje poraditi na kvaliteti,uostalom ne bi svjetski brodari uporno naručivali kod njih da su tako loši,brodovi nisu jeftine igračke,.Kinezi su u sličnoj situaciji u kojoj su bili Japanci poslije 2 svj.rata. i njihov uspon je još daleko do vrha,ali doći će do njega.
Mi možemo pričati kako su njihovi brodovi jadni a oni glupi ali stvarnost je nešto posve drugo.

"Only dead fish swim with the stream"

tehnologija,znanje,pamet,iskustvo,tradicija,ako se to može kupit onda stoji šta si napisa. [sealed]
Nema jeftinoga Mercedesa.

jel se zna neko,nešto o puštanju u probnu voznju jednog od dva broda iz splitskog škvera


tehnologija,znanje,pamet,iskustvo,tradicija,ako se to može kupit onda stoji šta si napisa. [sealed]
Nema jeftinoga Mercedesa.

Pamet se istina ne može kupiti,ali možda misliš da smo mi pametniji od kineza?Svakako,možda i jesmo,samo valjda mi to ljubomorno skrivamo,u međuvremenu njihov BDP raste 10% a naš je -4 ili -5…njihova su brodogradilišta radila dobro čak i u ovoj krizi,naše je najveće brodogradilište 3 Maj u doba najvećih vozarina i ogromne potražnje za brodovima imala praznu knjigu narudžbi ali ništa zato,nama uvijek preostaje busanje u prsa i govoriti kako smo bolji od tamo nekih žutih.Ali eto,uvijek nam je netko drugi kriv.

"Only dead fish swim with the stream"

Kinezi zahvaljujući Mau koji je cijelu generaciju profesora i intelektualaca poslao na selo trenutno ima totalno neobrazovanu radno aktivnnu populaciju. Sa druge strane danasnja djeca dnevno provode 10 i više sati. Činjenica je da su njihovi proizvodi trenutno zadnje smece,nekvalitetna i što je najgore nezdrava. Sve je za jednokratnu upotrebu počevši od auta do plastike. Tko god je kupio nešto kinesko mislim da nece kupiti dvaput. Ako ova generacija uspije stasati prije nego se država raspadne u ekološkoj katastrofi onda imaju šanse jednog dana početi proizvodit kvalitetno.
Neki ih uspoređuju sa Japancima,ali mentalitet je totalno drukčiji. Kinez ce napraviti nesto samo da napravi, bez obzira na kvalitetu. Japanac nece raditi nista ako to nemoze napraviti savrseno.

Nije normalno da nitko ne poskida ove naloge na prodaji,valjda se čeka da probije 200 ?

obožavam strvine-posebno ovce



Kratko i sadrzajno. E pa ti vidi ko radi za dobrobit svoje firme i njenih dionicara a ko za politikom dodjeljenu unosnu fotelju.

http://www.jutarnji.hr/kinezi-grade-brodove-cak-60–jeftinije-nego-hrvati/694601/

Ma daj Kinezi neznaju napraviti brod da se postave na glavu.Njihova volja je neupitna,ali jednostavno nemaju znanja. Registrima poput Loyda ili Rine dobivanje sljedecih poslova kinezi uvjetuju izdavanjem atesta tako da iz tih brodogradilišta izlazi svašta. 2 broda nova broda sa svim atestima je investitor poslao u rezalište. NOVI BROD JE ZAVRŠIO U REZALIŠTU jer im 40% varova nije zadovoljavalo min. standarda a imali su sve ateste. Vide po brodovima pucaju ko od stakla iako imaju natpise Stanley steel… Možeš ti brod plati i 20mil. samo bolje se odmah raspitaj koliko možeš dobiti za njega po kili.
[/quote]

Pitanje: Koliko si kineskih brodogradilista vidio (uzivo)? Koliko si kineskih novogradnji preuzeo? Koliko si kineskih novogradnji vodio (tehnicki ili komercialno)?

Ma trabunjas. Ja sam preuzimao od kineza i LPG ako znas sta je to a to ti je znacajno kompleksniji i kompliciraniji brod od containerasa ili bulkera.I naravno da je u pocetku bilo problema. Kao i sa svakom novogradnjom. Pa ja sam kao kapo na Korejskoj novogradnji staroj 5 mjeseci u ugovoru (6 mjeseci) napisao blizu 200 garantnih primjedbi. I brod nije bio los.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

New Report

Close