Kolegama koji nisu primjetili naštimavanje fin. izvješća u cilju sakrivanja dobiti preporučam da malo detaljnije prouče što u njima piše. Prošle godine su amortizirali 160 mil. kuna i revalorizirali oko 94 mil. te tako stvorili gubitak u poslovanju od 44 mil. kuna umjesto da prikažu veliku dobit. Ove godine ponovo revaloriziraju 77 mil. kuna i tako rade 24 mil. kuna, točno toliko koliko će dobiti od prodaje broda. Da je prodaje ostvarena u 2009. godini Jadroplov bi poslovao na nuli. Ovako će tih 24 mil. kuna ući u prihod 1 Q. Privatizacija je vjerovatna i moguće je da do nje dođe u ovoj godini i tada će se vidjeti stvarna vrijednost firme koja je nisko zadužena, ima 100 mil. kuna na računu, stabilne ugovore i dvije novogradnje koje će zaploviti do kraja godine.
..Privatizacija je vjerovatna i moguće je da do nje dođe u ovoj godini i tada će se vidjeti stvarna vrijednost firme koja je nisko zadužena, ima 100 mil. kuna na računu, stabilne ugovore i dvije novogradnje koje će zaploviti do kraja godine.
PRIVATIZACIJA
Držite li zaista da će privatizacija pokazati pravu vrijednost? I ja se tome nadam, pogotovo što je Uskok postao nešto aktivniji, a Remetinec puniji.. ali kao oprezni dioničar JDPL-a moram pitati kolege forumaše kako bi išla ta privatizacija i jel ipak moguć neki model tipa evo vama kuna, a vi meni dolar. Dakle, da li je neupitno da će nas privatizacija lansirati bar donekle blizu fer vrijednosti, a ta biljka po meni ne prebiva na visinama ispod 300m, tj kuna.
Kolegama koji nisu primjetili naštimavanje fin. izvješća u cilju sakrivanja dobiti preporučam da malo detaljnije prouče što u njima piše.
BTW, koliko mi je poznato nije im cilj naštimavati izvješće za sakrit dobit, već za prikazat fer vrijednost brodovlja. To rade u svakom 4-om kvartalu, u skladu s nekim računovodstvenim načelima kojih se drže (a trebali bi i ostali brodari). To što se time izgubi slika dobiti je stvar obrasca za podnošenje izvješća, ali i toga što u bilješkama nisu napisali kolika im je dobit bez vrijednosnih usklađenja, što inače čine.
Baltic Exchange Dry Index TM 2691 (DOWN 54)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3302 (DOWN 15)
Baltic Exchange Panamax Index TM 3144 (DOWN 154)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2209 (DOWN 24)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1138 (DOWN 12)
Vratimo se na novogradnje.
Vidim da se na forumu opet pojavio Techman , pa me interesira da li je moguć ovakav razvoj događaja oko preuzimanja novogradnji JADROPLOV-a:
PERISTIL – porinuće je bilo 02.kolovoza ; preuzimanje u travnju ?
SV.DUJAM – porinuće 30.siječnja ; preuzimanje u listopadu ?
Da li je to realno ?
Vratimo se na novogradnje.
Vidim da se na forumu opet pojavio Techman , pa me interesira da li je moguć ovakav razvoj događaja oko preuzimanja novogradnji JADROPLOV-a:
PERISTIL – porinuće je bilo 02.kolovoza ; preuzimanje u travnju ?
SV.DUJAM – porinuće 30.siječnja ; preuzimanje u listopadu ?
Da li je to realno ?
naravno da je realno ,jer bi norma trebala biti 6 mjeseci od porinuća s obzirom da se radi o tipu broda jednostavnijeg opremanja nego npr. tanker koji splićani isto tako rade.
AFAIK u igri su travanj i srpanj, al s obzirom na okolnosti ajmo radi "točnosti" prognoze reći 2. kvartal i 3. kvartal.
AFAIK u igri su travanj i srpanj, al s obzirom na okolnosti ajmo radi "točnosti" prognoze reći 2. kvartal i 3. kvartal.
Hvala.
Znači kad ova dva broda uđu u flotu i riješe se PRIDE-a prosječna starost bit će 7 godina . koliko sad ima i ATPL.Kakva su vremena bila za brodare, nije loše.Jadroplovu se isplatila konzervativna strategija , bez obzira kako je do nje došlo….
AFAIK u igri su travanj i srpanj, al s obzirom na okolnosti ajmo radi "točnosti" prognoze reći 2. kvartal i 3. kvartal.
Hvala.
Znači kad ova dva broda uđu u flotu i riješe se PRIDE-a prosječna starost bit će 7 godina . koliko sad ima i ATPL.Kakva su vremena bila za brodare, nije loše.Jadroplovu se isplatila konzervativna strategija , bez obzira kako je do nje došlo….
[/quote]
Zaboravio si na još jednu nepoznanicu. Ako se riješe PRIDE-a (a nadam se da hoće), vjerovatno će kupiti 1 noviju bulk-polovnjaču (vidi privitak).
Između ostalog, smatram da bi se Pride-a bilo dobro riješiti jer im vjerovatno čini dodatan napor (čitaj troškove) upravljat sa kontejnerašem, a sve ostalo su bulkeri.
Dakle, ovako logički mi se čini da bi se ostvarile dodatne uštede fokusiranjem na bulk segment (ne mislim na vozarine, nego opće troškove itd..), pogotovo stoga što je sad tu samo 1 kontejneraš, pa ekonomija obujma pada u vodu, tj more 🙂 Jel tako nekako?
Zaboravio dodat, s druge strane, ako uspiju povoljno kupit tu bulk-polovnjaču iz ovog milenija, to bi im donekle razvodnilo troškove akvizicija (2 skupa NB + 1 povoljan polovni / 3 = ? ).. Recimo 48+48+27=123/3 = 41 mil po brodu.
Pretpostavka je kupnja supramaxa 2004. (oko 27 mil$ ?), a zna li tko koliko je JDPL udjel u cijeni novogradnji? Dakle koliko plaća država, a koliko JDPL? Uz to, s obzirom na klauzulu o konačnoj cijeni NG vezanoj za cijenu čelika kod primopredaje, nadam se uštedi još kojeg milijunčića.
No, koliko je ovo realno?
Baltic Exchange Dry Index TM 2685 (UP 12)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3371 (UP 62)
Baltic Exchange Panamax Index TM 3109 (UP 9)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2167 (DOWN 19)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1115 (DOWN 11)
Vratimo se na novogradnje.
Vidim da se na forumu opet pojavio Techman , pa me interesira da li je moguć ovakav razvoj događaja oko preuzimanja novogradnji JADROPLOV-a:
PERISTIL – porinuće je bilo 02.kolovoza ; preuzimanje u travnju ?
SV.DUJAM – porinuće 30.siječnja ; preuzimanje u listopadu ?
Da li je to realno ?
Ma kolega kako nemam dionicu bas mi i nije u fokusu. Znam da je bilo problema sa drugom novogradnjom. Brodosplit je suh (nema lovuše) i nije mogao platiti glavni motor. Odlučili su nastaviti gradnju a motor ubacit naknadno. To je vec bajata vijest a novih nemam. U svakom slučaju novac je ključ završetka i isporuke novogradnji.