FIFI je stigla, 2009-4Q
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/JDPL-fin2009-1Y-NotREV-K-HR.xls
Izvještaj Uprave
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/nGf7oQPUSjdxNjXu5RCUEw==.pdf
Mislim da su fulali u navedenom tekstu i da je pprinut 466 a ne 467. ili su ovi iz JDPL- pobrkali narudžbe….
A novinari najavljivali 4 milijuna dolara dobiti…
http://www.dubrovacki.hr/clanak/15519/u-minusu-samo-atlanska-i-losinjska-plovidba
Na moju žalost i ovdje sam IZGLEDA zaglavio ….
JDPL – naručuje i kupuje brod – bez da se zna koliko će isti koštat????
Pa to mi je za nevjerovat…
OVAKO JE 100% BILO:
Negdje pred izbore …
Uprava Brodosplita – ured premijera RH …
Kume Bajo , ti znaš da mi posla neamo , dugova ko govana ,al svoji smo i ima nas puno …
a vi imate onaj JDPl – što plovi svijetom .Kad te molim iz petni žila nazovi tamo , da im mi onako
napravimo jednu dobru brodnu ….
Pare? Ma paretne nisu problem , vidćemo kad napravimo …
More…Samo moram nazvat još nekoga , da još malo provjerim ..
Ured premijera – Barba LUKA ,nepoznata lokacija dolna Neretve … (prvi mu sve mu objasni )…
MORE BAJO , što me glupost pitaš ?
Al ima brodna da plovi samo kod vas Splitom i kod nas Neretvom i samo u LKPC-R-A nek se istovara …Samo tamo , nek sve nama ostane …
NARUČĆU ODMA DVA KOMADA,
KAD JE TAKO – NAĆE OVI IZ JDPLA PARE NEKAKO [lol] [lol] [lol] [lol]
Na moju žalost i ovdje sam IZGLEDA zaglavio ….
JDPL – naručuje i kupuje brod – bez da se zna koliko će isti koštat????
Pa to mi je za nevjerovat…
……za nevjerovat je kako neznaš koliko faktora utječe na konačnu cijenu izgradnje broda…..dobar dio ti je i uprava napisala..ipak nije to kupi auto sa lagera…..
Na moju žalost i ovdje sam IZGLEDA zaglavio ….
JDPL – naručuje i kupuje brod – bez da se zna koliko će isti koštat????
Pa to mi je za nevjerovat…
……za nevjerovat je kako neznaš koliko faktora utječe na konačnu cijenu izgradnje broda…..dobar dio ti je i uprava napisala..ipak nije to kupi auto sa lagera…..
Ali zato znam , kako naša brodogradilišta rade …
RADE SVE KRIVO … [lol] [lol] [lol]
A ovaj posao je odradila politika … a to mi se nesviđa …
Na moju žalost i ovdje sam IZGLEDA zaglavio ….
JDPL – naručuje i kupuje brod – bez da se zna koliko će isti koštat????
Pa to mi je za nevjerovat…
……za nevjerovat je kako neznaš koliko faktora utječe na konačnu cijenu izgradnje broda…..dobar dio ti je i uprava napisala..ipak nije to kupi auto sa lagera…..
Ali zato znam , kako naša brodogradilišta rade …
RADE SVE KRIVO … [lol] [lol] [lol]
A ovaj posao je odradila politika … a to mi se nesviđa …
[/quote]
….opet griješiš uopće brodogradilišta ne rade krivo već se iz tih jadnih brodogradilišta toliko novaca pokralo da jednostavno ne mogu u pozitivu……a kvalitet naše brodogradnje itekako je poznat u svitu….
Ovako – jasno da sam napsiao za uprave brodogradilišta koje su politički podobne
postavljene a u stvarnosti nesposobne i korumpirane , te nit znaju posla naći niti znaju repromaterijal
u pravi momenat kupit ….
Moja otprilike istinita priča ti se nije svidjela i neda mi se s tobom raspravljat …
To i je mana , što mi svi (država , radnici) mislimo da imamo vrhunsku brodogradnju ,
a u stvarnosti nije tako ..
Zato je natječaj i uspio …
Evo primjer iz Rijeke
1. skoro 1/3 radnika radi u kancelarijama (tajnica ima tri tajnice)
2. I ono radnika što treba da radi – neradi (tumaraju okolo i kriju se po radilištu) , sve rade kooperanti , koji za višestruko preplaćene obavljene poslova proviziju daju ovim barabama iz uprave ..
E to ti je Hrvatska brodogradnja …
Mislim da su fulali u navedenom tekstu i da je pprinut 466 a ne 467. ili su ovi iz JDPL- pobrkali narudžbe….
Porinut i preuzet nije isto.
PERISTIL (466) je porinut ranije – znamo li kada ? – a Sv.Dujam (467) neki dan.
Sada je , osim cijene , bitno kada će PERISTIL biti preuzet.Očito u 2Q.
Razmak između porinuća i preuzimanja kod Korejanaca je 1-2 mjeseca , Vijetnamaca 6-10 mj a Kineza 10-12 mjeseci.Nadam se da su naši bliže Korejancima nego Kinezima.
Kad prodaju PRIDE i preuzmu PERISTIL spustit’ će prosječnu starost brodova na oko 8 god.To teoretski znači da ih uz normalno održavanje mogu eksploatirati još 15-20 godina.