Evo potvrda. U pravu si
21 January 2010
Baltic Dry Index (BDI) +12 3170
Rates
BCI (Cape index) BPI (Panamax index) BSI (Supramax index)
INDEX 4095 36 3607 18 2462 -26
SPOT 4 TCE AVG (USD) 39372 584 28974 141 25744 -272
YESTERDAY (USD) 38788 28833 26016
YEAR AGO (USD) 13805 3932 4468
[kiss] [kiss]
a ja opet uletio…kako sam ga pomeo tako se novi stvorio….hm…
[/quote]
ha sad nemaš što, ili ga opet poklopi ili gubimo….
[/quote]
hhhh…ali tko zna di mu je kraj….pitanje je je tko je tu duži…. [shocked]
25 January 2010
Baltic Dry Index (BDI) +19 3223
Rates
BCI (Cape index) BPI (Panamax index) BSI (Supramax index)
INDEX 4204 43 3708 47 2429 -20
SPOT 4 TCE AVG (USD) 40856 549 29795 378 25394 -209
YESTERDAY (USD) 40307 29417 25603
YEAR AGO (USD) 16671 4089 4562
Ajmo se malo probuditi ljudi….
Ajmo se malo probuditi ljudi….
[yawn]
Ajmo se malo probuditi ljudi….
Nije još vrijeme da se probudimo zbog brodara [cool]
a ja opet uletio…kako sam ga pomeo tako se novi stvorio….hm…
[/quote]
Conane stvarno si barbar.. 🙂 NHF
No.. opet se pojavljuje mučnina u želucu. Al tješi me šta je eno netko otkrio neki dan da je ATPL jeftina, a JDPL je još jeftiniji (s otpisom preplaćenih škverana, mislim na brodove a ne na radnike), tako da su fundamenti na našoj strani. Nadam se samo da im neće past na pamet naručit još koji brod dok u škveru traje vaka "rasprodaja". :0
Ajmo se malo probuditi ljudi….
prerano je -možda na proljeće
RUBRIKA: Jeste li znali?
Aaa.. ovo me malo iznenadilo. Pa EXM i JDPL su skoro u rodu!? S naglaskom na skoro.
Radi se o obitelji Panayotides, nesuđeni vlasnici JDPL-a.
"..U SAD-u obitelj upravlja tvrtkom Excel Maritime Carriers.."
http://www.nacional.hr/clanak/11100/ako-postanem-vlasnik-udvostrucit-cu-flotu-jadroplova
http://finance.yahoo.com/q/pr?s=EXM
Da je Grk ušao sad smo mogli bit puni brodova ka šipak pun koštica.. Kad ih zbog recesije okači o sidro u Jadranu, moglo bi se pješke bar od Brača do Hvara. [smiley]
Spustija se div u more
U “Brodosplitu” je održano porinuće Novogradnje 467, handy bulk carriera (brod za prijevoz rasutih tereta), ugovoreno za splitsku brodarsku tvrtku “Jadroplov”.
“Malo kumstvo” pripalo je Neni Šarić-Janković, tajnici Uprave, a brod je blagoslovio fra Miljenko Vrabec iz Apostolata mora. Novogradnja 467 drugi je od dva bulk carriera koje je splitsko brodogradilište ugovorilo za splitskog brodara, a ovo je ujedno i prvo od četiri planirana porinuća u 2010. godini.
Porinuti bulk carrier dužine je 190 metara, visine 17 te širine 32 metra. Nosivosti je 52 tisuće tona. Glavni stroj težine 207 tona, izrađen je u škverskoj Tvornici dizel motora po licenciji “MAN B&W”.
Novi ponos “Jadroplova” je prvi brod u Hrvatskoj za prijevoz specifične težine tereta, poput sumpora, vapnenca, silikon-magnana i ribljeg brašna. Svi su tankovi goriva odvojeni od vanjske otplate, čime se znatno povećava sigurnost u slučaju oštećenja.