BDI kompanija kolektivni godišnji
Baltic information – Christmas holiday arrangements
For dry and tanker (including LPG, Palm Oil & BITR-Asia) indices / assessments, the last publishing day for 2009 will be Thursday 24 December. Reporting and publishing will recommence as normal for the New Year on Monday 4 January 2010.
Forward assessments will be be collected and published 29-31 December at 1300.
[/quote]
Hvala
pa dovoljne su brojke. Čekan JDPL na 120 kn, a onda čemo vidjet. [sealed]
[/quote]
na 120 kn ga nećeš vidjeti. teško da će i ispod 150 kn. ja sam jučer i danas počeo s kupnjom, ali teško ide, prodaje ni za lijek, a čim se malo nakupi netko pobere veće količine
pa dovoljne su brojke. Čekan JDPL na 120 kn, a onda čemo vidjet. [sealed]
[/quote]
na 120 kn ga nećeš vidjeti. teško da će i ispod 150 kn. ja sam jučer i danas počeo s kupnjom, ali teško ide, prodaje ni za lijek, a čim se malo nakupi netko pobere veće količine
[/quote]
polako….vec smo bili na cca 150 ….nije zurba…nece pobjec na 200 ,prije ce na 100 kn
pa dovoljne su brojke. Čekan JDPL na 120 kn, a onda čemo vidjet. [sealed]
[/quote]
na 120 kn ga nećeš vidjeti. teško da će i ispod 150 kn. ja sam jučer i danas počeo s kupnjom, ali teško ide, prodaje ni za lijek, a čim se malo nakupi netko pobere veće količine
[/quote]
polako….vec smo bili na cca 150 ….nije zurba…nece pobjec na 200 ,prije ce na 100 kn
[/quote]
Prije otprilike mjesec dana j JDPL je bio na 200, razlozi za rast su pozitivno poslovanje u 2009 i dobar FI za 4 q, očekuje se rast BDI-a, stižu uskoro i dva nova broda bulk-carriera koja će podmladiti flotu i podići prihode. Jedini razlog za pad je trenutna nelikvidnost na burzi i nezainetresiranost ulagača, ali i to jednom mora proći, pogotovo što novaca ima (raste štednja građana, raste imovina otvorenih fondova i mirovinaca, banke, trezori firmi, stranci sve su to potencijali koji još nisu angažirani)
oni svi čekaju trenutak za povratak na burzu.
JDPL
ne znam koliko se o tome pisalo u zadnje vrijeme, ali prodaja starog kontejneraša za gotovo 5 mil $ (25 mil kn) je izuzetno dobar momenat. Ova prodaja legla je ko budali šamar. Umjesto projekcije srednjeročnog gubitka zbog poprilično lošeg marketa kontejner segmenta, dolazi priljev od čistih 20+ milja kuna u bilancu po osnovi izvanrednog prihoda, a samim tim i izvanredne dobiti u istom ili sličnom iznosu zbog činjenice da je brod u potpunosti amortiziran.
Ono što je također veliki benefit ove firme je struktura flote koju čine handysizeri i supramaxi u dolazu. Segmet handysizera proći će najbolje po pitanju vozarina u sljedećih nekoliko godina jer je najavljeni supply novih jedinica za ovaj segment u postotku najmanji.
Uz istovremeno vrlo jaku bilancu, nisku zaduženost i podcijenjenost u odnosu na kapital ako igrate na value i maržu sigurnosti, ovaj je brodarski ticker najbolji izbor.
S obzirom da JDPL revalorizira vrijednost brodova na godišnjoj razini, te s obzirom na činjenicu da vrijednost flote direktno ovisi o vozarinama, moglo bi biti još ugodnih iznenađenja na nadolazećim izvještajima. A tu je uvijek i privatizacija koja će se zasigurno dogoditi kad za to dođe povoljan trenutak.
Moram vam priznati da naglim ratom rastom na razine od preko 200 kuna, JDPL mi nije bio pretjerano interesantan iako i na tim cijenama na srednji rok nudi izuzetan risk/rewad ratio. Povratkom na razine od 150 kuna ovo je vrlo interesantna investicija, barem meni. A pogotovo uz gore navedene činjenice.
srdačno Vaš,
GMB GUBERNATOR
Prije svega sve najbolje svim kolegama u 2010!
Kao zahvalnicu na moju lijepu čestitku, molio bih sve koji imaji ikakve informacije o novogradnjama da ih plasiraju! Kad, koliko, da li država daje štogod i sl…
Hvala,
Baltic Exchange Dry Index 3140 UP 135
BCI Baltic Exchange Capesize Index 4197 UP 310
BPI Baltic Exchange Panamax Index 3823 UP 256
BSI Baltic Exchange Supramax Index 2224 NO CHANGE
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 1151 DOWN 8
Dobrodošao kolega regulator [thumbsup]
hvala čiča [thumbsup]
JDPL
S obzirom da JDPL revalorizira vrijednost brodova na godišnjoj razini, te s obzirom na činjenicu da vrijednost flote direktno ovisi o vozarinama, moglo bi biti još ugodnih iznenađenja na nadolazećim izvještajima.
Ovaj dio je izuzetno interesantan. S obzirom da je BDI krajem 2008 bio cca 780 a danas 3140 doći će do značajnog povećanja BVPS
Svojedobno je cijena ATPL bila 800 a JDPL 320,u međuvremenu JDPL je znatno popravio poslovanje.Zašto je cijena JDPL pala tako nisko u odnosu na ATPL?