Opet vani brodari up a mi u crvenom. nevjerojatno. Šibaju nas za 50 % u zadnjih tjedan dana. Jdpl bi trebao bitiveć na 300 kn. Čudim se ovima koji još ne kupuju ako već s prodavačima nije nekaj "vredu"! [shocked]
Kao što vidimio vani brodari prate naše brodare. ZSE je glavni indikator za brokere sa stranih burzi.
brodari su ti trenutno vani u crvenom.
ovo za 300,00 kn bilo bi jako lijepo, ajmo prvo vidit šta će bit sa Q3 i kakva će biti potražnja za brodskim prevozom .
za sada stagnacija
[/quote]
@ lojtra
Zato što je puno bolja investicijska klima, zato što je u Crobiju 10, zato što su počeli stranci ulaziti, zato jer trend bdi-a mora konačno okrenuti, zato što brodari vani sve ove dane rastu bez obzira na bdi( i to neki dvocifrenim postocima po danu!!!!), zato što novac iz štednje ide u fondove….i još puno toga.
Opet vani brodari up a mi u crvenom. nevjerojatno. Šibaju nas za 50 % u zadnjih tjedan dana. Jdpl bi trebao bitiveć na 300 kn. Čudim se ovima koji još ne kupuju ako već s prodavačima nije nekaj "vredu"! [shocked]
Čudiš se strancima što ne kupuju! [lol]
Ili oni znaju nešto šta ti neznaš ili te nisu čuli [lol]
Nakon što je DAC u 3 dana skočio 50 % slobodno danas padne 3%, jer se slažete. A za sat vremena možda i dođe u zeleno jer indexi se sve jače zelene. Dow +0,55 trenutno. [thumbsup]
Je, šjor Techman, mogal bi i Zrin na bubanj [bye]
Bome evo ga
FRESH FOR SALE
CONTAINERS
“ZRIN” 35,100/93 – CROATIA – SUL 22,382 – 5 HO 9HA – C 4X40T – 2,275 TEU
Inspectable in at anchorage off Cagliari
Nema dobrih vjesti za brodare, cjene vozarina padaju, a na tržište dolaze novogradnje…Kolko čitam po webu svi analitičari vani do kraja godine očekuju daljnji pad vozarina. Čeka se izvještaj za Q3….
Vec dugo nisam vidio ovdje kakve konkretne TA analize i posto vec neko dulje vrijeme pratim razvoj na JDPL, i posto se na toj dionici stvara više zanimljivih situacija odlucio sam, da stavim za vas jednu analizicu. I unaprijed molim sve kritizere, da ne mijesaju fundamentalne analize sa TA.
Pogledajmo najprije veliku sliku (JDPL-weekly). Ako pogledamo konstrukciju grafa od ozujka do danas, vidimo, da se na slici stvorio trokut i to ne bilo koji trokut, nego bikovski. Tecaj se po treci put naslanja na uzlaznu trend liniju, koja stvara jaku podrsku. U prilog ide i konstrukcija Stohastica, koji se iz neutralnog podrucja dize prema prekupljenom. RSI indikator trenda vec se od kraja svibnja krece oko vrijednosti 50 (nije odlucan). Vrijednosti na gore znace uptrend od dolje downtrend. Ako pogledamo detaljno vidmo i da je zatvarajuca linija trokuta vec bila probijena na gore.
Idemo sad na malu sliku (JDPL-daily). Ovdje bi htio napomenuti samo dvoje, RSI je iznad vrijednosti 50 in opozorio bi na ponasanje strica MACD-ia. Nadam se, da primjecujete opasno prepletanje obih prosjeka, nadalje se nadam, da ste primjetili gdje se vrsi prepletanje. Da, da, jako blizu vrijednosti 0. Znam, da onima koji se ne sluze TA to jako malo znaci, ali taj uzorak ponasanja znaci, da ce sad, sad doci do ekstremno jakih proboja cijeovnih razina.
Evo, sad slozimo obje slike pogledajmo Fibonaccija, tocke otpora i podrske i dajmo finalno ocjenu. Ja osobno dajem prednost proboju na gore i posto nema pravog otpora do retrakcije prema fibonacciju izmedju 50%-61,8%, mislim, da bi eksplozivan rast do kraja godine mogao postici razine od 500-550 Kn.
A ako se konstrukcija pokvari i dojde do ozbiljnog probijanja linije podrske, u tom slucaju ceka nas prva podrska na 150 Kn. Puno srece svima pri donosenju vasih odluka.
A morao je, prije ili kasnije doći na red i jedan kontejneraš. ZRIN. Ko gleda nedjeljom emisiju More iz splitskog studija (danas bilo) može vidjeti tog plavog ljepotana, sa četiri dizalice, na špici. Preuzet u 3 Maju 1994, ratne godine, nakon što ga je francuski Delmas "ostavio" skupa sa Prideom koji je proglašen brodom godine.
Pa i sad imamo sličnu situaciju jer u 3 Maju "čuči" ostavljen car-carrier samo što je situacija toliko loša da jdpl-u sigurno taj ne treba u floti.
I ne zamjerite, moram postojeću situaciju komparirati sa Mesićevom posjetom Cubi.
Dokaz bahatosti i neozbiljnosti, zato što si je omogućio na račun države posjet ekonomski izoliranoj zemlji. Kako će to utjecati na hrvatsku ekonomiju, možda eto predloži kupnju ovog jdpl-ovog broda u zamjenu za njihove nadaleko poznate cigare i rum.
Bitno da se Mesić dobro zabavi prije odlaska sa "scene" a mi će mo dalje kako pjevaju na ovom video spotu :
Vaš link
Ko misli da je druk nek isključi zvučnike i uživa u slici! [bye]
Rekao bih da je ovdje glavni adut za rast cijene dionice privatizacija koja se mora odigrati, tim više jer država nikad nije bila u goroj financijskoj situaciji i morat će doći do keša.
Osim toga, JDPL je u crobex10 što JDPL čini interesantnim indeksnim fondovima. Uz sve to, samo poslovanje je više nego solidno tako da bez obzira na BDI koji je trenutno vrlo nisko, neko jače potonuće cijene ne treba očekivati pogotovo zato jer brodari od ovog zadnjeg sedmodnevnog rasta nisu iskoristili ništa. Za očekivati je kretanje cijene oko 200 kn uz oscilacije od +/-5% sve dok ne dođe neka jača pozitivna vijest (privatizacija, rast BDI…)
A što ti misliš u ovakvoj situaciji da dodje do privatizacije da bi se postigla neka visoka cijena?
Nebitno je kolika bi bila cijena u privatizaciji jer bi odražavala trenutnu vrijednost kompanije, a dionice se kupuju zbog nove vrijednosti koju će privatni vlasnik stvoriti ili unijeti u kompaniju. Najgori je status quo s državom kao vlasnikom jer je njoj bitno samo da firma radi i redovno plaća poreze i isplaćuje plaće.
Zamisli recimo da kupac bude neki vodeći inozemni brodar ili neka kineska kompanija koja bi proširila flotu JDPL i brodove JDPL uposlila za prijevoz svojeg tereta i sl. Kako bi to djelovalo na cijenu dionice na burzi? [wink]
@ Kolegama koji moje pisanje vezuju sa cijenom dionice
Dan brodarima poceo lose. Voljan sam pomoci. Koliko postova danas trebate?