JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Izdvojeno iz članka: Alphaliner says 524 containerships are presently unemployed, down from 538 two weeks ago.
Jedino ne kažu da li su tih 14 brodova otišli u scrap ili u liniju [sad]

Techman ,
budući da tebe smatram kompetentnim što se tiče brodara,
daj molim te izbaci brojeve koliki je omjer sa novogradnjama / starogradnjama ( rezališta) u skorije vrijeme , da li je tekst na seebiz-u od prije par dana uopće kompetentan ?
ovdje se puno barata nekim poluinformacijama ,druka se dolje/gore , kao da smo u nekoj komičnoj seriji.

txs

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


hočeš li sutra moći

U obranu se uključujem poslje i nisam sam u tome, ima puno zainteresiranih da JDPL dobro plovi na burzi.

a tko ti brani ulpl


Techman ,
budući da tebe smatram kompetentnim što se tiče brodara,
daj molim te izbaci brojeve koliki je omjer sa novogradnjama / starogradnjama ( rezališta) u skorije vrijeme , da li je tekst na seebiz-u od prije par dana uopće kompetentan ?
ovdje se puno barata nekim poluinformacijama ,druka se dolje/gore , kao da smo u nekoj komičnoj seriji.

txs


http://www.mojnovac.net/forumi/showthread.php?s=1c5b0f6e1f59b85c41c3e15a5a53d9e7&t=1194&page=324 imas tu neke podatke…..e sad kolko su vjerodostojni….lako se provjeri….

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak



hočeš li sutra moći

U obranu se uključujem poslje i nisam sam u tome, ima puno zainteresiranih da JDPL dobro plovi na burzi.
[/quote]

a znači opet ste se kolega iskrcali na 200-205! svaka čast, jedno pišeš, drugo radiš [bye]




hočeš li sutra moći

U obranu se uključujem poslje i nisam sam u tome, ima puno zainteresiranih da JDPL dobro plovi na burzi.
[/quote]

a znači opet ste se kolega iskrcali na 200-205! svaka čast, jedno pišeš, drugo radiš [bye]




hočeš li sutra moći

U obranu se uključujem poslje i nisam sam u tome, ima puno zainteresiranih da JDPL dobro plovi na burzi.
[/quote]

a znači opet ste se kolega iskrcali na 200-205! svaka čast, jedno pišeš, drugo radiš [bye]
[/quote]




hočeš li sutra moći

U obranu se uključujem poslje i nisam sam u tome, ima puno zainteresiranih da JDPL dobro plovi na burzi.
[/quote]

a znači opet ste se kolega iskrcali na 200-205! svaka čast, jedno pišeš, drugo radiš [bye]
[/quote]
Bar da jesam na 3000 komada bih zaradio barem novih 30.000,00 kn, drugi puta ću to učiniti.


Techman ,
budući da tebe smatram kompetentnim što se tiče brodara,
daj molim te izbaci brojeve koliki je omjer sa novogradnjama / starogradnjama ( rezališta) u skorije vrijeme , da li je tekst na seebiz-u od prije par dana uopće kompetentan ?
ovdje se puno barata nekim poluinformacijama ,druka se dolje/gore , kao da smo u nekoj komičnoj seriji.

txs

Moji podatci kazu slijedece:

U prvih 7 mjeseci 2009 godine izrezan je 171 razni bulker ili 6.9 miliona tona
U istom razdoblju na tržište je došlo 435 novogradnji ili 21.9 miliona tona u novim bulkerima. Znaci cca 3 puta vise po nosivosti i oko 2.5 puta vise po broju sta indicira da su se gradile nesto vece jedinice od onih koje su izrezane.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"



Techman ,
budući da tebe smatram kompetentnim što se tiče brodara,
daj molim te izbaci brojeve koliki je omjer sa novogradnjama / starogradnjama ( rezališta) u skorije vrijeme , da li je tekst na seebiz-u od prije par dana uopće kompetentan ?
ovdje se puno barata nekim poluinformacijama ,druka se dolje/gore , kao da smo u nekoj komičnoj seriji.

txs

Moji podatci kazu slijedece:

U prvih 7 mjeseci 2009 godine izrezan je 171 razni bulker ili 6.9 miliona tona
U istom razdoblju na tržište je došlo 435 novogradnji ili 21.9 miliona tona u novim bulkerima. Znaci cca 3 puta vise po nosivosti i oko 2.5 puta vise po broju sta indicira da su se gradile nesto vece jedinice od onih koje su izrezane.
[/quote]


@falco

Ako te zanima ship recycling market, stanje, trendovi i pogled naprijed, prolistaj ovo, dovoljno je svjeze, a mislim i relevantno…

btw, i ja bi vise volio da omjer demand/supply ide na nasu stranu, ali to nije razlog da nekome tko pokusava kolegi dat trazeni info drukeri zbibere asa…
Mali doprinos raspravi:
Ima li netko konsolidirano koliko je ukupno jdpl platila do sada za ove splitske brodice (zakljucno sa zadnjim izvjescem, i, malo vaznije, koliko bi jos casha trebala isprsiti obzirom na pocetni i famozni, nigdje detaljno elaboriran, tzv. Elvis dogovor s vladomrh (najmanje moguce malo "v" )
[wink] o subvencioniranju i navodnoj krajnjoj cijeni prema trzisnoj cijeni na dan isporuke.
Odgovor na ovo pitanje, uz mogucu prodaju kontejnerasa i PD pricu, moglo bi imati znacajan utjecaj na outlook nase drzavne muzare…
Comments anyone?

Ma kolega ako sam ja fasovao jedinicu nemojte se sekirati iako ja vase sekiranje cijenim. Raznorazni loseri se motaju po forumu i sve sto ne puse u njihovo diple ocjenjuju jedinicama. Mozda dio odgovora na vasa pitanja.

Nasa vrla Vlada je kroz akciju Plava brazda raspisala natjecaj za poticaje unapredjenja ponude i sigurnosti malih brodara. Rok za natjecaj je bio 01.04. Radio sam elaborat za klijenta i uspjeli smo ispostovati rok. Kako je jedan od uvjeta bio da kandidat ne smije imati dugovanja prema drzavi moj klijent cije je poslovanje sezonsko zaduzio se pod mogu kazati lihvarskim uvjetima kako bi zatvorio sva dugovanja prema drzavi.
A sada dolazi naj bolji dio. Sta je od drzave dobio. Dobio je jedno veliko nista kao i svi ostali koji su aplicirali. Meni je platio elaborat, lihvaru ce ici lihvarska kamata a drzava kaze mi se malo salili. Mislim da naravnoucenje moze biti izgubite svaku nadu vi koji od drzave ocekujete poticaje a niste dio vladajuce koalicije odnosno selaki (iako ni njima ne ide bas naj bolje sa drzavom u zadnje vrijeme ali to ce sve Joza i Panki rjesit).

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

@Techman
Kolega, hoce li vlada isplatiti ikome ista, to ne zna nitko, pa ni vladarica, mada bi se ovdje nesto i moglo dogoditi, obzirom da je ovaj deal ionako napravljen zbog skvera. Mene vise zanima onaj dio vezan za konacnu cijenu broda. Ukoliko jdpl placa brod po ukupnoj cijeni ekvivalentno trzisnoj cijeni u trenutku primopredaje, to je znacajna premija u odnosu na pocetni ugovor i one horror cijene. S druge strane, ukoliko su dosadasnje uplate isle u postotku pocetno ugovorene cijene, preostali dio za placanje po primopredaji u slucaju trzisne cijene mogao bi biti znacajno manji i ustedjeti dobar dio casha koji se, ni kriv ni duzan, skupio na racunu. Tako bi se ozbiljno olaksalo poslovanje i prezivljavanje firme u slucaju produljenja krize u shipping sektoru zbog povecanja suuply strane, a i mlada bi bila mnogo pozeljnija udavaca u predstojecoj rasprodaji preostalog obiteljskog srebra, imho.
Po mome misljenju, ovo je za firmu puno znacajnije od dnevnih fluktuacija bdi-ja, trejdanja ili prekomjernih reakcija na fluktuacije zombija na zse. Mislim da je polako doslo vrijeme za raspravu o stanju i izgledima firme u trenutnim okolnostima.
Ocjene nisu bas najvaznija stvar, ni u skoli, a kamoli na forumu, al nije mi bas drago kad se na taj nacin honorira bilo kakav pokusaj mjerodavnog doprinosa informiranju nase male zajednice. Tako se i rastjerao dobar dio nekad prilicno respektabilnog drustva s brodarskih topica.


Techman ,
budući da tebe smatram kompetentnim što se tiče brodara,
daj molim te izbaci brojeve koliki je omjer sa novogradnjama / starogradnjama ( rezališta) u skorije vrijeme , da li je tekst na seebiz-u od prije par dana uopće kompetentan ?
ovdje se puno barata nekim poluinformacijama ,druka se dolje/gore , kao da smo u nekoj komičnoj seriji.

http://www.cotzias.gr/reports/COTZIAS_2009_08_AUG.pdf

dulcolax - vidi mi ruku

New Report

Close