Kakinada je jedno divno pitoreskno mjesto u Indiji, 23 sata zeljeznicom od Madrasa (nema aerodrom), zeljeznica bez klima uredjaja (1 razred-spavaca kola), u kupeu 4 lezala koji vise na lancima, presvucena skajem i bez posteljine.
Zvuči kao HŽ. 🙂
Koja kontrola dionice…..
zapanjujuce velicanstveno kako je ukrocena.[smiley11][smiley11]
Povlačenje prodaje, izgleda da se očekivalo više. Uvijek bode riječ “u okviru planiranih rezultata”.
35 milijuna kuna dobiti!!![smiley8]
U drugom tromjesečju 2007. godine ostvarena je dobit po dionici u iznosu od 12,48 kn (u istom razdoblju 2006. godine gubitak od 4,79 kn). Kumulativno u promatranom razdoblju (prvom polugodištu) 2007. godine ostvarena je dobit po dionici u iznosu od 21,88 kn (u istom razdoblju 2006. godine gubitak od 8,12 kn). Ako uključimo zadržanu dobit ostvarenu u navedenom razdoblju, u prvom polugodištu 2007. godine ostvarena je dobit u iznosu od 48,26 kn po dionici (u istom razdoblju 2006. godine dobit od 7,86 kn po dionici).
Povlačenje prodaje, izgleda da se očekivalo više. Uvijek bode riječ “u okviru planiranih rezultata”.
O čemu ti pričaš, veliko povećanje prihoda, dobiti, smanjenje rashoda.
Sad opet zaokret, hehe. Svatko čita na svoj način. [smiley2]
opet spamaš temu
pa, evo nas na P/E od 13 u jednom skoku. oko 17 bi bilo kad bi isključili prodaju broda (ako sam dobro izračunao). P/S oko 2,9 – bez broda. čista prodaja.
ah, u odnosu na prošlogidišnje polugodište:
prihodi prodaje (bez prodaje brodova) – 23%
troškovi poprilično smanjeni – divota.
pa, evo nas na P/E od 13 u jednom skoku. oko 17 bi bilo kad bi isključili prodaju broda (ako sam dobro izračunao). P/S oko 2,9 – bez broda. čista prodaja.
Vidi analizu na:http://www.transfer-biro.hr/g2154.aspx