https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/49850
Nista od dividende, dižu nominalu. Baš šteta, nisam ovo očekivao…
ne pratim neš ovu dionicu ali netko lagano sipa po bidu pa mi se čini interesantna… ne znam gledam li dobro ali mislim da je izvješće vrlo dobro pa mi nije jasno https://eho.zse.hr//fileadmin/issuers/JDOS/FI-JDOS-cd1705e571d02aee8e8aa282b19fba70.pdf
Neto dobit je u padu već neko vrijeme jer su poskupjeli popravci vozila. Zato dionica pada. S druge strane povećavaju prihode i tržišni udjel kod nas i u inozemstvu. Italija im je već prilično značajna. Svi osiguravatelji imaju slične probleme, vjerujem da će se to iznivelirati u bližoj budućnosti i da će se profitne marže vratiti u dugogodišnji prosjek. Možda je ovo prilika za jeftini dokup.
A kakve veze ima popravak auta i održavanje istog sa zakonski OBVEZNIM policama osiguranja? Nikakve!!!!!
https://www.mojedionice.com/dionica/JDOS-R-A
P/B je top!
[/quote]
Tako je. Cijena popravka auta nakon nesreće nikako ne može utjecati na dobit osiguravatelja. Kužite stvari, razumijete se u burzu, nastavite s ulaganjima.
Ja sam ga prodao negdi sredinom prošle godine i ušao u končare. Žao mi je ko psu što nisam prodao kad je ono kodt bio na rasprodaji po 2050 kn. Taj porast prihoda i rasta udjela mi je stalno davao nadu da će se okrenuti situacija. Nažalost, malo sam kasnije skužio da je ovo težak biznis, zasićen. Lako je bilo za vrijeme rata i poraća kad je bila kaubojština. A najvažnija stvar koja trenutno radi problem je što su auti postali krcati opremom koja je skupa i popravci su enormno poskupili. Nije više dovoljno malo farbe i kita te zamijeniti vezni lim. Plus što je vrijeme postalo jako nestabilno i te oluje kakve su primjerice poharale Sloveniju bi mogle postati redovite. A one uništavaju i vozila između ostalog koja su forte jdos-a. Politika posljedičnog povećanja premija je jako škakljiva zbog velike konkurencije i digitalnih alata za usporedbu i bojim se da će povećanja premija stalno pomalo kasniti za štetama.