Eto danas je i na ZSE, danas svi mogu vidjeti naš odlični kvartal!
Ovdje ima skoro 500 umirovljenika koji žive od tih dividendi, moraju popraviti dobit, ne mogu si dopustiti da ljudi nemaju od čega živjeti 🙂 Bez šale, ovdje je uprava jasna oko toga da je generiranje stvarne dobiti (slobodnog novčanog toka) prioritet (zato i tolika briga oko biranja poslovnih partnera prema platežnoj sposobnosti jer ovdje si ne smiju dopustiti ono što se svuda nam u državi događa: da netko ne plaća po godinu dana! Ovdje se keš mora generirati, a dobra firma poput Jadroagenta radeći sa dobrim partnerima/kupcima to kao što smo vidjeli može i u ova teška vremena. )
Nadam se da će i zadnji kvartal biti bolji od prošlogodišnjeg i da će uspjeti anulirati minuse.
Jedino što me zabrinjava je kontinuirani pad prihoda i totalna inertnost uprave na povećanju istih.
Pohvalno je da se rashodovna strana nalazi na "udaru",međutim više bi volio kada bi se uprava fokusirala malo na povećanje prihoda.
U par zadnjih FI-a pisu da se koncentriraju na klijente koji su sposobni platiti svoje obveze i da im je trenutni cilj (u ovoj krizi) zadrzati razinu (valjda prihoda i dobiti, ne sjecam se tocno). Tako da mislim da definitivno vode brigu o poslovanju, vec samim tim sto nemaju drasticnije padove prihoda i dobiti. Kvalitetan rast prihoda ostavljaju za bolje vremena kada bude prostora za to.
Tako sam ja nekako dobio dojam iz onoga sto su napisali.
apsolutno. ova firma je milina u portfelju. i kao što je Lynx poentirao, i ja želim, poput onih 500 umirovljenika, uživati u dividendi.
http://www.jadroagent.hr/What-s-new.aspx
– Jadroagent assisted 1.585 vessels calling Croatia in 2010.
Dakle blagi oporavak u odnosu na 2009. kada je bilo 1521.
Može li Jadroagent na bilo koji način ovdje pomoći?
http://www.novilist.hr/hr/Vijesti/Rijeka/Radnici-pokrecu-stecaj-Transadrije
Sigurno da se može naći neke sinergije sa nekim dijelovima ove firme ako se mogu steći po prihvatljivoj cijeni a što bi se možda ipak moglo u stečaju, pa tako i dio radnika time zbrinuti… napraviti neko restruktuiranje kojim se može spasiti što se spasiti da te ruševine od firme.
slabi nešto prodaja. svaki put kad pogledam ovu dionicu drago mi sam se ukrcao na vrijeme. kakve su procjene za dividendu?
A majko mila, što li ste vi čekali?? Prošla baba s kolačima!
Na kupnji ukupno 208 komada, a na prodaji ostao neki sa 10 komada. Svi ostali su pametni pa znaju da je to bolesno. Tko će ti prodati po ovakvim cijenama. Pa samo dy oko 10 % (@bwana: očekujem da bude slična kao i prošle godine).
Banke daju sve niže i niže kamate, a ovdje, u banci Jadroagent bi se primalo 10 % + značajna mogućnost rasta glavnice. To nigdje nema. Ali kupcima, ovim današnjim također svaka čast.
e da, prošla baba s kolačima, a baš bih malo nadokupio. ovo će, bojim se, uskoro postati totalno nelikvidna dionica s brojnim nalozima na kupnji.
Poštovanje,
da se predstavim….
ja sam stari / novi korisnik pf-a , stari po funkciji čitaj novi po funkciji piši.
Trenutno mi je JDGT u žestokom fokusu međutim muči par nedoumica.
Postoji li mogućnost da se ova dionica delistira i koje konzekvence bi to povuklo za sobom?
Također koliko je uspješnost ove kompanije povezana sa situacijom u brodarskom sektoru?
Pozdrav
a
Mogućnost da se delistira vjerojatno je podjednaka kao za općenito neku prosječnu dionicu na ZSE – tj. vrlo mala.
Ova dionica nije niti u ono doba kada se otvorila ta mogućnost pa su krenuli sa delistiranjima to nije uopće niti pokušala tj. iz toga se čini kao da delistiaranje nikome u ovoj firmi nije na pameti. A teeeeško da bi i moglo biti na pameti jer ovi ljudi (umirovljenici) nisu u fazi kada bi kupovali dionice pa se delistiranjem štite od ‘konkurencije’ nego bi radije prodavali (ALI nije im hitno, tj. tek porastom cijena ovdje se općenito može očekivati rast likvidnosti dionice i sve ‘aktivnije sudjelovanje’ na ZSE, možda prelazak u višu kotaciju… , a ne delistiranje – to nije ovdje nikome u interesu)
S druge strane – kada se ‘nešto’ delistira: pa što onda? Naime, to se vrlo brzo na zahtjev bilo kojeg ozbiljnijeg dioničara vrati u MTP tj. nemoguće je ‘trajno delistiranje’ sa svih kotacija. Delistriranje predstavlja u praksi premještanje iz jedne ‘kotacije’ u drugu (‘najnižu’).
Hipotetski: i da postoji mogućnost trajnog delisitranja iz svih kotacija (a to NE postoji!) to dugoročnim investitorima niti tada ne bi bilo tako važno, ako ništa drugo dividende primaš na isti način… jedino što je prodaja dionica ako bi do želje za to došlo… malo kompliciranija (standardnim kupoprodajnim ugovorima, pronalaženjem kupca preko oglasnika…) – međutim to je i tako nemoguće pa ovu hipotetsku situaciju nije potrebno niti razmatrati.
Kakvom točno ‘situacijom’ u brodarskom sektoru? Nema tu puno veze nikakvo brodarstvo samo po sebi (cijene vozarina i sl.) nego prvenstveno količina brodova u našim lukama tj. uvozno-izvozna aktivnost (koja rastom gospodarstva mora rasti, pitanje samo kojom od komponenata brže; a u slučaju neše vrste ‘gospodarstva u razvoju’ suma uvoz+izvoz mora rasti po većim stopama nego samo gospodarstvo u prosjeku) te turistička aktivnost (putnički prijevoz, kruzeri – a kojih vidimo da sve više…, nautički turizam općenito – a koji je jedna od nasvjetlijih točaka našeg budućeg turizma…).
Ne treba smetnuti s uma niti mogućnost proširivanje djelatnosti obzirom na financijske mogućnosti ove firme za širenjem, njene želje u tom pogledu… pa možda i situacije koje se otvaaju (bankrot Transadrie…)